Volker, waar ben je?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelden zo'n warm welkom gehad
Ben je niet al te snugger, opvallend knap en heb je een rozenrank tatoeage van je nek tot je enkels?quote:
Onderschat nooit hoe dom mensen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
Kom op mensen niemand neemt zn fiets mee naar 2 hoog en niemand loopt van zn fiets weg van kan wel met een kind erop. Op 2 hoog.
Ja dat hadden we, maar onze flat was veilig, fietsen werden nooit gestolen. Dus die stonden gewoon voor onze flat, op de verdieping bedoel ik.quote:
Ik heb een schijtdure mountainbike en die neem ik bij iedereen mee de huiskamer inquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
Kom op mensen niemand neemt zn fiets mee naar 2 hoog en niemand loopt van zn fiets weg van kan wel met een kind erop. Op 2 hoog.
Thats me bbyquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je niet al te snugger, opvallend knap en heb je een rozenrank tatoeage van je nek tot je enkels?
Hoiiii vuige stoephoer, Ik mis je nog wel eens, je bent zo lekker wild, avontuurlijk en springerig.quote:
Ze komt meteen terug als je dit appt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiii vuige stoephoer, Ik mis je nog wel eens, je bent zo lekker wild, avontuurlijk en springerig.
Ja, dat zei Michael Jackson ook daarover en kijk hoe dat is afgelopen...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja heel erg toen, achteraf gezien was het wel een leuk verhaal.
Ik mis dit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoiiii vuige stoephoer, Ik mis je nog wel eens, je bent zo lekker wild, avontuurlijk en springerig.
Ja dat zijn echt debielenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:19 schreef Myrr het volgende:
[..]
Al laten heel veel mensen wel hun kind in de auto in de zomer dus misschien ook wel.
Ik dacht ik doe een poging met een waargebeurd iets, maarja.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat zei Michael Jackson ook daarover en kijk hoe dat is afgelopen...
weet ze nietquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:23 schreef Cronometer het volgende:
SE weet je waar ik leuke bikini kan halen
Gewild worden en bemind worden. Mooiste.quote:
Godversquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:26 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Gewild worden en bemind worden. Mooiste.
Aan de ene kant, kreeg een berichtje met wat ben je lekker vol sexy dame en toen was t niets
Je hebt dikke tieten toch? Freya heeft op zich wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:23 schreef Cronometer het volgende:
SE weet je waar ik leuke bikini kan halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |