quote:
Dat bloeit vanzelf wel opquote:Op zondag 24 maart 2019 19:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Laat maar dan, ik wil alleen liefde
Wel ver rijden iedere keerquote:Op zondag 24 maart 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor seks heb ik jou toch ahah wink
Heb vijf jaar van mn leven verspild aan iemand omdat ik dit dacht, ik weet wel beter nuquote:
Jij ook al?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb vijf jaar van mn leven verspild aan iemand omdat ik dit dacht, ik weet wel beter nu
Ja je mag ook bij me intrekkenquote:
Wie niet, we zijn toch allemaal heartbroken en depressief hierquote:
hearbroken niet, depri ook niet, soms wat somber, thats allquote:Op zondag 24 maart 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie niet, we zijn toch allemaal heartbroken en depressief hier
netjes heb je vitaminetekorten weer op ordequote:Op zondag 24 maart 2019 19:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
hearbroken niet, depri ook niet, soms wat somber, thats all
Na regen komt zonneschijn.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie niet, we zijn toch allemaal heartbroken en depressief hier
Mental image van een "vrouw" met een donkere snor nu.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:40 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weenie zie echt vaak mensen met kinderen die dat zeiden.
lolquote:Op zondag 24 maart 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van een "vrouw" met een donkere snor nu.
Dat beetje, ben nu ook aan de pil en heb het idee daqt mijn vakantie mij goed gaat doen. Mix van alles.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:42 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
netjes heb je vitaminetekorten weer op orde
Precies, niet zeuren dusquote:
Ik heb nog steeds de huisarts niet gebeld voor mn nek en schouderquote:Op zondag 24 maart 2019 19:41 schreef Cronometer het volgende:
[..]
hearbroken niet, depri ook niet, soms wat somber, thats all
Myrr, ajb zeg. Praat t niet goed. Het boeit toch niet.quote:
Bel de fysio.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de huisarts niet gebeld voor mn nek en schouder
This is why we can't have nice thingsquote:
Dacht dat ik dan eerst doorverwijzing van huisarts moet hebbenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Myrr, ajb zeg. Praat t niet goed. Het boeit toch niet.
[..]
Bel de fysio.
Wat lieg je tegen mijquote:
Ah ja is vaak een mix, vakantie is altijd goed voor jequote:Op zondag 24 maart 2019 19:43 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Dat beetje, ben nu ook aan de pil en heb het idee daqt mijn vakantie mij goed gaat doen. Mix van alles.
Gwn laten masserenquote:Op zondag 24 maart 2019 19:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de huisarts niet gebeld voor mn nek en schouder
Nee joh. Met een beetje verzekering kun je gewoon rechtstreeks gaan.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat ik dan eerst doorverwijzing van huisarts moet hebben
Had zosk gevraagd maar hij wilde niet, kutboelerquote:
nee.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dacht dat ik dan eerst doorverwijzing van huisarts moet hebben
ja. ga me helemaal lam zuipen. hihahoquote:Op zondag 24 maart 2019 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah ja is vaak een mix, vakantie is altijd goed voor je
Ga naar de lokale thaiquote:Op zondag 24 maart 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had zosk gevraagd maar hij wilde niet, kutboeler
Ohquote:Op zondag 24 maart 2019 19:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nee joh. Met een beetje verzekering kun je gewoon rechtstreeks gaan.
Denk vooral dat laatstequote:Op zondag 24 maart 2019 19:47 schreef Cronometer het volgende:
Of nou ja zuipen weet ik niet. Zitten ook Arabische mannen bij, misschien worden die boos als ik mij lam drink.
Of ze maken gebruik van de gelegenheid. hihaho
Sws tweede.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:47 schreef Cronometer het volgende:
Of nou ja zuipen weet ik niet. Zitten ook Arabische mannen bij, misschien worden die boos als ik mij lam drink.
Of ze maken gebruik van de gelegenheid. hihaho
Die verkopen alleen maar etenquote:
Oke is goedquote:Op zondag 24 maart 2019 19:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things
4 baco's is genoegquote:Op zondag 24 maart 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
maar lamzuipen is niet eens relax, eigenlijk is dat pure aids
Ik had andere plannen helaasquote:Op zondag 24 maart 2019 19:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Had zosk gevraagd maar hij wilde niet, kutboeler
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En jij weet waar je het over hebt daar in assen natuurlijk
Ook klanten van je of weet je nietquote:Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]wonen hier best wel rare pipo's
Oké is goedquote:
Why don't you love mequote:
Nee, de computer zorgt altijd dat ik mensen van over ver aan de lijn krijgquote:Op zondag 24 maart 2019 19:50 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ook klanten van je of weet je niet
Nee, ze kunnen nooit zo goed afpeilen waar ik woon.quote:
oja dat lijkt me ook wel handig, voor het weet staat er zo'n malloot op de stoepquote:Op zondag 24 maart 2019 19:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, de computer zorgt altijd dat ik mensen van over ver aan de lijn krijg
[..]
Nee, ze kunnen nooit zo goed afpeilen waar ik woon.
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oja dat lijkt me ook wel handig, voor het weet staat er zo'n malloot op de stoep
Klinkt wel sexy dit.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.
lekkere stem? zou zosk kunnen zijnquote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Daar zit ik niet echt op te wachten, al zijn er twee bellers waar ik wel nieuwsgierig naar ben, hoe die eruit zouden zien.
Met de pik in hun handquote:Op zondag 24 maart 2019 19:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Via de andere provider kon je nog foto's ontvangen, dat wil via deze niet.quote:
Nee klinken gewoon leuk, zijn wel regelmatige bellers.quote:Op zondag 24 maart 2019 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
lekkere stem? zou zosk kunnen zijn
quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zitten ze wel eens en hoor je op de achtergrond, fap fap fap fap
Masturbeer jijzelf dan ook?quote:Op zondag 24 maart 2019 19:59 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat zitten ze wel eens en hoor je op de achtergrond, fap fap fap fap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |