Ik kan me je teleurstelling zo goed voorstellen en hoop dat er snel een oplossing voor komt.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee keer geopereerd, helemaal voor niets.
Zo vervelend voor je. Volgende keer dat, vlak voordat ze wat gaan doen, nog even melden. Dat ze wat beter hun best doen nog.quote:
Dat is menselijk ..quote:Op zondag 24 maart 2019 21:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Het betekent weer een ziekenhuisopname. Alhoewel iedereen daar erg aardig is, raak ik toch in de stress en ben ik het liefste thuis.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Twee keer geopereerd, helemaal voor niets.
Dat maakt het thuiskomen des te beter.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
Nou ja, in elk geval is mijn kat blij me weer te zien.
Dat is fijn thuiskomen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
Ik weet het niet, ik kan mijn VPRO-gids niet vinden.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er eigenlijk nog iets leuks op tv vanavond?
Die podcast over house.quote:
Wat een vervelende ervaring, dat het volgende keer maar gewoon goed gaat!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:10 schreef Disana het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef mario390 het volgende:
man man eindelijk wat van manon, bedankt tilly
Lelijk haar heeft ze nu .quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef mario390 het volgende:
man man eindelijk wat van manon, bedankt tilly
Dank. Is de uitslag van de Rembrandtwedstrijd er al?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een vervelende ervaring, dat het volgende keer maar gewoon goed gaat!
Fijn zo'n warm welkom van de kat
Heb je nog steeds een gidsje? Achterwerk las ik vroeger altijd!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik kan mijn VPRO-gids niet vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |