Fixedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O! Waarom is MCH van 3 naar 0 vragen gegaan?
Loka leid je af?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje gegamed vandaag, helaas weinig kunnen bereiken omdat er geen concentratie is
Ik kon ook niks bereiken, want ik zit vastquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje gegamed vandaag, helaas weinig kunnen bereiken omdat er geen concentratie is
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon ook niks bereiken, want ik zit vast![]()
Ik ken het eerste deel van n opdracht niet doen en daardoor kan ik het tweede deel ook niet doen
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Haha, daar is vast niet iedereen t mee eens
Als zelfs ik het uit kan spelen, kan het niet moeilijk zijn toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik denk de rest van mn leven
Mijn moeder zei altijd: je mag vragen wat je wil, maar de kans is aanwezig dat je geen antwoord krijgt.quote:
jawel man doet dezelfde en dan denk ik vaak aan jou en of je die al gedaan hebt en zoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is echt niet boeiend voor wie dan ook trouwens en dat weet ik best
Ik moet een voetspoor volgen, maar ik kan het niet onderzoeken (krijg de mogelijkheid niet) en daardoor kan ik het ook niet volgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zelfs ik het uit kan spelen, kan het niet moeilijk zijn toch.
Waar zit je vast?
Ik denk er weleens aan om game video’s te gaan maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel man doet dezelfde en dan denk ik vaak aan jou en of je die al gedaan hebt en zo
Vreemd. Je krijgt de prompt niet? Of doet je Witcher sense het niet? Kan me iig niet herinneren dit tegen te zijn gekomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet een voetspoor volgen, maar ik kan het niet onderzoeken (krijg de mogelijkheid niet) en daardoor kan ik het ook niet volgen.
Ik heb deze quest eerder gedaan en toen is hij gewoon gelukt, dus ik denk dat ik maar een stuk terug ga in het spel en de opdracht opnieuw ga doen.
je bent ook knapquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk er weleens aan om game video’s te gaan maken.
Dochter zegt altijd: daar kijkt toch niemand naar!
Maar ik denk dat er best een markt is voor middelbare vrouwen die heel slecht gamen en praten tegen hun gamepaard.![]()
En ik vind het leuk dat je aan me denkt
Beetje decolleté erbij en die volgers komen vanzelf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
je bent ook knap
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat dat enorm helpt
Ik krijg idd de prompt niet (ik wist niet dat dat zo heette)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Je krijgt de prompt niet? Of doet je Witcher sense het niet? Kan me iig niet herinneren dit tegen te zijn gekomen.
Ik weet niet of je voor zoiets echt knap moet zijn? Ik denk eerder gewoon niet echt lelijk ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
je bent ook knap
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat dat enorm helpt
Portal Knights speel ik ook af en toe. Idee is niet onaardig, maar die camera is gruwelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag maar marginaal verder gekomen met Portal Knights, met Unravel en met Tetris. Kan me eigenlijk geen genre voor de geest halen waar ik goed in ben.
Unravel vind ik ook leuk!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag maar marginaal verder gekomen met Portal Knights, met Unravel en met Tetris. Kan me eigenlijk geen genre voor de geest halen waar ik goed in ben.
is dat met die vrouw met het donkere haar? Dan moet je dat lijk hebben om er wat mee te doenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg idd de prompt niet (ik wist niet dat dat zo heette)
Het is een tuin met een weerwolf, morkvard ofzo? (Dat klopt niet helemaal)
Ik heb de weerwolf verslagen en een zooi lijken gevonden, maar nu word ik weer die kant op gestuurd om een lijk te zoeken en dat is een van de lijken die ik al heb gevonden.
Dus die opdracht is klaar, krijg ook die melding, maar ik moet hem nog een keer doen ofzo om verder te kunnen met een van de hoofdopdrachten.
Ik snap niet helemaal wat er mis gaat, maar tis echt irritant.
En zover kom ik nu dus niet meer, want ik kan het spoor niet volgen. Ik zie het wel, maar krijg de keuze niet om er wat mee te doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat met die vrouw met het donkere haar? Dan moet je dat lijk hebben om er wat mee te doen
ah shit. En als je wel gewoon weer waar het lijk is?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En zover kom ik nu dus niet meer, want ik kan het spoor niet volgen. Ik zie het wel, maar krijg de keuze niet om er wat mee te doen.
Maar je hebt het dus al eens gedaan? Waarom doe je het dan nog eens?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik krijg idd de prompt niet (ik wist niet dat dat zo heette)
Het is een tuin met een weerwolf, morkvard ofzo? (Dat klopt niet helemaal)
Ik heb de weerwolf verslagen en een zooi lijken gevonden, maar nu word ik weer die kant op gestuurd om een lijk te zoeken en dat is een van de lijken die ik al heb gevonden.
Dus die opdracht is klaar, krijg ook die melding, maar ik moet hem nog een keer doen ofzo om verder te kunnen met een van de hoofdopdrachten.
Ik snap niet helemaal wat er mis gaat, maar tis echt irritant.
Die camera is een van de slechtere ooit. Wie dat heeft verzonnen mag wel op een Lego steentje stappen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Portal Knights speel ik ook af en toe. Idee is niet onaardig, maar die camera is gruwelijk.
Ik heb het dus allang gevonden. Maar de opdracht is nu: volg het spoorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:50 schreef Allures het volgende:
[..]
ah shit. En als je wel gewoon weer waar het lijk is?
Pijnlijk herkenbaarquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die camera is een van de slechtere ooit. Wie dat heeft verzonnen mag wel op een Lego steentje stappen.
Speel je tegen de eindbaas, verplaatst de camera zich nadat een kristal kapot is. Als je mazzel hebt loop je niet van het platform af hierdoor, en anders krijg je wel ineens op je lazer van zijn beam die 60% schade doet
Gewoon meerdere ps's in huis. Kan wel wat meer belasting af zie ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Unravel vind ik ook leuk!
Maar die staat op dochters ps en op haar bed gaan zitten om te spelen zie ik toch niet helemaal zitten![]()
Ik vond What remains of Edith finch ook leuk.
God of war niet echt
Omdat dat 2,5 jaar geleden is en ik opnieuw begonnen ben met t hele spel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus al eens gedaan? Waarom doe je het dan nog eens?
Ik zou gewoon vorige save pakken.
[..]
Die camera is een van de slechtere ooit. Wie dat heeft verzonnen mag wel op een Lego steentje stappen.
Speel je tegen de eindbaas, verplaatst de camera zich nadat een kristal kapot is. Als je mazzel hebt loop je niet van het platform af hierdoor, en anders krijg je wel ineens op je lazer van zijn beam die 60% schade doet
Ja erg hequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon meerdere ps's in huis. Kan wel wat meer belasting af zie ik.
Vind het ook een leuk spel, maar het lukt me maar niet om de levels te halen zonder dood te gaan. Concentratie is er gewoon niet.
En dan moet je hem verslaan zonder geraakt te worden. Hoe dan?quote:
Ik hoor het al. Dat gaat hier gaat hier geen platinum worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan moet je hem verslaan zonder geraakt te worden. Hoe dan?
Hoe fucking moet dit?
En daarna die 200 quests grinden, en 54k blokken minen grinden.
Vond het eigenlijk typisch een spel om niet 2 keer te spelen, omdat de impact van het verhaal dan minder is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat dat 2,5 jaar geleden is en ik opnieuw begonnen ben met t hele spel.
Ik ga ook een vorige save game pakken, maar dat wilde ik uiteraard liever niet doen (en ik vind t ook niet zon leuke quest)
Vrees van niet. Zit nu ergens tussen 50 en 60 quests geloof ik, level 28 ranger.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Dat gaat hier gaat hier geen platinum worden.
Fallout 3 en New Vegas heb ik wel meerder keren gespeeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk typisch een spel om niet 2 keer te spelen, omdat de impact van het verhaal dan minder is.
Ik moet nog aan de witcher beginnen, ik moet eerst nog skyrim uitspelen. En nog 30 andere gamesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk typisch een spel om niet 2 keer te spelen, omdat de impact van het verhaal dan minder is.
[..]
Vrees van niet. Zit nu ergens tussen 50 en 60 quests geloof ik, level 28 ranger.
Zou graag meer schade doen, maar vooral beter zijn in ontwijken en multitasken.
Ook nog niet alle eilanden gevonden
Maar dan heb je het ook wel over de beste game reeks ooit, op de laatste fallout na danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Fallout 3 en New Vegas heb ik wel meerder keren gespeeld.
Ik was zo verstandig om niet al te laat naar huis te gaan. Was wel erg gezellig maar speciaalbier hakt er wel in.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:28 schreef Allures het volgende:
Hoe was dinges? Zal je locatie niet spammen
Elke vorm van kritiek op fallout voor de laatste isquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:37 schreef Allures het volgende:
Die muziekjes van fallout kan ik echt niet meer handelen
Ik zag foto's van lekkere zoetigheidjes voor bij het bierquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik was zo verstandig om niet al te laat naar huis te gaan. Was wel erg gezellig maar speciaalbier hakt er wel in.
Kritiek op fallout, zoet bij bier, wtf woman?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zag foto's van lekkere zoetigheidjes voor bij het bier
Ik had een stuk pizza; dat was wel erg welkom. Nog steeds half aangeschoten op de bank nuquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik zag foto's van lekkere zoetigheidjes voor bij het bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |