Fixedquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
O! Waarom is MCH van 3 naar 0 vragen gegaan?
Loka leid je af?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje gegamed vandaag, helaas weinig kunnen bereiken omdat er geen concentratie is
Ik kon ook niks bereiken, want ik zit vastquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Beetje gegamed vandaag, helaas weinig kunnen bereiken omdat er geen concentratie is
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kon ook niks bereiken, want ik zit vast![]()
Ik ken het eerste deel van n opdracht niet doen en daardoor kan ik het tweede deel ook niet doen
Mooi zoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Haha, daar is vast niet iedereen t mee eens
Als zelfs ik het uit kan spelen, kan het niet moeilijk zijn toch.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ik denk de rest van mn leven
Mijn moeder zei altijd: je mag vragen wat je wil, maar de kans is aanwezig dat je geen antwoord krijgt.quote:
jawel man doet dezelfde en dan denk ik vaak aan jou en of je die al gedaan hebt en zoquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat is echt niet boeiend voor wie dan ook trouwens en dat weet ik best
Ik moet een voetspoor volgen, maar ik kan het niet onderzoeken (krijg de mogelijkheid niet) en daardoor kan ik het ook niet volgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als zelfs ik het uit kan spelen, kan het niet moeilijk zijn toch.
Waar zit je vast?
Ik denk er weleens aan om game video’s te gaan maken.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:33 schreef Allures het volgende:
[..]
jawel man doet dezelfde en dan denk ik vaak aan jou en of je die al gedaan hebt en zo
Vreemd. Je krijgt de prompt niet? Of doet je Witcher sense het niet? Kan me iig niet herinneren dit tegen te zijn gekomen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik moet een voetspoor volgen, maar ik kan het niet onderzoeken (krijg de mogelijkheid niet) en daardoor kan ik het ook niet volgen.
Ik heb deze quest eerder gedaan en toen is hij gewoon gelukt, dus ik denk dat ik maar een stuk terug ga in het spel en de opdracht opnieuw ga doen.
je bent ook knapquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk er weleens aan om game video’s te gaan maken.
Dochter zegt altijd: daar kijkt toch niemand naar!
Maar ik denk dat er best een markt is voor middelbare vrouwen die heel slecht gamen en praten tegen hun gamepaard.![]()
En ik vind het leuk dat je aan me denkt
Beetje decolleté erbij en die volgers komen vanzelf.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
je bent ook knap
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat dat enorm helpt
Ik krijg idd de prompt niet (ik wist niet dat dat zo heette)quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vreemd. Je krijgt de prompt niet? Of doet je Witcher sense het niet? Kan me iig niet herinneren dit tegen te zijn gekomen.
Ik weet niet of je voor zoiets echt knap moet zijn? Ik denk eerder gewoon niet echt lelijk ofzo?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
je bent ook knap
Niet lullig bedoeld maar ik denk dat dat enorm helpt
Portal Knights speel ik ook af en toe. Idee is niet onaardig, maar die camera is gruwelijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vandaag maar marginaal verder gekomen met Portal Knights, met Unravel en met Tetris. Kan me eigenlijk geen genre voor de geest halen waar ik goed in ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |