Ja zoiets blijft altijd staan he..quote:
Door de uitgang naar binnen lopen?quote:Op zondag 24 maart 2019 10:16 schreef derLudolf het volgende: [..] Het ergste is dat je (voor zover ik weet) niet direct naar het magazijn kunt dus dan moet je de hele winkel door slalommen. Extra kut is je een kar hebt waarvan een wiel niet lekker draait
![]()
Gisteren gegetenquote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Molo het volgende:
Vanavond asperges, ham, eitje en hollandaise
Behalve de hollandaise staat dat hier ook op het menu vanavond.quote:Op zondag 24 maart 2019 09:28 schreef Molo het volgende:
Vanavond asperges, ham, eitje en hollandaise
Ezelopvang?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:06 schreef Candaasje het volgende:
Klinkt goed Piet, dat lijkt me echt het heerlijkst aan een hond hebben. Zo samen wandelen/spelen.![]()
Wij gaan zo ezeltjes knuffelen bij de ezelopvang in ZeistEven lekker naar buiten en dan zie ik ook nog eens andere dieren, dan enkel mijn eigen 2 konijnen
.
Soort Fok voor dieren.quote:
Ik was ook nieuwsgierigquote:
Zeg ik het of zeg ik het niet?quote:Op zondag 24 maart 2019 13:03 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Door de uitgang naar binnen lopen?
Hier mijn achtertuin gister goed in de korrels gezet, en toen ff gesproeidquote:
Ik kan voorlopig niet met korrels strooien, want er ligt net kalk op.quote:Op zondag 24 maart 2019 13:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hier mijn achtertuin gister goed in de korrels gezet, en toen ff gesproeid![]()
Smells like spring
Kalk doe ik als ze weer goed wat regenuren opgeven.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kan voorlopig niet met korrels strooien, want er ligt net kalk op.
Na het verticuteren maar doen.
Die hebben we afgelopen tijd wel gehadquote:Op zondag 24 maart 2019 14:02 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kalk doe ik als ze weer goed wat regenuren opgeven.
Koemest (fijn) in het gras. Een mix van koe en kip ingespit in de kas. En koemest (grof) op de moestuin, die gaat volgende week om.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die hebben we afgelopen tijd wel gehad
Wat heb jij gestrooid? Koemest neem ik aan?
Zag er tof uit! Misschien dat mijn smurf volgend jaar wel mee wil doen. Het is vertrouwd terrein in ieder gevalquote:Op zondag 24 maart 2019 15:32 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Halverwege de run m'n bandje opgegeven. Denk dat toen het meeste van de oxazepam weg was: ineens praatte iedereen weer veel te hard en waren de hindernissen weer veel te hoog
Wel nog de hele afstand gerend/gehobbeld zodat er geen Did Not Finish achter m'n naam staat.
@:Clubsoda ze plannen survivalruns zo min mogelijk overlappend (iedere run claimt z'n eigen weekend - Zeist heeft altijd dit weekend in maart) dus als je een survivalrun zag was het mijne
Ze organiseren de run idd ook voor kinderen vanaf 8 jaar. Je hebt er wel echt ervaring met de sport voor nodig, dus ik zou smurf niet mee laten doen als hij/zij nog nooit gesurvivald heeft. Je moet bv voetklem, apenhang, swingover allemaal wel kennen. En de juiste kleren hebben. Vandaag niet nodig, maar vaak heb je wel een thermoshirt nodig, zeker als je klein en niet zo stevig bent.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Zag er tof uit! Misschien dat mijn smurf volgend jaar wel mee wil doen. Het is vertrouwd terrein in ieder gevalJammer dat je niet helemaal mee kon doen maar superstoer dat je gegaan bent.
Maar je bent wel mooi gegaan en de helft volbracht!quote:Op zondag 24 maart 2019 15:32 schreef Tele6 het volgende:
![]()
Halverwege de run m'n bandje opgegeven. Denk dat toen het meeste van de oxazepam weg was: ineens praatte iedereen weer veel te hard en waren de hindernissen weer veel te hoog
Wel nog de hele afstand gerend/gehobbeld zodat er geen Did Not Finish achter m'n naam staat.
@:Clubsoda ze plannen survivalruns zo min mogelijk overlappend (iedere run claimt z'n eigen weekend - Zeist heeft altijd dit weekend in maart) dus als je een survivalrun zag was het mijne
Jaquote:Op zondag 24 maart 2019 16:47 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar je bent wel mooi gegaan en de helft volbracht!
Je bent gegaan en ik denk dat veel mensen dat niet gedaan zouden hebben (incl ikke) en je bent ook nog eens op de helft gekomen terwijl je je ellendig voelde. Da’s een enorme doorzetting wat je aan je zelf kunt laten zien (wij zien het wel). Ik zeg het niet goed maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zondag 24 maart 2019 16:56 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet niet of het de moeite waard was, want erg leuk heb ik het niet gehad, maar ik kan misschien wel gewoon een beetje trots zijn dat ik zo ver gekomen ben
Ah, goed dat je het zegt. Hij atletiekt en zijn vereniging en de survivalrunvereniging werken nogal nauw samen dus ik zal me er het komende jaar eens in verdiepen. Hij gaat binnenkort weer de baan op dus (warme) sportkleding hebben we wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:34 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ze organiseren de run idd ook voor kinderen vanaf 8 jaar. Je hebt er wel echt ervaring met de sport voor nodig, dus ik zou smurf niet mee laten doen als hij/zij nog nooit gesurvivald heeft. Je moet bv voetklem, apenhang, swingover allemaal wel kennen. En de juiste kleren hebben. Vandaag niet nodig, maar vaak heb je wel een thermoshirt nodig, zeker als je klein en niet zo stevig bent.
Ik voorzie veel pilavs jaren 70 stijlquote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef z80 het volgende:
Perzik boompjes die vorig jaar geplant zijn staan in bloei. Stammetje met links en rechts wat takjes. geen blad te bekennen maar wel helemaal vol met bloesem. Als dat allemaal fruit moet gaan worden heeft het boompje een zwaar jaar.
Tof! Hier is dankzij een overenthousiaste perzikboom momenteel ook de halve tuin felroze!quote:Op zondag 24 maart 2019 17:33 schreef z80 het volgende:
Perzik boompjes die vorig jaar geplant zijn staan in bloei. Stammetje met links en rechts wat takjes. geen blad te bekennen maar wel helemaal vol met bloesem. Als dat allemaal fruit moet gaan worden heeft het boompje een zwaar jaar.
Club Haug, echt een aanrader.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:31 schreef minilot het volgende:
@:Myraela, hoe heet die nieuwe conedyclub? Leuk dat je het leuk had!
Ilja?quote:Op zondag 24 maart 2019 17:39 schreef derLudolf het volgende:
Zo de grens over en uit eten. Bij toch wel m'n een van m'n favoriete restaurants. Goed eten en een geweldige Kroatische gastheer.
Wat doe je ermee, wat doe je ermee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |