Wordt je ontbijt dan niet heel waterig?quote:Op zondag 24 maart 2019 11:31 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen mensen, ik ga maar eens onder de douche staan en ontbijten
Heb jij ook maar érgens zien staan dat naatje de douche daadwerkelijk aanzet? Nee he! Aannamesquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wordt je ontbijt dan niet heel waterig?
Ontbijten met cup a soupquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komen we toch weer bij Jane Fondue uit...quote:Op zondag 24 maart 2019 10:46 schreef Dave het volgende:
Jaaa, sjoel-en-kaasfondue ze, met dipsletjes enzo!
Wij zouden nooit samen naar de sjoelmeet kunnen, ze zouden gek worden van de flauwe grappen over en weerquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ben wel fris genoeg om kriegelig te worden van die extra t.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op zondag 24 maart 2019 11:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Heb jij ook maar érgens zien staan dat naatje de douche daadwerkelijk aanzet? Nee he! Aannames
Zo klopt hij toch? Je (jouw) ontbijt is hier onderwerp. Ik zou ook zeggen 'Staat je ontbijt op tafel?' en niet 'Sta je ontbijt op tafel?'quote:Op zondag 24 maart 2019 11:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben wel fris genoeg om kriegelig te worden van die extra t.
hmm, verrek, je hebt gelijkquote:Op zondag 24 maart 2019 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo klopt hij toch? Je (jouw) ontbijt is hier onderwerp. Ik zou ook zeggen 'Staat je ontbijt op tafel?' en niet 'Sta je ontbijt op tafel?'
Ik gebruik altijd "loopt" maar in geval van een ontbijt heb je dat liever niet.quote:Op zondag 24 maart 2019 11:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zo klopt hij toch? Je (jouw) ontbijt is hier onderwerp. Ik zou ook zeggen 'Staat je ontbijt op tafel?' en niet 'Sta je ontbijt op tafel?'
Moest lachenquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omg ja! Dan kan ik zien hoe het eraan toegaat voordat ik eventueel kom. /iseenautistdiedatnodigheeftquote:Op zondag 24 maart 2019 11:44 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Kan er geen livestream meedraaien vanmiddag......![]()
Jesas garistas Timquote:Op zondag 24 maart 2019 11:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dan zou denken omg waarom ben ik hier niet gewoon.quote:Op zondag 24 maart 2019 12:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ja! Dan kan ik zien hoe het eraan toegaat voordat ik eventueel kom. /iseenautistdiedatnodigheeft
quote:Op zondag 24 maart 2019 12:00 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Omg ja! Dan kan ik zien hoe het eraan toegaat voordat ik eventueel kom. /iseenautistdiedatnodigheeft
Beter erop dan ervoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |