Op een of andere manier deed deze nederlaag ook niet zo'n pijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:09 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoef je niet persé Willem II supporter voor te zijn hoor.![]()
Wel verdiend gewonnen, gefeliciteerd daarmee!
Pavlidis gaat een sensatie worden dit seizoen denk ik.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Het is weer #matchday
Sergio Peña in de basis waarschijnlijk, Kolar en Chacon geblesseerd, Arias in de punt v/d aanval.
Hopelijk kan Peña net zo schitteren als in onderstaand filmpje.
Come on FC![]()
![]()
Poah, dat wordt wel weer genieten hoor!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:08 schreef Knutknuttsson het volgende:
Henk Bos start waarschijnlijk ook in de basis![]()
De beste knul kon in de Juup het niveau al nauwelijks aan![]()
Zal op de trainingen wel de beste zijn, of zo.
Laat dat van Henk Bos ook maar weg.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:49 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Poah, dat wordt wel weer genieten hoor!
Ik vind Henk Bos eerlijk gezegd een onderschatte voetballer. Als hij fit is, kan hij best wel wat.
Al had ik liever dat the one and only Olijve was overgekomen van de Graafschap.
Maar goed, dat is dan ook meer cult.
Een stap achteruit precies voor de speler..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:40 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Emmen heeft de nieuwe verdediger ook binnen
https://mobile.twitter.com/FC_Emmen/status/1167536859666423812
Is dit wat @:capuchon_jongen?
De rest van de wedstrijd was ook niet slecht, Emmen heeft gewoon iemand nodig die de bal erin krijgt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 22:03 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Laat dat van Henk Bos ook maar weg.
Het wordt een lang seizoen, met Peña als lichtpuntje.
Zo'n goede start en dan nog zo de doelpunten om de oren krijgen. Man man man
Ik weet niet of dat genoeg is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 06:21 schreef JDx het volgende:
[..]
De rest van de wedstrijd was ook niet slecht, Emmen heeft gewoon iemand nodig die de bal erin krijgt.
Misschien kunnen jullie Danilo of Traore van ons huren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 06:21 schreef JDx het volgende:
[..]
De rest van de wedstrijd was ook niet slecht, Emmen heeft gewoon iemand nodig die de bal erin krijgt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 10:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat genoeg is.
@:drizzt_dourden wat denk jij dat er nodig is?
We beginnen ook niet echt makkelijk dit jaar, alle "makkelijke" clubs moeten nog komen. Tegen Heerenveen zou je normaal ook geen punten pakken, maar daarvoor hebben ze Zwolle thuis (zoals altijd) weer ingeleverd.quote:Op zondag 15 september 2019 10:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
En weer geen punten![]()
Volgende week Feyenoord en dan een blokje met ADO en Fortuna thuis en Heracles uit. Dan moeten er toch echt eens weer een keer gewonnen worden.
Mwoah, vorig seizoen hebben we ook van Groningen, Willem 2, Heerenveen en Utrecht punten gepakt. Zwolle is ook geen goede ploeg. Ik vind 3 punten uit 6 wedstrijden wel degelijk een teleurstellende seizoenstart.quote:Op zondag 15 september 2019 11:22 schreef JDx het volgende:
[..]
We beginnen ook niet echt makkelijk dit jaar, alle "makkelijke" clubs moeten nog komen. Tegen Heerenveen zou je normaal ook geen punten pakken, maar daarvoor hebben ze Zwolle thuis (zoals altijd) weer ingeleverd.
Dus eigenlijk hebben we nog steeds het aantal punten die je zou verwachten op dit punt.
Bijvoorbeeld RKC en Fortuna moet je winnen, als je daar maar boven blijft. En liefst ook nog boven een andere club, denk dat zoals Sparta of Twente ook nog wel zakt.
Ben bang dat Zwolle en Groningen nog wel uit het zicht gaan verdwijnen.
Had van mij ook wel 3-2 mogen blijven. Nu is er niemand blij.quote:Op zondag 22 september 2019 17:18 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik weet nu wat het beroep van de moeder van Higler is.
Wat zuur dit
quote:Het doelpunt van Robbert de Vos namens FC Emmen was niet alleen een belangrijke omdat het de aansluitingsgoal betrof, ook was het een honderd procent dierendoelpunt. Aangever was namelijk Michael de Leeuw. De laatste keer dat dát lukte was in 2003, toen PSV's Johann Vogel scoorde op aangeven van Arjen Robben (en andersom). Naar verluidt deed Sierd de Vos het commentaar bij dit doelpunt.
https://www.fcupdate.nl/v(...)ta-en-matige-marcos/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |