Deze vond ik dan wel weer leuk, de opiumoogst wordt bedreigd Helaas waarschijnlijk medicinale opiumquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:46 schreef liedetector het volgende: [..] jep..... standaard om een uur of zes komen ze alle tuinen leegvreten als er dingen rijp zijn, trekken altijd in grote groepen de hele stad rond lijtk het wel
Komt heel je leven van pas die wijsheidquote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
' je moet ook niet zomaar alles in je mond stoppen '
Just sayin'quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Komt heel je leven van pas die wijsheid
Jezus wat een creepy posterquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:00 schreef minilot het volgende:
We gingen vandaag eigenlijk aan Kidding beginnen, de wazige Michel Gondry-serie van afgelopen jaar met Jim Carrey..
[ afbeelding ]
...maar ik geloof dat ik de rest van het weekend nog even wil nazwelgen in post-Merlin-hartezeer![]()
![]()
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:53 schreef Molo het volgende:
Matig dat, gelukkig weer beter dus?
We hadden hier gisteravond een hysterisch kind... Ze had laatst twee pruimen met pit en al opgegeten, en moest nu de pit er even uitwerken. Ja, dat doet pijn![]()
Was wel heel zielig eigenlijk, man man man wat kut als je kind jankt van de pijn enzo
Ohhhh....wat gemeenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?
Met takken en mierenhopen erinquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:02 schreef liedetector het volgende:
[..]
hoop dat je ook heb itgelegd dat er nu en perzikboom in dr buik groeit toch toch toch?
arm ding!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Met takken en mierenhopen erin
Ze is de laatste paar weken ineens panisch voor mieren en zulks. Wappie hoe dat werk in die breintjes joh
Kwam ze snachts vaak tegen in Düsseldorf in het park tov het Steigenberger aan het begin van de Kö. Formaat flinke kat, en absoluut niet bang voor jequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:07 schreef Molo het volgende:
Zag er donderdag nog eentje uit elkaar gerukt worden door een autoband
Neem aan dat jij ook flink wat kaairatten hebt gezien?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwam ze snachts vaak tegen in Düsseldorf in het park tov het Steigenberger aan het begin van de Kö. Formaat flinke kat, en absoluut niet bang voor je
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 16:56 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
' je moet ook niet zomaar alles in je mond stoppen '
Wel eerst even ruikenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.![]()
Bedoeld, niet in de mond, maar elders?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:18 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat het leven een stuk boeiender en leuker is als je het omgekeerde motto aanhangt.![]()
AB kuurtje verhelpt het meeste wel jaquote:
Toffe en rete-charmante fantasyserie voor de hele familie, over de 'jonge jaren' van Arthur en Merlijn in een olijke variant op het Arthuriaanse legendarium.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
Wat was Merlin ook alweer en waar te zien?
Ben vrijwel door mijn series heen geloof ik
Ik moet wat rustiger aan doen dan ik deed, dus dit klinkt als een prima en haalbaar planquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:22 schreef minilot het volgende:
[..]
Toffe en rete-charmante fantasyserie voor de hele familie, over de 'jonge jaren' van Arthur en Merlijn in een olijke variant op het Arthuriaanse legendarium.
Oorspronkelijk uitgezonden door de BBC, tegenwoordig in z'n geheel (vijf seizoenen) op Netflix te vinden
Die zitten in Düsseldorf aan de andere kant van de stad, en hebben mijn intresse niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Neem aan dat jij ook flink wat kaairatten hebt gezien?
Ik bedoelde het dit keer letterlijkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die zitten in Düsseldorf aan de andere kant van de stad, en hebben mijn intresse niet.
Eindelijk een spannende dag tijdens de cruise van die bejaardenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-van-noorwegen.html
oeps
Fijn dat nog even de brutalistische charme van de oerhuisjes in Sporthuis Centrum wordt aangehaald.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
Surprise, CenterParcs wordt nóg vreselijker. Die plannen en die plaatjes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
https://www.nrc.nl/nieuws(...)et-bos-wifi-a3954247
Jeej, Merlin it is! Laat even weten of je aan het einde een traantje wegpinken moest.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik moet wat rustiger aan doen dan ik deed, dus dit klinkt als een prima en haalbaar plan
Van harte gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 23 maart 2019 07:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Hoe gaat het met Lein en kleine A.?
Iedereen gezond en wel?
quel horrorquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
Surprise, CenterParcs wordt nóg vreselijker. Die plannen en die plaatjes erbij![]()
![]()
![]()
![]()
Wilde je net vragen of je dat al gezien hadquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:26 schreef FranticDJ het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)t-van-noorwegen.html
oeps
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Met A. gaat het nu gelukkig voorspoedig. Sinds 2 dagen drinkt hij heel goed en nu groeit hij ook flink, +140 gram in vergelijking met gisteren. Hij is een klein comazuipertje: drinken tot de melk uit zijn mondje loopt en dan buiten westen raken
kaas is een geweldige papa, hij is helemaal dol op A. en ik ben ook helemaal verliefd op ons gezinnetje
Hahaha, vast niet maar zal het je laten wetenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Jeej, Merlin it is! Laat even weten of je aan het einde een traantje wegpinken moest.
Hoe voel je je verder?
Top!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Met A. gaat het nu gelukkig voorspoedig. Sinds 2 dagen drinkt hij heel goed en nu groeit hij ook flink, +140 gram in vergelijking met gisteren. Hij is een klein comazuipertje: drinken tot de melk uit zijn mondje loopt en dan buiten westen raken
kaas is een geweldige papa, hij is helemaal dol op A. en ik ben ook helemaal verliefd op ons gezinnetje
gaaf!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:36 schreef Molo het volgende:
Maandag concertje (Florence and the Machine), vakanties gepland etc. Leven is leuk
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:20 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hij zal 5,- bedoelen??quote:„Dan kan je bijvoorbeeld 50 euro op het bandje van je kind zetten en ’m naar de bowlingbaan te sturen.”
Nee moet wel handel zijnquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Eindelijk een spannende dag tijdens de cruise van die bejaarden
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:36 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wilde je net vragen of je dat al gezien had
Gieten?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik ben voor het eerst in m'n leven aan het schilderen. Ik hoef er geen kwast voor vast te houden, maar toch. Er is verf en een canvas, dus ik noem het schilderen.
[ afbeelding ]
ga je ze ook allemaal ophangen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Myraela het volgende:
Mensen, ik ben voor het eerst in m'n leven aan het schilderen. Ik hoef er geen kwast voor vast te houden, maar toch. Er is verf en een canvas, dus ik noem het schilderen.
[ afbeelding ]
Marmeren? Bak water met verdunde olieverf ?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:55 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, kost een shitload aan verf, maar ik vind het effect tof.quote:
Dat is wel de bedoeling. Alle verschillende maatjes door elkaar boven m'n bed. Daar is nu alleen een saaie donkerblauwe muur.quote:
Nee, verdunde acryl gegoten. Hoe jij het beschrijft maakte ik trouwens wel marmer-effectjes op m'n nagels met nagellak. Dat was ook altijd tof.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Marmeren? Bak water met verdunde olieverf ?
best leuk denk ikquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, kost een shitload aan verf, maar ik vind het effect tof.
[..]
Dat is wel de bedoeling. Alle verschillende maatjes door elkaar boven m'n bed. Daar is nu alleen een saaie donkerblauwe muur.
Is ook erg mooi op papier of linnenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, verdunde acryl gegoten. Hoe jij het beschrijft maakte ik trouwens wel marmer-effectjes op m'n nagels met nagellak. Dat was ook altijd tof.
ben ik wel benieuwd naar want hoe je het ophangt gaat ook nog verschil makenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het! Ik gooi nog wel een foto in het topic als ze aan de muur hangen.
Flatvakantiequote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Naja dit kan gebeuren..
[..]
Ja
Waar ik me altijd over blijf verbazen is dat je dit ziet:
[ afbeelding ]
En dan weet dat 98% van die jongens niet verstevigd zijn voor ijs.. Dat is een 2e Titanic waiting to happen..
Wat klinkt dit heerlijk. <3quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Cruise lijkt me nog ergerquote:
Waar gebruik je dat op/in/bij?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:27 schreef golfer het volgende:
Zelf misoboter gemaakt. Goed geslaagd experiment.
Auto en tentquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:23 schreef Candaasje het volgende:
Ik deel Molo's mening. Liever Center Parcs dan zo'n cruise.
Maar liever gewoon met de auto en tent. Toevallig vanochtend besloten dat we dit jaar naar Noorwegen of Schotland gaan.Ik neig nog naar Noorwegen, maar dat is omdat ik er nog graag een terug wil voordat er echt geen gletsjer meer te vinden is (we zijn er een paar jaar geleden geweest en daarin was het terugtrekken van het ijs al heel duidelijk zichtbaar) in de meer zuidelijker gelegen delen.
Maar het kan qua weer alleen maar tegenvallen met onze eerdere ervaring, dat is wel een nadeel.
(We hadden toen hittegolf. Ik denk dat het in 3 weken een nacht en een dag geregend heeft. Verder 30-35 graden.Regelmatig zelfs wat te heet, maar goed, die fjorden komen dan wel prachtig uit de verf natuurlijk
![]()
)
100 gram zachte boter, 25 gr. misopasta, beetje gechaafde gember en fijn gesneden platte peterselie.quote:
Organiseer een meetquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou graag nog een keer naar CenterParcs willen. Goede herinneringen aan die zwembaden
Lekker wel. Past idd eigenlijk wel bij veel dingenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:31 schreef golfer het volgende:
[..]
100 gram zachte boter, 25 gr. misopasta, beetje gechaafde gember en fijn gesneden platte peterselie.
Mengen, oprollen in bakpapier, 2 uur laten opstijven in de koelkast.
Plakjes vanaf snijden en te gebruiken bij zowel vlees als vis.
Niet met FOKker manquote:
quote:
Wildwaterbaanquote:Op zaterdag 23 maart 2019 18:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou graag nog een keer naar CenterParcs willen. Goede herinneringen aan die zwembaden
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
denk niet dat jouw moeder blij wordt vn mijquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:08 schreef minilot het volgende:
Gaan jullie dan gewoon met z'n allen met mijn moeder mee naar Port Zelande in mei, toe? Thanks!
Slingers en een regen van gebakjes voor Cat en FFT!
(FFT, hoe is het intussen met je vader?)
Lein, je update!Klinkt goed! En jeej voor Kaas in nieuwe rol
Comazuipen is al tof, maar wacht maar tot de uk zo groot is dat -ie even los kan laten om kirrend 'hmmmmm' te zeggen en het gebaar voor lekker te maken, om even later geduldig op je andere boob te tikken als de eerste leeg is.
tssk denk al hoezo dan..maar ninja editquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:16 schreef Molo het volgende:
Wie wordt hier ook para van?![]()
![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef liedetector het volgende:
ik krijg dan alleen zin n nibit en zie theo en thea voor me\
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 's eerste culinaire bijdrageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:19 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 's eerste culinaire bijdrageik zou eten!!!!! (ik ben alleen een eikel die aan allebei de kanten de bonen gepunt wil hebben al weet ik dat het bullcrap is)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:16 schreef Molo het volgende:
Wie wordt hier ook para van?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja dan komen de meest idiote cravings naar boven hèquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]ik heb zin in chips
maar gaat niet..
Maar is meer omdat het zo'n gedoe is als ik wat ga etenEet verder nauwelijks chips..
Haal jij ook de flierpjes van je taugé?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou eten!!!!! (ik ben alleen een eikel die aan allebei de kanten de bonen gepunt wil hebben al weet ik dat het bullcrap is)
Yup. Naja, wanneer ik eet snaai ik ook wat van die meuk naar binnenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dan komen de meest idiote cravings naar boven hè
Lijstje maken van snaaivoer op volgorde van snaaibaarheidsfactor en dan afwerkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yup. Naja, wanneer ik eet snaai ik ook wat van die meuk naar binnen
Eens.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
ik zou eten!!!!! (ik ben alleen een eikel die aan allebei de kanten de bonen gepunt wil hebben al weet ik dat het bullcrap is)
Indien tijd, ja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Haal jij ook de flierpjes van je taugé?
Ik haat lijstjesquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:28 schreef Molo het volgende:
![]()
![]()
[..]
Lijstje maken van snaaivoer op volgorde van snaaibaarheidsfactor en dan afwerken![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
DAN MAAK JE ER EEN REKENING VAN, JIJ VUIL ROTJONG!!!!quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:29 schreef z80 het volgende:
Voor wie nog niets te doen heeft, een stuk leesvoer en een zooi foto's.
Vakantie verslag Myanmar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zodra Slaapje duik ik erin, dank alvast voor het schrijven
Let me see you stripped down to the bone
Ik haat rekeningenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:29 schreef Molo het volgende:
[..]
DAN MAAK JE ER EEN REKENING VAN, JIJ VUIL ROTJONG!!!!
Luie kok hierquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:20 schreef liedetector het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |