vorrunde verder nietquote:Op zondag 24 maart 2019 17:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oostenrijk heeft toen maar één wedstrijd verloren.
quote:
Nu je het zegt jaquote:Op zondag 24 maart 2019 17:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit weer in een psychose...
Ergens in de verte lijkt Frank een beetje op Yanni.![]()
ja maar leider geen spel gewonnenquote:Op zondag 24 maart 2019 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar alleen van die Italiener verloren.
Niet beschikbaar in mijn land zegt YTquote:
Huppquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk moment Mo .. Die ramen zijn zo gefixed ...Dat valt allemaal wel mee.. Bij mij hebben ze ooit ook 4 grote ramen vervangen.. in een paar uurtjes waren ze klaarquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, het moment komt steeds dichter bij en ik geraak volkomen in de stress, om nog te zwijgen over Iggy.
Twee dagen man, van 7.30 u, tot 17 u.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Welk moment Mo .. Die ramen zijn zo gefixed ...Dat valt allemaal wel mee.. Bij mij hebben ze ooit ook 4 grote ramen vervangen.. in een paar uurtjes waren ze klaar
Ik schop wel een zak chips over, heb er toevallig nog een liggen.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:23 schreef mario390 het volgende:
vor vanavond heb ik bier en radler in koelkast maar geen chips
ik denk dat jij meer stress beleeft dan je kattenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Tering, het moment komt steeds dichter bij en ik geraak volkomen in de stress, om nog te zwijgen over Iggy.
quote:Op zondag 24 maart 2019 18:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik schop wel een zak chips over, heb er toevallig nog een liggen.
om 3 uur beginnen ze al met opruimenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee dagen man, van 7.30 u, tot 17 u.
Nee, helaas, zou willen dat het zo was, Pixel is redelijk relaxt, maar Iggy is een probleemgeval....quote:Op zondag 24 maart 2019 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik denk dat jij meer stress beleeft dan je katten
Ik heb de hele koelkast vol chips.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:23 schreef mario390 het volgende:
vor vanavond heb ik bier en radler in koelkast maar geen chips
woensdag is het weer voorbij moet je maar denken, behalve het opruimen dan, maar dat kunje op je gemakkie doenquote:Op zondag 24 maart 2019 18:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, helaas, zou willen dat het zo was, Pixel is redelijk relaxt, maar Iggy is een probleemgeval....
Beest is volkomen wereldvreemd, net als de 'baas'.
We redden het wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 18:31 schreef Charmian het volgende:
[..]
woensdag is het weer voorbij moet je maar denken, behalve het opruimen dan, maar dat kunje op je gemakkie doen
ja jaquote:Op zondag 24 maart 2019 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb de hele koelkast vol chips.
Moeten ze die ramen via de steigers omhoog brengen of zo?quote:Op zondag 24 maart 2019 18:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Twee dagen man, van 7.30 u, tot 17 u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |