Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat danquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar je ruikt ze wel, ik vind lelijke mensen ook niet prettig om te ruiken.
Hier zit een geurtje aanquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet aan mezelf ruikenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar je bent zelf ook lelijk, hoe werkt dat dan
Niet slaan he. Ik ben een kleine jongenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En wat is daar mis mee vuile moraalridder?
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Ik krijg vaak te horen dat ik heerlijk ruikquote:Op zondag 24 maart 2019 18:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee want ik heb een leuke belangrijke baan met fantastische collega's.
Mag ook in dm, ben wel benieuwd namelijkquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik helaas niet zeggen want dat is een beetje akelig herkenbaar
1.90 maar ben doorgaans 1.60 omdat ik mezelf zo klein mogelijk maak vanwege pleinvrees en angstbuienquote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dat was mij wel duidelijk.
Wat is verder je lichaamslengte?
Ja best wel he.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:28 schreef Chia het volgende:
[..]
Ben jij een collega van @:Lospedrosa? die post altijd op dezelfde oude lullen manier als jij. Misschien een stukje bedrijfscultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |