SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Jaquote:
Straks krijg je nog een vaste aanstelling.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:03 schreef peaceman het volgende:
Deze interim coach heeft gewonnen vandaag 4-1
Nee dat hoeft niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 12:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Straks krijg je nog een vaste aanstelling.
Spannend!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:30 schreef just me het volgende:
nog 30 minuten
![]()
en dan gaat de show van Melting beginnen
Nog even snel beneden wat halen dan kan ik daarna lekker blijven zittenquote:
Zorgen voor genoeg drank en hapjes.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
Nog even snel beneden wat halen dan kan ik daarna lekker blijven zitten
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Zorgen voor genoeg drank en hapjes.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:03 schreef brother52 het volgende:
Deze heb ik nog nooit eerder gehoord.
Is niet nodig hoorquote:
quote:
Ik val nu al bijna om...quote:
Jij wilt wakker gehouden wordenquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Billy Preston & Syreetha - I'm Born Again
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Billy Preston & Syreetha - I'm Born Again
Ja, dat is wel nodig.quote:
Una paloma blancaquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Una paloma blanca
I'm just a bird in the sky
![]()
One Day Fly, Wanna Be A One Day Fly...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:08 schreef just me het volgende:
[..]
Una paloma blanca
I'm just a bird in the sky
![]()
Blijft een lastige update.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:12 schreef MadMaster het volgende:
Het toetsenbord van de iPad heb ik nog steeds niet onder de knie met dat verdomde swipen van toetsen en zo...
Ja, hallo? Ik kan even niet bellen, omdat ik draaiende ben.quote:
nee, bizar eigenlijk!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw kabouters herkennen zo'n ding niet meer...
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, hallo? Ik kan even niet bellen, omdat ik draaiende ben.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vandaag naar het Veronica 192 museum zijn gegaan, maar dat werd wat krapjes.
Nu op Goede Vrijdag dan maar die kant op...
Leukquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik zou vandaag naar het Veronica 192 museum zijn gegaan, maar dat werd wat krapjes.
Je hebt de eerste 191 al gehad?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:16 schreef MadMaster het volgende:
Sluikreclamequote:
Wie zegt dat ik niet gesponsord wordt?quote:
"Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Schrobbelèr"quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet gesponsord wordt?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Deze post werd mede mogelijk gemaakt door Schrobbelèr"
Hoi livelink.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:19 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
In elke show stopt Melting wel een kerst-associatie
Mini-ToT's eerste Kerst vorig jaar, denk ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
En wat is dat bij deze dan?
Coca Cola/Kerst. In mijn herinnering zie ik de Kerst-truck van Coca Cola bij dit nummer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi livelink.
En wat is dat bij deze dan?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Coca Cola/Kerst. In mijn herinnering zie ik de Kerst-truck van Coca Cola bij dit nummer.
"I'm on fire" slaat uiteraard op de kaarsjes die branden met Kerst.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik Kerst overal bij associëren.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"I'm on fire" slaat uiteraard op de kaarsjes die branden met Kerst.
Misschien doe ik dat ook wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, zo kan ik Kerst overal bij associëren.
quote:
Dik. Word je met Kerst door het vele eten.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit van de Dik Voormekaar show...
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:23 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit van de Dik Voormekaar show...
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dik. Word je met Kerst door het vele eten.
Wéér een associatie met Kerst!
"The Olympic Orchestra"? Meedoen is belangrijker dan goed spelen?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:24 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is dus van de tv serie Reilly.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"The Olympic Orchestra"? Meedoen is belangrijker dan goed spelen?
met kerstmisquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:26 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik kan hier eigenlijk wel een schaatster figuren op zien ijsdansen.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Naast We’re going to Ibiza van de Vengaboys de grote knaller bij de disco van mijn vrijwilligerswerk, ook tien jaar later en tien jaar daarna vast ook nog wel
Ach ja, met wat drank en gezellige mensen kan ik me daar best iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Naast We’re going to Ibiza van de Vengaboys de grote knaller bij de disco van mijn vrijwilligerswerk, ook tien jaar later en tien jaar daarna vast ook nog wel
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voor mensen met een beperking, elke disco was een feestje
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok dat de titel Silver Dollar is
Is er ook een Chaotic Version? #intriguedquote:
Dat vroeg ik me ook al af.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is er ook een Chaotic Version? #intrigued
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is er ook een Chaotic Version? #intrigued
GMTAquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:34 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit heet vast I’ve got the Midas touch
En weer iets met kerst...quote:
De gave om te verdienen aan alles wat men onderneemt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoorde "the mildest touch". Geen idee wat een Midas touch is
Of:quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Koning Midas ken je niet?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Hello #metooquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of:
A person who touch his partner all over his/her body and stimulate all his/her erogenous zones and try to linger every sites until he/she explode to ecstasy.
Wel van gehoord. Is bijbels toch? Er zijn dagen dat ik niet in de bijbel lees.quote:
Midas veranderde alles wat hij aanraakte in goud.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel van gehoord. Is bijbels toch? Er zijn dagen dat ik niet in de bijbel lees.
Griekse mythologie, alles wat hij aanraakte veranderde in goudquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel van gehoord. Is bijbels toch? Er zijn dagen dat ik niet in de bijbel lees.
Die heetten toch Melchior, Balthasar en Caspar? Weer een Kerst-referentie!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die van de 3 biggetjes...
Welkom, welkom!
Het was een vroege vogel...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Midas veranderde alles wat hij aanraakte in goud.
Dat kan heul nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Griekse mythologie, alles wat hij aanraakte veranderde in goud
Ik ga even de boom buiten zetten...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die heetten toch Melchior, Balthasar en Caspar? Weer een Kerst-referentie!
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga even de boom buiten zetten...
Zie je wel. Melting doet het erom!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze is van Familee.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Zie je wel. Melting doet het erom!
Waren dat niet de 3 musketiers?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kerst met de famquote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Deze is van Familee.
En met Kerst ben je het liefst met je familie.....
quote:
Ja, die haal ik ook altijd door elkaar.quote:
Ja, maar van die 4e vergeten ze de naam altijd.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Nee man..... je weet trouwens toch wel dat de 3 musketiers eigenlijk met 4-en waren hè?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
Holly is de Engels naam voor hulst, en dat wordt veel gebruikt in kerststukjes.
Was dat d'Artagnan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar van die 4e vergeten ze de naam altijd.
Nee, dat is de reserve-musketier. Meer mensen maken die fout.quote:
Ik heb niks gezegd...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 21:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Straks gaat hij Bryan Adams nog draaien
Ik ben bang dat je dat niet weet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |