ik weet niet of samzz dat niet zou kunnen, maar crack ken ik persoonlijk en samzz nietquote:Op zondag 24 maart 2019 14:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
waar zit m in dat in dan, waarom kan samzz deze rol niet invullen/vervullen
Oh snapquote:Op zondag 24 maart 2019 14:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh deel je met haar wel een ander soort traan haha
Maar als je telkens opnieuw krachtinspanning vraagt blijft het er ook niet lang en kom je toch niet veel verder dan halfslap lijkt me.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:30 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Nou als je beweegt dan stroomt het bloed juist harder door het lichaam dus dan ook naar de penis waardoor je een erectie kan krijgen
Is dit een positieve mmm, een twijfelende mmm of een afkeurende mmm.quote:
Genot, puur genot.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is dit een positieve mmm, een twijfelende mmm of een afkeurende mmm.
Voor ieder gang een ander shirt zo te zienquote:Op zondag 24 maart 2019 14:33 schreef Catkiller het volgende:
Wel leuk dat hij een shirt aan heeft waar Dickies op staat ahaha ;P
Het is dat hij zo dik is, anders was het niet geloofwaardig dat hij overal echt van eet.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor ieder gang een ander shirt zo te zien
quote:Op zondag 24 maart 2019 14:35 schreef Chia het volgende:
[..]
Het is dat hij zo dik is, anders was het niet geloofwaardig dat hij overal echt van eet.
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaamquote:Op zondag 24 maart 2019 14:32 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar als je telkens opnieuw krachtinspanning vraagt blijft het er ook niet lang en kom je toch niet veel verder dan halfslap lijkt me.
Wat vertel je dat geilquote:Op zondag 24 maart 2019 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaam
Jezus.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
haha zijn neus wordt samengeknepen door zijn wangen
En hoe verklaar je ochtend stijvequote:Op zondag 24 maart 2019 14:40 schreef SideEffect het volgende:
[..]
nee ligt ook aan de inspanning en druk , iemand die zich heel erg inspant tijdens een bepaalde oefening zal wel echt een harde erectie kunnen krijgen. Het komt dus eigenlijk door de combinatie van inspanning/druk en het harder pompen van bloed door je lichaam
Mannen hebben 's nachts reflex-erecties, verduidelijkt huisarts en seksuoloog Peter Leusink: erecties die worden gereguleerd door het onwillekeurige zenuwstelsel. Opmerkelijk genoeg staat het mannelijk geslachtsdeel in wakkere toestand automatisch 'aan', zegt hij, ook zonder seksuele prikkels, maar er zijn twee gebieden in de hersenstam die ervoor zorgen dat die wat precaire situatie geen standhoudt. Via zenuwbanen, die via het ruggenmerg door het bekken naar de penis lopen, regelen de centra dat de penis gewoonlijk slap is.quote:
Thanks dat je zoveel moeite doet.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:51 schreef Le_Professeur het volgende:
Let ook op het kortstondig kijken naar de gele banaan, echt goed uitgezocht dit gifje
Dan krijg ik wel vaak seintjesquote:Op zondag 24 maart 2019 14:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat is gewoon een lief seintje van je lichaam van Maat ik doe het nog.
Ja hoe minder seks je hebt hoe meer seintjes zo van gebruik mij eens waar ik voor gemaakt ben.quote:
Ik heb helemaal geen seks. Nooit gehad ookquote:Op zondag 24 maart 2019 14:53 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja hoe minder seks je hebt hoe meer seintjes zo van gebruik mij eens waar ik voor gemaakt ben.
Heb je die kinderen gekochtquote:Op zondag 24 maart 2019 14:55 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen seks. Nooit gehad ook
Hahaquote:Op zondag 24 maart 2019 14:36 schreef Chloroform het volgende:
Echt kutleven dat ik nu 60 toetsen aan het nakijken ben
hhhhhquote:Op zondag 24 maart 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het ook erg raar mja de wereld zit vol met maffe dingen haha
Die zit nog in de kont van Hermanquote:Op zondag 24 maart 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
heeft iemand mijn potje vaseline gezien
2% waarheid in 99% van mijn postsquote:Op zondag 24 maart 2019 15:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vond het ook erg raar mja de wereld zit vol met maffe dingen haha
Dat is gewoon het gemiddelde hier in de SCquote:Op zondag 24 maart 2019 15:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Lekker betrouwbaar persoon zul je dan zijn.
Pas op, natquote:Op zondag 24 maart 2019 15:06 schreef Myrr het volgende:
Tsjonge. Drie weken terug verf besteld en het is nog steeds niet binnen.
Ja, want dit is uitgerekend de plek waar men serieus isquote:Op zondag 24 maart 2019 15:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Karakter schakel je niet uit.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dit is uitgerekend de plek waar men serieus is
Echt hequote:Op zondag 24 maart 2019 15:10 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, want dit is uitgerekend de plek waar men serieus is
Hjbquote:
Bepaal ik zelf welquote:
Ja tenzij je zo'n psycho manipulator bent dan wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:21 schreef Che_ het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit bedoel ik. Kan je niet serieus nemen
Ben jij hoe je hier bent dan ook in het echt?quote:Op zondag 24 maart 2019 15:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Bahquote:
Het spijt me kameraad maar ik vind melk gewoon zeer niet lekker.quote:
Komt wel redelijk overeen. Doe althans niet bewust anders en verzin ook geen dingen/ spreek doorgaans waarheden.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:33 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ben jij hoe je hier bent dan ook in het echt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |