@TARDIS. en wie nog meer?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:09 schreef naatje_1 het volgende:
He, meerdere mensen met een Welkom op FOK! UI, sinds wanneer is dat?
Dat kan nog even durenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Alweer? Ik hou de tel niet meer bij. Gelukkig is haags goed in tellenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Sinds je moeder met Haags naar bed is geweest ja![]()
![]()
Wat is @haags_kwartiertje toch ook een sletjequote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alweer? Ik hou de tel niet meer bij. Gelukkig is haags goed in tellen
Ik, ze is echt geweldigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is xcachet ook vrij lenig, wie heeft haar gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben?
@Zosk?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij is xcachet ook vrij lenig, wie heeft haar gedaan zodat ik weet waar ik aan toe ben?
@TARDIS. ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:13 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |