Zolang je binnen maar te genieten bent.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:29 schreef Che_ het volgende:
[..]
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuien
Heerlijk juist dat archaïsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Sowquote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Dat bedoel ik niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijk juist dat archaïsche taalgebruik in deze schrale tijden van literaire armoede.
Nee ik hou van elke dagquote:
Thuis lig ik alleen maarquote:Op zondag 24 maart 2019 18:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zolang je binnen maar te genieten bent.
Bedankt vriend.quote:
Gelul?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:32 schreef SideEffect het volgende:
Gelukkig komt kees zwaan hier niet meer met z’n fvd gelul
Zet de mensen die tegen Baudet zijn eens tegenover de mensen die voor zijnquote:
Mijn reis gaat niet naar Thailand a nerdquote:Op zondag 24 maart 2019 18:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tokkies scoren op het strand van Phuket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |