Daar zou ik erg blij mee zijn en ik denk met mij nog meer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Exact dit. Dijkhoff staat ook positief tegenover innovatie zoals Thorium samen met FvD. Daarom denk ik ook dat VVD zich wat gematigder gaat opstellen en meer richting FvD trekt qua dit soort dingen.
Dat gebeurt dus wel. De oorlogen en zogenaamde opstanden in het midden-oosten waren al opzet met de CIA die overal een dikker vinger in had. De NGO's waren al bewijs dat zij via mensen zoals Soros werden betaald om vooral immigrantenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet, op bepaalde arbeidsmigranten na.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:18 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En dat gebeurt dus niet, op bepaalde arbeidsmigranten na.
En dit is gewoon BNW-gelul.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus wel. De oorlogen en zogenaamde opstanden in het midden-oosten waren al opzet met de CIA die overal een dikker vinger in had. De NGO's waren al bewijs dat zij via mensen zoals Soros werden betaald om vooral immigranten
Europa in te loodsen. Er bestaat zoiets als een manifest van een van de oprichters van de EU om het blanke noorden te vermengen met mensen uit Afrika. Al met al spelen er tal van zaken in de hedendAgse politiek die frappant genoeg deze wens faciliteert. Rutte en co. doen hieraan mee.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:25 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Dat gebeurt dus wel. De oorlogen en zogenaamde opstanden in het midden-oosten waren al opzet met de CIA die overal een dikker vinger in had. De NGO's waren al bewijs dat zij via mensen zoals Soros werden betaald om vooral immigranten
Europa in te loodsen. Er bestaat zoiets als een manifest van een van de oprichters van de EU om het blanke noorden te vermengen met mensen uit Afrika. Al met al spelen er tal van zaken in de hedendAgse politiek die frappant genoeg deze wens faciliteert. Rutte en co. doen hieraan mee.
De pers moet worden ingeschakeld. Dit is geen BNW. Dit is zo besloten in 1975 door de toenmalige EU zeg maar.quote:
Een SGP'er die het in een FvD-topic graag bij de feiten wil houden....quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:26 schreef Geytenbeekje het volgende:
Zullen we het aub bij feiten houden !!!!
Wie hebben daar akkoord mee gegeven ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De pers moet worden ingeschakeld. Dit is geen BNW. Dit is zo besloten in 1975 door de toenmalige EU zeg maar.
Ik stemde op de SP de laatste keerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een SGP'er die het in een FvD-topic graag bij de feiten wil houden....
Complex...
Zou zomaar kunnen dat weet ik niet, maar mensen moeten niet komen lullen BNW BNW BNW als het gewoon openlijk bekend is dat dat zo besloten is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:27 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Wie hebben daar akkoord mee gegeven ?
Was dat ook temeer om de brandstof oorlog te temperen ?
Je hebt een vrij verwarrende politieke voorkeur.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik stemde op de SP de laatste keer
Vind het ook vrij verwarrend als je spreekt over een paar arbeidsmigranten, terwijl het hierboven al bewezen staat dat het onzin is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt een vrij verwarrende politieke voorkeur.
Ja klopt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt een vrij verwarrende politieke voorkeur.
Was het "de" EEG die met die resolutie akkoord ging? Ik dacht altijd dat het om een obscuur clubje pro-Palestijnse activisten ging dat politiek nog geen deuk in een pakje boter kon slaan.quote:
Prima politici alleen vind ik dat religie niet in de kamer hoort, maar goed.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ja klopt.
Maar SGP'ers zijn wel vaak hele transparante politici.
Dat kan je niet van veel politici zeggen helaas.
Ja de EEG als in diegene die toen zeg maar het EU waren van nu.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Was het "de" EEG die met die resolutie akkoord ging? Ik dacht altijd dat het om een obscuur clubje pro-Palestijnse activisten ging dat politiek nog geen deuk in een pakje boter kon slaan.
Dries van Agt is ook behoorlijk pro-Palestijn terwijl hij toch voor het CDA zat.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Was het "de" EEG die met die resolutie akkoord ging? Ik dacht altijd dat het om een obscuur clubje pro-Palestijnse activisten ging dat politiek nog geen deuk in een pakje boter kon slaan.
Ik heb vroeger ook altijd lokaal gestemd op de SP Purmerend. Nu ben ik plotseling een rechts fascistische nazi-racist die houdt van lavendel of iets dergelijks. En Chopin natuurlijk. Er is niets mis met muziek van Chopin. Ik laat mij niet meer verdelen. Ik stem gewoon op de FvDquote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:28 schreef Geytenbeekje het volgende:
[..]
Ik stemde op de SP de laatste keer
Ik heb ook ooit SP gestemd. Ik denk waarom velen SP/D66 > FvD hebben gedaan is de invloed van het volk. Op economisch vlak liggen SP en FvD namelijk behoorlijk ver uit elkaar. Gekozen burgermeesters, referenda > meer invloed. Dat spreekt veel mensen aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:34 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook altijd lokaal gestemd op de SP Purmerend. Nu ben ik plotseling een rechts fascistische nazi-racist die houdt van lavendel of iets dergelijks. En Chopin natuurlijk. Er is niets mis met muziek van Chopin. Ik laat mij niet meer verdelen. Ik stem gewoon op de FvD![]()
Groen Links is volkomen de weg kwijt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:27 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, Jezus. Dat is wel heel slap hoor. Zelfs GroenLinks wil gecontroleerde migratie.
Enter.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Prima politici alleen vind ik dat religie niet in de kamer hoort, maar goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |