Enorme. Cup E of F. Iedereen kijkt er naar, awkwardquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Je hebt dikke tieten toch? Freya heeft op zich wel.
Klinkt ook echt als een berichtje van iemand met de minnespel vaardigheden van een groen uitgeslagen stoeptegel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:28 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat wel niet als dm krijg.
Ze willen seks.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt ook echt als een berichtje van iemand met de minnespel vaardigheden van een groen uitgeslagen stoeptegel.
Ja op de manier waarop een broodje kroket soms lekker kan zijn, terwijl chateaubriand met champagnesaus ook wel te vreten is.quote:
Tja maar je wil ook dat ze netjes gevangen blijven als je een spontane handstand op het strand doet lijkt me.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:32 schreef Myrr het volgende:
Freya is wel tandjesduur maarja is al snel als je dikke memmes hebt.
Ik wil geen seks.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja op de manier waarop een broodje kroket soms lekker kan zijn, terwijl chateaubriand met champagnesaus ook wel te vreten is.
Ik kan nix vinden. Er zitten ook mannen in het reisgezelschap en daar raak ik onzeker door.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:32 schreef Myrr het volgende:
Freya is wel tandjesduur maarja is al snel als je dikke memmes hebt.
Zoenen, beetje vingeren en friemelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knuffelen, kroelen, brabbelen, relaxen en lachen?
Voor heel veel FOK!kers is seks dusdanig exclusief dat ze het nooit meemaken. Telt dat mee?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Zoenen, beetje vingeren en friemelen.
Seks is als het exclusief is
Ja weet even niet nog meer merken. Ja prima donna maar dat is lelijk. Ik heb naast de deur zo'n zaak met allemaal tering dure lingerie, maar kan even niet op namen komen.quote:
Grote tieten is een vloekquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja weet even niet nog meer merken. Ja prima donna maar dat is lelijk. Ik heb naast de deur zo'n zaak met allemaal tering dure lingerie, maar kan even niet op namen komen.
Vind ik ook nog re-de-lijk intiem hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Vind vingeren al zo exclusief dat als dat eenmaal gebeurt, de seks er ook wel aan zit te komen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:37 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Had met zs ook al te dikke tieten voor een leuke bh en zo huge waren ze ook weer niet dus besefte toen hoe zuur jullie leven moet zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |