Ja ....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Koop gewoon een nieuwe.Koop jij soms ook een nieuwe fiets als je band lek is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe jij ook aan treinmodelbouw ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Met een stofzuiger en een pantykousje
Moet jij zeggenquote:
Oh heeft dat een raakvlakquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe jij ook aan treinmodelbouw ofzo?
Goedenavond.quote:
Als ik vroeger cannabis morste dan ging ik ook met de zuiger en een sok aan de slag om te redden wat er te redden viel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe jij ook aan treinmodelbouw ofzo?
Lolquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik vroeger cannabis morste dan ging ik ook met de zuiger en een sok aan de slag om te redden wat er te redden viel.
Tegenwoordig niet meer.....dan hak ik wel een nieuw mengsel.quote:
Je hebt tenslotte genoeg ...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer.....dan hak ik wel een nieuw mengsel.
Waarom moet je een pantykousje gebruiken om je pc te stofzuigen? Het is eerder af te raden.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet je een pantykousje gebruiken om je pc te stofzuigen? Het is eerder af te raden.
In de modelbouw doe je dat om het teveel gestrooide "gras" op te vangen om het te hergebruiken.
Dat is ook een reden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als ik vroeger cannabis morste dan ging ik ook met de zuiger en een sok aan de slag om te redden wat er te redden viel.
In principe wel, maar het kost wel geld, voor nop gaat de zon op....quote:
Toetstenbord is wat kan met een panty voor dat je al te toetsen kwijt bentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom moet je een pantykousje gebruiken om je pc te stofzuigen? Het is eerder af te raden.
In de modelbouw doe je dat om het teveel gestrooide "gras" op te vangen om het te hergebruiken.
quote:
Nee, da's chemisch gras.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]Dat spul wil je niet roken.
Het is in alle kleuren verkrijgbaar.quote:
Tja, als je ervan houd. Ik hou je niet tegen. Fijne avond samen.quote:
Dat heb je vaker met dat foute spul... heb je ook "glow in the Dark" gras ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is in alle kleuren verkrijgbaar.
Jij of Sly?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Sly gemistweer een moeilijke 2 weken voor de boeg.
Slybuster.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik leef met je mee. Niet in een hoekje gaan zitten huilen hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat is dat nou weer?quote:
Als het maar niet bij jou op de bank is.quote:
Ik zie er maar weinigquote:
goed, ga ik weer verder slapenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als het maar niet bij jou op de bank is.
Ik ook niet gelukkigquote:
Ik heb maar 1 kloon en die gebruik ik nooit.quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 kloon en die gebruik ik nooit.
Wanneer gaan we samen bieren?quote:
Met mijn kloonquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen bieren?
Ja, ik doe even een PP.
Ik doe mee.quote:
het is een hard gelagquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hele supersonische alarminstallatie voor een tagje maar geen ip bevoegdheid
Uhm, da's niet de bedoeling.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Uhm, da's niet de bedoeling.
Ik hou het graag 1 op 1.
Gaan jullie dan kindertjes maken?quote:
Na de overgang?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan kindertjes maken?
Golddigger!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, ik lijk Shoef wel.
Beetje hosselen hiero.
Ze heeft net dat huis verkocht, ik ruik geld.quote:
Daar ben ik mee gestopt Mo.. en ik heb geen eens een kloonquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Goffer, ik lijk Shoef wel.
Beetje hosselen hiero.
quote:
De zesde legquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan kindertjes maken?
Vuile huichelaar zet jij.........quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze heeft net dat huis verkocht, ik ruik geld.
Waar doe jij het dan om?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vuile huichelaar zet jij.........
Ik wil geen kinderen meer hoor, heb er genoeg inmiddels....quote:
Nergens om, mijn enige wens is om ook eens bij sas op de bank te zitten voordat jij dat mag.quote:
Ik zou alvast gaan liggen als ik jou was.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:54 schreef Soury het volgende:
Ik ga lekker alleen het park checken. Ik leen wel een hond ergens.
Daar moet je dan wel je best voor doen, niets gaat vanzelf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nergens om, mijn enige wens is om ook eens bij sas op de bank te zitten voordat jij dat mag.
Nou nee het is wel leuk wandelen hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou alvast gaan liggen als ik jou was.
Een kort rokje aan en geen. Stik ik zeg weer rare dingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In het park? In het donker?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel je best voor doen, niets gaat vanzelf.
Moet je hier eens (als vrouw alleen) proberen rond dit uur van de dag....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou nee het is wel leuk wandelen hier.
Denk je nou echt dat ik zin om helemaal naar haar eiland af te reizen. Op een godsgruwelijke lelijke bank te gaan zitten met een kopje koffie en een kaakje erbij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel je best voor doen, niets gaat vanzelf.
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zin om helemaal naar haar eiland af te reizen. Op een godsgruwelijke lelijke bank te gaan zitten met een kopje koffie en een kaakje erbij?
Ho, ho, ho, Sas is dat wel waard.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zin om helemaal naar haar eiland af te reizen. Op een godsgruwelijke lelijke bank te gaan zitten met een kopje koffie en een kaakje erbij?
Maar al te graag, denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom liever bij jou op de bank zitten. Dan weet ik zeker dat ik een goede avond heb.quote:
Het is ook eigenlijk een kutwijfquote:
Pardon? Dat is niemand hier.quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pardon? Dat is niemand hier.
Nou?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Allemaal kutwijven hier.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |