geen idee, ik ben aan het cruisen op YouTubequote:Op zondag 24 maart 2019 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er eigenlijk nog iets leuks op tv vanavond?
Ja, ze kozen anderen helaas.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Is de uitslag van de Rembrandtwedstrijd er al?
Ja, ik ben al abonnee sinds het begin van mijn studie en wil het graag zo houden omdat het iets moois heeftquote:Op zondag 24 maart 2019 21:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Heb je nog steeds een gidsje? Achterwerk las ik vroeger altijd!
Fijn gidsje was het altijdquote:Op zondag 24 maart 2019 21:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben al abonnee sinds het begin van mijn studie en wil het graag zo houden omdat het iets moois heeft
Oh wat jammer. Ik vond de jouwe eerlijk waar een van de beste. Maar hij was waarschijnlijk te bescheiden, ik weet niet wat ze wel gekozen hebben.quote:
Oooooh die,ik dacht dat je Rewind bedoelde.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen podcast toch, van tvWas leuk! Ik dacht van tevoren dat ik alles wel zo'n beetje gezien had via docu's enzo, maar toch nog genoten.
Wat ze wel gekozen hebben slaat nergens op.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Ik vond de jouwe eerlijk waar een van de beste. Maar hij was waarschijnlijk te bescheiden, ik weet niet wat ze wel gekozen hebben.
Hmmmmm wel vaak tegengekomen maar weet ik niet zeker, linkje?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Oooooh die,ik dacht dat je Rewind bedoelde.
Die van de Energiehal heb je wel gezien?
Oh bah. Kan ik dat nog ergens zien?quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ze wel gekozen hebben slaat nergens op.
Dat zou goed kunnen. Een verklaring die iemand gaf was 'tv maken', een ander dat misschien deze en andere goede, te professioneel er uit zagen voor een amateurprogramma. Geen idee dus.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Ik vond de jouwe eerlijk waar een van de beste. Maar hij was waarschijnlijk te bescheiden, ik weet niet wat ze wel gekozen hebben.
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmmmm wel vaak tegengekomen maar weet ik niet zeker, linkje?
quote:Op zondag 24 maart 2019 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat ze wel gekozen hebben slaat nergens op.
Nou moe, wat een deceptie. Jouw werk had hier zeker een plaats tussen verdiend. Geen idee wat de reden was om te kiezen wat ze hebben gekozen.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:26 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen. Een verklaring die iemand gaf was 'tv maken', een ander dat misschien deze en andere goed, te professioneel er uit zagen voor een amateurprogramma. Geen idee dus.
HIer zijn ze te zien : https://projectrembrandt.ntr.nl/category/winnaars/
Ik ook niet! Maar al weer 'vergeten'. Heb regelmatig aan je gedacht, zoals iedereen hier, fijn dat je er weer bent!quote:Op zondag 24 maart 2019 21:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou moe, wat een deceptie. Jouw werk had hier zeker een plaats tussen verdiend. Geen idee wat de reden was om te kiezen wat ze hebben gekozen.
Oké, is ook maar beter, het achter je laten. Ik ben ook blij jullie weer te zien.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ook niet! Maar al weer 'vergeten'. Heb regelmatig aan je gedacht, zoals iedereen hier, fijn dat je er weer bent!
Was ook wel een vage shit de Energiehal.quote:Op zondag 24 maart 2019 21:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh jaaaaaa die heb ik gezien, vooral dat andere filmpje waar je al die wauze stukjes aan elkaar ziet.SO naar deze chick
![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |