quote:
Op donderdag 28 maart 2019 00:57 schreef SOG het volgende:[..]
Of fernando iemand goed kan aansturen weten we niet aangezien dit gewoon pure oplichting was en niets anders.
Lol @ vliegtickets factureren
De gelegenheid maakt de dief in dit geval, denk ik. Hij had blijkbaar snel genoeg door dat er niet gewerkt hoefde te worden.
Die facturen ja. 15 facturen en twijfel, maar blijkbaar toch gewoon betaald. Deze mensen vragen er wel om.
quote:
Blijft bijzonder dat op de Ik Vertrek FB pagina mensen nog veel respect voor de Hollanders hebben en ze hebben het natuurlijk geprobeerd :-) Heb veel ervaring met Zuid Amerikanen, woon al 6 jaar in Spanje en als je begint ben je de rijke buitenlander en daar maakt men gebruik van door inwoners maar ook de buitenlanders die er wonen. Maar ondanks 20 jaar Ik Vertrek TV blijkbaar blijven sommige mensen denken dat het wel mee valt en amigo ben je zo, net zolang als je geld hebt
Beleefdheid misschien? Ik vind dat deze mensen het dubbel en dwars hebben verdiend. Ze hebben precies gekregen waar ze om vroegen. Een buschauffeur en 'n verpleegster die een idee hebben wat vermoedelijk nooit gaat werken, veel te veel hooi op hun vork is en het dan nog in handen leggen van 'n stel (oplichters/lamballen/combinatie van). Ondertussen gaan ze zelf tafeltjes opknappen.
En dat allemaal omdat ze er een keer een weekje op vakantie zijn geweest of zo.

Fernando had 'm al flink te pakken, vage facturen, geen werk, etc. en hem toch nog elke keer begroeten als amigoe met omhelzing e.d. Kansloos. Als deze mensen niet op deze manier verlost zouden zijn van hun spaarcenten zouden ze wel in een of ander louche beleggingsproject, timesharing of weet ik wat zijn getuimeld.