Kalender 2019:quote:Top 16 from ProTour Order of Merit (Seeded to second round)
18 UK Qualifiers
Six West Europe Tour Card Holder Qualifiers
Four Host Nation Qualifiers
Two West Europe Qualifiers
One East Europe Qualifier
One Nordic & Baltic Qualifier
(witlok doet niet mee volgende week)twitter:bsd987 twitterde op zaterdag 23-03-2019 om 22:30:03If Darren Webster and Jermaine Wattimena both win their Last 32 matches next weekend, Simon Whitlock will drop out of the ProTour Order of Merit Top 16 ahead of the ET5 and ET6 cut-off. reageer retweet
@wimderonquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
Het noviteitje in de worp van Kim is plots weer verdwenen.
Wat een lieve mensen allemaal.quote:
quote:Michael van Gerwen v Jermaine Wattimena
Krzysztof Ratajski v Gerwyn Price
Mensur Suljovic v Joe Cullen
James Wade v Dave Chisnall
Justin Pipe v Darren Webster
Rob Cross v Jonny Clayton
Dimitri Van den Bergh v Daryl Gurney
Wright/Huybrechts v Ross Smith
Ik vrees dat het Gurney-Cross wordt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:53 schreef El-Stinho het volgende:
halve finale in het onderste deel tussen Cross en Van den Bergh.
Gurney was tegen De Zwaan ook vrij matig. Cross is wel een zekerheidje gezien wat Clayton/Pipe/Webster liet zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:56 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Ik vrees dat het Gurney-Cross wordt.
Waarom nu weer?quote:
Omdat Van den Bergh iets dacht te horen nadat hij twee pijlen in de triple had gemieterd en Lewis voelde zich meteen aangesproken, (lol). Na de wedstrijd hebben ze het netjes uitgesproken, want Dimitri is een lief kind en zal nooit met iemand ruzie hebben natuurlijk.quote:
90 gemiddeld met twee darts op een dubbel (lol).quote:
Ik zie niet in wat er mis aan is om de loting te doen zoals in het tennis.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:25 schreef El-Stinho het volgende:
Beetje jammer dat we volgende week op plek 14-15-16 na hetzelfde brekket hebben.
Dat mag van mij best bij de majors die over twee jaren gerankt worden. Daar is drastisch verloop meestal het grootst na het WK. De laatste jaren steeds erger door het geld wat daar rond wordt gepompt.quote:Op zondag 24 maart 2019 14:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis aan is om de loting te doen zoals in het tennis.
Wat is er nou mis met dat je (buiten dat je #1 bovenaan in het brekket zet en #2 in de onderste helft van het brekket) meer variatie aanbrengt door te loten in welke helft 3 en 4 zitten, loot in welk kwart 5-8 komen, welke van de 9-12 deze tegenkomen en welke van de 13-16 de 1-4 seeds treffen?quote:Op zondag 24 maart 2019 14:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat mag van mij best bij de majors die over twee jaren gerankt worden. Daar is drastisch verloop meestal het grootst na het WK. De laatste jaren steeds erger door het geld wat daar rond wordt gepompt.
De vloertoernooien zijn veel meer vergankelijk met de one year seeding en de vele gelden die beschikbaar zijn. Tevens schrijft lang niet iedereen zich voor elk event in. Punt is meer dat er voor toernooi 1-2, 3-4, 5-6 et cetera geseed wordt.
Het probleem kan je, wat mij betreft, ook oplossen door alleen de grens te trekken onder de top 16 voor de kwalificatie. Dan zeg je: "Meep, dit is de top 16 en is vrijgesteld voor kwalificaties en tot zover gaan we verder". Dan vindt de kwalificatie plaats, nog enkele vloertoernooien en dan stel je de seeding pas vast op de donderdag voor de start van de ET. Daarvoor is de Pro Tour-ranking variabel genoeg.quote:Op zondag 24 maart 2019 15:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat is er nou mis met dat je (buiten dat je #1 bovenaan in het brekket zet en #2 in de onderste helft van het brekket) meer variatie aanbrengt door te loten in welke helft 3 en 4 zitten, loot in welk kwart 5-8 komen, welke van de 9-12 deze tegenkomen en welke van de 13-16 de 1-4 seeds treffen?
Dan los je dat laatste probleem ook meteen op.
Net als tegen De Zwaan gisteren. Twee spelers zo wisselvallig als fuck. Als Wright zo het klusje klaart tegen Ross Smith hebben we in ieder geval een mooie line-up met zeven Premier League-spelers in de kwartfinale. Dat gebeurt ook niet elke ET.quote:Op zondag 24 maart 2019 16:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Had er ook veel zin in, maar dit was wel een enorme tegenvaller
De ideale setup is gevonden.quote:Op zondag 24 maart 2019 17:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Pieter heeft sinds een maand heel geruisloos de cruise-control weer op ~100 af weten te stellen.
[ afbeelding ]
twitter:andy_c_scott twitterde op zondag 24-03-2019 om 17:11:15No idea if it's a first for a Euro Tour event but seven top ten players in the quarter-finals is impressive. reageer retweet
twitter:bsd987 twitterde op zondag 24-03-2019 om 17:31:18It is. And it's only the second time (2015 ET7) that all eight quarter-finalists are either current or former Order of Merit Top 10ers. But that event only had 6 that were then currently in the Top 10.https://t.co/cTTzWvvQRZ reageer retweet
Jammerlijkquote:Op zondag 24 maart 2019 17:51 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:andy_c_scott twitterde op zondag 24-03-2019 om 17:11:15No idea if it's a first for a Euro Tour event but seven top ten players in the quarter-finals is impressive. reageer retweet
twitter:bsd987 twitterde op zondag 24-03-2019 om 17:31:18It is. And it's only the second time (2015 ET7) that all eight quarter-finalists are either current or former Order of Merit Top 10ers. But that event only had 6 that were then currently in the Top 10.https://t.co/cTTzWvvQRZ reageer retweet
Komende week double header in Rotterdam dus dat zal wel een redelijke impact hebben op volgende week.quote:
De rechtvaardige Mervyn King staat volledig achter Suljovic, dus ik ook.quote:
Manley deed bijna een 144 met T18 - Tops - Bullseye, die zou nog toffer geweest zijn.quote:
Eensquote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Manley deed bijna een 144 met T18 - Tops - Bullseye, die zou nog toffer geweest zijn.
Tijd voor driemaal 167quote:Op zondag 24 maart 2019 21:46 schreef Tagliano het volgende:
Denk ook niet dat we snel nog zo'n negendarter meemaken
Dat is het summum, dan kunnen we stoppen met kijkenquote:
Ook gewoon op 141quote:
Vast weleens gedaan bij een clinicquote:Op zondag 24 maart 2019 21:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is het summum, dan kunnen we stoppen met kijken
De beeldentwitter:OfficialPDC twitterde op zondag 24-03-2019 om 22:29:44🚨NINE DARTER!🚨"Is there anything this man cannot do on a dartboard?!"Michael van Gerwen ends a perfect leg on double top in the semi-finals of the European Darts Open👏 https://t.co/4Y6fWpGE5C reageer retweet
quote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Garryplummer/status/1109926801227374592
Corey gespot.
JAAAAAAAAAAAAAAA @Dr_Flashquote:Op zondag 24 maart 2019 22:56 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/Garryplummer/status/1109926801227374592
Corey gespot.
Mention hem nou niet, verdomme.quote:
Nu die bowlingbal onder z’n shirt nog wegquote:Op zondag 24 maart 2019 23:06 schreef Mani89 het volgende:
Er weer iets ouderwets terug bij de worp van Kros.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed geteld de 29e.quote:Op zondag 24 maart 2019 23:26 schreef Szura het volgende:
Hij is bijna onverslaanbaar op die Euro Tour, hoeveelste eindzege?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.virtuele Euro Tour-seeding voor 5/6 met nog een toernooi te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Wattimena en Webster hun eerste pot volgende week winnen moet Whitlock naar de qualifiers.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Genotquote:Op maandag 25 maart 2019 00:03 schreef El-Stinho het volgende:
Van Gerwen boekte alweer zijn 29e eindzege uit zijn carričre op de European Tour, waarmee hij de nummer twee op die lijst, Peter Wright, met zes overwinningen ver achter zich laat.
@:szura
quote:Op zondag 24 maart 2019 23:29 schreef El-Stinho het volgende:
Order of meritSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.virtuele Euro Tour-seeding voor 5/6 met nog een toernooi te gaan.Wattimena op weg naar de World CupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als Wattimena en Webster hun eerste pot volgende week winnen moet Whitlock naar de qualifiers.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Bedankt Hansquote:Op maandag 25 maart 2019 09:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Laatste 20 deciders van Van Gerwen op ET's
[ afbeelding ]
Ben jij ook benieuwd naar de werken van Koltsov?quote:Op maandag 25 maart 2019 01:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gelukkig heeft hij Viljanen nog om op terug te vallen.
In tegenstelling Sjaak Nieuwlaat en jouw persoon ben ik daar totaal niet benieuwd naar.quote:Op maandag 25 maart 2019 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ben jij ook benieuwd naar de werken van Koltsov?
Ik las op TSOD Mervyn King.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 17:40 schreef El-Stinho het volgende:
Volgens Sjaak is Smiss komend weekend afwezig omdat zijn zoontje jarig is. Dan zal James Wilson normaal gesproken een seed zijn.
Oh, ik keek bij de tabellen van Burton en zag Wilson als hoogste unseeded speler bij de rankings die voor de seeding van ET1/2 werden gebruikt.quote:
Schema's: https://www.pdc.tv/news/2(...)onship-draw-schedulequote:Peter Wright (3) v WSEQ2/Andrew Gilding
Jermaine Wattimena (14) v HNQ4/Mickey Mansell
Adrian Lewis (6) v HNQ1/Scott Taylor
Joe Cullen (11) v HNQ2/Nathan Aspinall
Rob Cross (7) v Ron Meulenkamp/Kim Viljanen
Daryl Gurney (10) v Josh Payne/Andy Boulton
Ian White (2) v Tytus Kanik/Jamie Hughes
Stephen Bunting (15) v Steve Beaton/Dimitri Van den Bergh
James Wade (4) v HNQ5/Boris Koltsov
Darren Webster (13) v Martin Atkins (Leeds)/Luke Humphries
Mensur Suljovic (5) v Ricky Evans/Robert Thornton
Dave Chisnall (12) v WSEQ1/Mervyn King
Gerwyn Price (8) v Mark Dudbridge/Gabriel Clemens
Jonny Clayton (9) v Dave Prins/Simon Stevenson
Michael van Gerwen (1) v Keegan Brown/Madars Razma
James Wilson (16) v HNQ3/Mario Robbe
VRIJDAGquote:Brekket
Peter Wright (3) v Mike De Decker/Andrew Gilding
Jermaine Wattimena (14) v Steffen Siepmann/Mickey Mansell
Adrian Lewis (6) v Kevin Knopf/Scott Taylor
Joe Cullen (11) v Mike Holz/Nathan Aspinall
Rob Cross (7) v Ron Meulenkamp/Kim Viljanen
Daryl Gurney (10) v Josh Payne/Andy Boulton
Ian White (2) v Tytus Kanik/Jamie Hughes
Stephen Bunting (15) v Steve Beaton/Dimitri Van den Bergh
James Wade (4) v Jyhan Artut/Boris Koltsov
Darren Webster (13) v Martin Atkins (Leeds)/Luke Humphries
Mensur Suljovic (5) v Ricky Evans/Robert Thornton
Dave Chisnall (12) v Diogo Portela/Mervyn King
Gerwyn Price (8) v Mark Dudbridge/Gabriel Clemens
Jonny Clayton (9) v Dave Prins/Simon Stevenson
Michael van Gerwen (1) v Keegan Brown/Madars Razma
James Wilson (16) v Maik Langendorf/Mario Robbe
Begin tijdperk Stevenson.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 13:23 schreef Mani89 het volgende:
SS Stevensen staat 97 gemiddeld te speren, bangig.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:30 schreef El-Stinho het volgende:
Koltsov vliegt.
Na 4 legs 117,88 avg met 129,33 op de first 9.
De laatste twee legs zijn gemiddelde wel verneukt. We komen uit op een 96,97.quote:
Artut rugpijn genotquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De laatste twee legs zijn gemiddelde wel verneukt. We komen uit op een 96,97.
Tiebreak tegen Anderson genotquote:
Ik sta ook licht met een knik in de rug aan het bord. Eind van de dag kan ik niet meer lopen genotquote:
Een van de laatste der Mohikanen die nog gesponsord wordt door MasterDartsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:40 schreef Mani89 het volgende:
Artut lijkt tegenwoordig op een kinderlokker.
Kevin Voornhout danquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta ook licht met een knik in de rug aan het bord. Eind van de dag kan ik niet meer lopen genot
Ik las laatst dat Aileen de Graaf wordt gesponsord door Grand Slam darts, ik wist niet eens dat dat nog bestond.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Een van de laatste der Mohikanen die nog gesponsord wordt door MasterDarts
Oké Nielsquote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik sta ook licht met een knik in de rug aan het bord. Eind van de dag kan ik niet meer lopen genot
2.50 op Unibet voor de winst, dat zijn geen onaardige odds.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2.50 op Unibet voor de winst, dat zijn geen onaardige odds.
Meulenkamp v Viljanen, daar blijf je voor thuis. Siepmann v Mansell in de avond is echt lachwekk0nd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
2.50 op Unibet voor de winst, dat zijn geen onaardige odds.
Ik heb ingezet op Siepmann, maar dat is puur uit rancune.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 14:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meulenkamp v Viljanen, daar blijf je voor thuis. Siepmann v Mansell in de avond is echt lachwekk0nd.
Ze hangen telkens een nieuw bord op Hans.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:13 schreef Mani89 het volgende:
Kijk hoe vertyft dat Unicorn bord alweer is na 3 potjes.
Dan is het goed.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:14 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze hangen telkens een nieuw bord op Hans.
Het lijkt ook steeds erger te worden.quote:
Decker had wel 2 vervelende bouncers. Dat is die witte plek onder de 20.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het lijkt ook steeds erger te worden.
Ruiken meisjes van 12 ook al naar vis dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wil jij even aan zijn vingers ruiken Hans?
Gilding doet jongens denk ik. Kijkt ook veel Manga en Anime denk ik.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 15:20 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ruiken meisjes van 12 ook al naar vis dan?
Zit je al in de zetel voor Siepmann v Mansell?quote:
Hij heeft, geen grap, een boete gekregen voor zijn performance tegen Jim Long op het WK.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mansell dient zo snel mogelijk van de Tour af gegooid te worden
Dat las ik ja. Terecht.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij heeft, geen grap, een boete gekregen voor zijn performance tegen Jim Long op het WK.
Stukje tandtwitter:paul_rocchini twitterde op vrijdag 29-03-2019 om 00:38:18Using the #Tesla Summon feature to remove my daughter’s loose tooth! #models @elonmusk @Tesla https://t.co/mPBnBuxgQY reageer retweet
Won van Carroll en Durrant.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat las ik ja. Terecht.
72 gemiddeld nu ook, hoe is hij uberhaupt hier gekomen
Paar waardeloze legs van Glen. Matigquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Won van Carroll en Durrant.
https://members.dartconne(...)52467bf62409720a5b8e
Durrant heeft zijn krachten misschien verspeeld in de eerste Q. Bij de tweede kwalificatiecyclus heeft hij zich ook alleen voor 3 gekwalificeerd.quote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Paar waardeloze legs van Glen. Matig
Je mag toch niet meer naar streams vragen?quote:
Niet naar illegale streams neequote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je mag toch niet meer naar streams vragen?
Zie DM bruurquote:Op vrijdag 29 maart 2019 20:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet naar illegale streams nee
Ik dacht dat het wellicht ergens op YouTube uitgezonden werd ofzo.
Dat valt onder het 'heel toevallig'quote:
Prima kerel. Ook in het commentaarhokje.quote:
Was RvB zijn getuige bij het huwelijk met Sylquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Prima kerel. Ook in het commentaarhokje.
WTFquote:Op vrijdag 29 maart 2019 21:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Was RvB zijn getuige bij het huwelijk met Syl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |