nu weer een jaar wachtenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Strani het volgende:
Dat we nog eens op deze manier een zaterdagnacht zouden doorbrengen he?
Een branderig gevoel bij het plassen? Ik ken dat gevoel wel.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik.moet pissen, weet je hoe kut dat voelt
Doe eerst ff pissen (quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
ik stel dat altijd net zo lang uit tot 't pijn doet om nog naar de WC te lopenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Alternatieve opmerking: Ga ff pissen en dan zal ik eens aan je kut voelenquote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wat grappig, ik ook!quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef NanKing het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Doe eerst ff pissen () en dan schuif ik lekker bij je naar binnen lieverd
Nee iedereen is gelijk op FOK! Hoor ik altijd dus even zoeken wie er morgen jarig is.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, dit kan alleen op Mono's verjaardag?
Evil owl!!! Dat is de secret handshake wat geen handshake is tussen een vriendin en mij.quote:
Ik ben over vier dagen aan de beurt dus die is dan vast geregeld!quote:Op zondag 24 maart 2019 00:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee iedereen is gelijk op FOK! Hoor ik altijd dus even zoeken wie er morgen jarig is.
Zou je ook een topic vol rare plaatjes willen?quote:Op zondag 24 maart 2019 00:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben over vier dagen aan de beurt dus die is dan vast geregeld!
Het lijkt me echt het mooiste wat er is.quote:Op zondag 24 maart 2019 00:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zou je ook een topic vol rare plaatjes willen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |