Ja zoiets blijft altijd staan he..quote:
Door de uitgang naar binnen lopen?quote:Op zondag 24 maart 2019 10:16 schreef derLudolf het volgende: [..] Het ergste is dat je (voor zover ik weet) niet direct naar het magazijn kunt dus dan moet je de hele winkel door slalommen. Extra kut is je een kar hebt waarvan een wiel niet lekker draait
![]()
Gisteren gegetenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Molo het volgende:
Vanavond asperges, ham, eitje en hollandaise
Behalve de hollandaise staat dat hier ook op het menu vanavond.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Molo het volgende:
Vanavond asperges, ham, eitje en hollandaise
Ezelopvang?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:06 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt goed Piet, dat lijkt me echt het heerlijkst aan een hond hebben. Zo samen wandelen/spelen.![]()
Wij gaan zo ezeltjes knuffelen bij de ezelopvang in ZeistEven lekker naar buiten en dan zie ik ook nog eens andere dieren, dan enkel mijn eigen 2 konijnen
.
Soort Fok voor dieren.quote:
Ik was ook nieuwsgierigquote:
Zeg ik het of zeg ik het niet?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door de uitgang naar binnen lopen?
Hier mijn achtertuin gister goed in de korrels gezet, en toen ff gesproeidquote:
Ik kan voorlopig niet met korrels strooien, want er ligt net kalk op.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier mijn achtertuin gister goed in de korrels gezet, en toen ff gesproeid![]()
Smells like spring
Kalk doe ik als ze weer goed wat regenuren opgeven.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig niet met korrels strooien, want er ligt net kalk op.
Na het verticuteren maar doen.
Die hebben we afgelopen tijd wel gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kalk doe ik als ze weer goed wat regenuren opgeven.
Koemest (fijn) in het gras. Een mix van koe en kip ingespit in de kas. En koemest (grof) op de moestuin, die gaat volgende week om.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben we afgelopen tijd wel gehad
Wat heb jij gestrooid? Koemest neem ik aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |