Yo nix geiler dan ergens op straat te zoenen en stiekem gevingerd te worden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:42 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind vingeren al zo exclusief dat als dat eenmaal gebeurt, de seks er ook wel aan zit te komen.
Heftig. Word je niet agressief als iemand die je amper kent je broek in probeert te gaan?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Yo nix geiler dan ergens op straat te zoenen en stiekem gevingerd te worden.
Nee. Ik trek dominante losers aan die het geen 5 minuten volhouden.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:45 schreef UitStraling het volgende:
Dikke tieten trekken meestal wel van die halfzachte mammaskindjesmannen aan.
Myrr?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:45 schreef Myrr het volgende:
Mis die tieten wel tho. Leken net siliconen.Helemaal rond en strak gespannen.
Ja die zijn meestal halfzacht, komt ergens vandaan dat haantjesgedrag.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:46 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Nee. Ik trek dominante losers aan die het geen 5 minuten volhouden.
1 x gebeurd. Voelde raar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heftig. Word je niet agressief als iemand die je amper kent je broek in probeert te gaan?
Ik word graag lang geneukt. Leuk als t dan na 10 stoten komt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die zijn meestal halfzacht, komt ergens vandaan dat haantjesgedrag.
Kom danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zin om te masturberen in een haags stadspark
Wat sad voor dr.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Geweldig als zo'n zatte vrouw die je poogt te broekvingeren denkt dat het ook wel lekker is om haar blaas te legen.
Ik zou het niet weten. Zal vast geweldig zijn als je je moeder ervoor zou verkopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
heb nog nooit meth gehad, is dat een gemis?
Ik trek dominante mannen aan die pushen. Kan daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is de reden dat we lange nagels hebben. Tenzij je die afknaagt. God wat erg is dat.
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.quote:
Cute ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.
Liefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.
Oh horror. Mensen zijn raar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik trek dominante mannen aan die pushen. Kan daar niet zo goed mee omgaan.
Had vorige x contact met een jongen en deed wat koud, werd hij boos. "Jij bent zeker zo'n wijf die snel neukt en daarna gedumpt wordt". Stel je voor dat ik aardig bleef en had gemeet.
Mannen. Fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |