Dit. Natuurlijk zijn er ergerpuntjes maar ze brengen het met veel enthousiasme en dat straalt er ook wel af. Jack had van mij niet gehoeven maar je kunt niet alles hebben.quote:Op woensdag 3 april 2019 21:48 schreef NaturalScience het volgende:
Er is echt niets mis met de uitzending van Ziggo. Laatst zag ik een keer F1 op RTL.... en dat was me toch een partij waardeloos....
Rob Kamphues is eigenlijk de enige die ze wat mij betreft mogen vervangen. En ja, af en toe mist Olav iets. Maar overal doen ze het echt uitstekend!
Nou moet ik even flink gaan rekenen. Ik denk dat het 2002 was dat ik met een Java applet de live timing op de pc had. Maar ik moet toegeven, dat dat best wel frontrunning was rond die tijdquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kritiek op Olav Mol is van alle tijden. Die was er rond 2000/2001 al, als ik me goed herinner, dus ver voor de tijd dat de kijker thuis ook alle live-timing etc tot z'n beschikking had.
Maar hij is op zich nog wel te doen. Plooij is echt een ramp.
Ruud natuurlijkquote:Op donderdag 4 april 2019 08:25 schreef JayHovah het volgende:
Rob Kamphues vindt ik echt een klaphark, maar wie moet je anders voor het scherm zetten als presentator?
Die mag haar tieten naast Ruud op de tafel leggenquote:
twitter:tgruener twitterde op donderdag 04-04-2019 om 11:04:39Silverstone close to signing a new F1 contract. We heard of plans to celebrate the 70th birthday in 2020 with a big party including lots of old cars & former champions.More paddock news & rumours from Bahrain -> AMuS (in German): https://t.co/8gEmh3oLGA reageer retweet
Ja klopt, je had toen ook al wel live timing mogelijkheden, maar de massa had die nog niet. Was echt voor de diehardsquote:Op donderdag 4 april 2019 11:10 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Nou moet ik even flink gaan rekenen. Ik denk dat het 2002 was dat ik met een Java applet de live timing op de pc had. Maar ik moet toegeven, dat dat best wel frontrunning was rond die tijd
Zaligheid was dat. Ik had ook een TV kaart in m'n pc. Dus links de race, rechts de tijden en onderin MSN om er over te kletsen met m'n broer
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaardenquote:Op donderdag 4 april 2019 10:36 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kritiek op Olav Mol is van alle tijden. Die was er rond 2000/2001 al, als ik me goed herinner, dus ver voor de tijd dat de kijker thuis ook alle live-timing etc tot z'n beschikking had.
Maar hij is op zich nog wel te doen. Plooij is echt een ramp.
Dat weet ik wel zeker. Die twee zijn al jaren goede vrienden, zo is Plooij ook aan zijn baantje gekomen.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaarden
ben ze ooit een keer tegen gekomen in Shanghai, ik vond ze beiden wel uit de hoogte doen zo van wij zijn F1 maar Mol was toch een stuk aangenamer dan die bal.quote:Op donderdag 4 april 2019 11:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker. Die twee zijn al jaren goede vrienden, zo is Plooij ook aan zijn baantje gekomen.
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....quote:Op donderdag 4 april 2019 11:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben ze ooit een keer tegen gekomen in Shanghai, ik vond ze beiden wel uit de hoogte doen zo van wij zijn F1 maar Mol was toch een stuk aangenamer dan die bal.
Plooi is toch weer terug sinds Max meedoet?quote:Op donderdag 4 april 2019 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Plooij hoort waarschijnlijk bij Olav z'n secundaire arbeidsvoorwaarden
ik heb geen idee, keek liever BBC toen het er nog wasquote:Op donderdag 4 april 2019 14:02 schreef Fer het volgende:
[..]
Plooi is toch weer terug sinds Max meedoet?
Ik meen zelfs dat Olav een seizoen heeft gedaan vanuit NL.
dat is het inderdaad en dan te bedenken dat ik Fernando Alonso een dag of 4 later tegen kwam en die echt alle tijd nam voor een praatje, 0 kapsonesquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....
WTFquote:Op donderdag 4 april 2019 12:39 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
hier, dit stukje zegt genoeg over die lambal .....
Eens met je post verder. Ik erger me wel groen en geel aan Tim/Tom, maar Kamphues heb ik niet zoveel last van. Die leest keurig zijn teleprompter voor en zit ook niet zoveel in de weg.quote:Op donderdag 4 april 2019 14:50 schreef TAV74 het volgende:
Alleen Kamphues mag wel eens vervangen worden
Jack doet vaak hetzelfde als Frank Evenblij. Stelt zich wat 'dommiger' en joliger op dan hij eigenlijk is. Dan is hij geen 'bedreiging' voor de coureurs en hebben die minder moeite om met hem te praten.quote:Op donderdag 4 april 2019 15:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Eens met je post verder. Ik erger me wel groen en geel aan Tim/Tom, maar Kamphues heb ik niet zoveel last van. Die leest keurig zijn teleprompter voor en zit ook niet zoveel in de weg.
Jack heeft inderdaad vaak leuke antwoorden en gevatte gesprekken. Heb het idee dat de coureurs et ook altijd wel leuk vinden om met hem te praten.
(zoals laatst met Ric. dat dat wijf stond te schreeuwen en Ric. STFU zei.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |