hoor je ze ook hijgend ademen?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, stik wel eens bijna van het lachen, hebben ze zo'n raar kreuntje
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tchquote:Op zondag 24 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.
quote:Op zondag 24 maart 2019 20:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice maar je mag je kozijn wel keertje schoonmaken.
Wowquote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tch
* Trollscience schiet met een bazooka 30 raketen op amarantha![]()
![]()
Je hoort van alles aan de telefoon, soms fluisteren ze want dan ligt hun vrouw boven te slapenquote:
Wat een agressiequote:Op zondag 24 maart 2019 20:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
f*ck you beslis zelf wel wat ik doe. is een vrij land b*tch
* Trollscience schiet met een bazooka 30 raketen op amarantha![]()
![]()
zijn dit oudere mannen?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Je hoort van alles aan de telefoon, soms fluisteren ze want dan ligt hun vrouw boven te slapen
Breng DP maar terug, denk ik erover na.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ok sorry was grapje ban me niet voor crewbash pls![]()
Eerst bannen anders komt er toch niks vanquote:Op zondag 24 maart 2019 20:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bring DP maar terug, denk ik erover na.
vinger jij je weleens? heel stiekem? dildo er in en zachtjes heen en weer?quote:Op zondag 24 maart 2019 20:08 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee heb alles boven de 18 wel aan de lijn, zijn ze jonger druk ik de lijn weg
Ik weet het niet meer zo goed.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:11 schreef Trollscience het volgende:
ik zou ook telefoon Sex moeten doen heb een diepe mooie warme stem vraag mr aan ama
hard gewordequote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef Cronometer het volgende:
[..]
vinger jij je weleens? heel stiekem? dildo er in en zachtjes heen en weer?
Als dat hoe je over me denkt.quote:Op zondag 24 maart 2019 20:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja echt.
Je bent walgelijk.
Is dat wat je wil horen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |