Ja gaat het nu bij de mannen proberen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ken jou in zo verre dat ik best een keer bij jou op de bank wil zitten.
Ik ook niet Sly is wel een bekendequote:
Sollicitatie gesprek nr. 30084quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja gaat het nu bij de mannen proberen?
Terwijl die juist overal gaan neuzen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Met vrouwen doe ik een stuk minder moeilijk.
Hallo, ze zitten mij te plagen.quote:
tsja, niet zo gekquote:
Heb wijn in huis.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Terwijl die juist overal gaan neuzen.
is toch normaalquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hallo, ze zitten mij te plagen.
Nah, ze hoopte dat ze vandaag naar huis mocht, dacht ik. Ze moet dan ook nog haar arm weer kunnen gebruiken om hier te typen. Vast niet haar eerste prioriteit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:54 schreef FANN het volgende:
Nog steeds geen Disana, die zou zich melden vandaag.....
Ik hoop ook snel weer wat van haar te horen. Maar het is ook wel weer heftig wat ze moest ondergaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:54 schreef FANN het volgende:
Nog steeds geen Disana, die zou zich melden vandaag.....
Ja ook weer waar... nou ja ik moest er wel aan denken, ik hoop dat het allemaal goed is gegaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, ze hoopte dat ze vandaag naar huis mocht, dacht ik. Ze moet dan ook nog haar arm weer kunnen gebruiken om hier te typen. Vast niet haar eerste prioriteit.
Jawel... best wel.......quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik hoop ook snel weer wat van haar te horen. Maar het is ook wel weer heftig wat ze moest ondergaan.
Hoe is het eigenlijk met jou?quote:
Die Griek ligt weer te meuren dus geen actie vanavond.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met jou?
Tjezus zeg wat is dit nou weer voor een opmerking.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die Griek ligt weer te meuren dus geen actie vanavond.
Ik kan beter even om gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tjezus zeg wat is dit nou weer voor een opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |