ik ga danzig met blauwetijger en bozehaasquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je dit weekend ga morgen Danzig met Kidd en tardis
Gezellig zegquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga danzig met blauwetijger en bozehaas
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.quote:
zijn wel heel wat theorieën die de hoek staan methode afwijzenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.
Hij geniet gewoom van opfokken. Simpele zielen houden daar van.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.
Ja slaan werkte averechts.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn wel heel wat theorieën die de hoek staan methode afwijzen
vanwege angst niet omdat ie het snaptquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
Hij hoeft eigenlijk bijna nooit meer in de hoek. Hij heeft het wel gezien daar. Hij luistert in 1 keer.
Angstquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vanwege angst niet omdat ie het snapt
Na je speech zou ik je zowaar nomineren voor mother of the year awardquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je dit mechanisme uit jezelf nog niet snapt ben je echt niet al te snuggerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.corinederuiter(...)e1ac&time=1233350489
Ja. Beloon hem ook positief. Kind is bijna altijd blij. Oprecht. Hij blij wij blij iedereen blij. Hoek is alleen als ie extreem doet en negeren niet werkt of als ie ook gaat meppen ofzo. Maar vraag eerst wat er aan de hand is en of ie verdrietig is oid en dan klimt ie op schoot om erover te kletsen en kroelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.corinederuiter(...)e1ac&time=1233350489
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat ben je weer heerlijk aan het happen myrr
Zou mijn kind gewoon slaan als hij niet luistertquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beloon hem ook positief. Kind is bijna altijd blij. Oprecht. Hij blij wij blij iedereen blij. Hoek is alleen als ie extreem doet en negeren niet werkt of als ie ook gaat meppen ofzo. Maar vraag eerst wat er aan de hand is en of ie verdrietig is oid en dan klimt ie op schoot om erover te kletsen en kroelen.
Ja godver.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Schattig en op een lieve manier onzeker welquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Nah en dan zit ie een keer in de shit en durft ie geen hulp te vragen omdat ie klappen krijgt.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Zou mijn kind gewoon slaan als hij niet luistert
Trapt hij later als hij groot is je looprekje weg en knijpt in je stomazakje.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan raakt hij niet eens in de shit omdat hij weet dat hij dan klappen krijgtquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nah en dan zit ie een keer in de shit en durft ie geen hulp te vragen omdat ie klappen krijgt.
Past wel bij jullie. Achterlijke bergvolkquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:08 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Jammer danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trapt hij later als hij groot is je looprekje weg en knijpt in je stomazakje.
Kinderen werken zichzelf altijd in de shit.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:11 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dan raakt hij niet eens in de shit omdat hij weet dat hij dan klappen krijgt
Ik heb ooit mijn kind bijna over het balkon laten vallen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Wat mij een goede moeder maakt is dat hij elke dag schoon en verzorgd is, ik elke avond met hem teken en kleur, puzzel en speel, elke dag naar buiten ga met hem, een half uur verhalen zing en boekjes lees als ie naar bed gaat, consequent ben met straffen, hij dankjewel zegt en als hij in de supermarkt denkt dat hij cool kan doen (wat maar 2 keer is gebeurd) ik binnen no time een hoek voor hem heb gevonden waar hij blijft staan tot hij sorry zegt en een knuffel geeft. Al moet ik 3 uur lang met hem aan tafel blijven zitten, zijn bord gaat minimaal 50% leeg en ik ben hem nog nooit van mijn leven uit het oog verloren. Hij mag 20 minuten filmpjes kijken of op mijn tablet spelen en als dat klaar is dan weet hij dat het klaar is en het geen zin heeft om te janken en zeuren. Als ie gaat zeiken of een grote bek durft op te zetten is het hoek, en dat hou ik langer vol dan hij. Om die reden heeft hij geen grote bek. Straks gaat hij naar school en ik heb allaaaaaang geregeld met mijn decaan dat ik gewoon om 3 uur op het schoolplein kan staan om hem zelf op te halen ipv dat hij naar een bso gaat.
Maak je niet druk hoor, hij krijgt voldoende positieve en nuttige aandacht van zijn twee ouders en dat is terug te zien in zijn gedrag. Liefdevol, zorgzaam, vrolijk en niet bang.
Nou wegwezen met je negatieve bevooroordeelde gezuig. Mijn kind is stabiel.
Ik nog nooitquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef Myrr het volgende:
[..]
Kinderen werken zichzelf altijd in de shit.
Tering mens. Schrok jequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ik heb ooit mijn kind bijna over het balkon laten vallen.
We woonden op 2 hoog toen, fietsstoeltje aan de voorkant, dochter erin.
Maar ik was iets vergeten. Dus ik dacht dat kan ik best even heel erg snel pakken nog, ik terug naar binnen, pakken wat ik pakken moest en terug naar buiten.
Hing dochter tegen de reling aan, omgevallen met fiets en al.
Wtfquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Maar ik was iets vergeten. Dus ik dacht dat kan ik best even heel erg snel pakken nog, ik terug naar binnen, pakken wat ik pakken moest en terug naar buiten.
Had je geen fietsberging beneden?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:16 schreef lrishCassidy het volgende:
[..]
Ja heel erg toen, achteraf gezien was het wel een leuk verhaal.
Wanne hoer.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik zit een documentaire te kijken over Oumuamua krijg ik een video oproep van een vriend op een feestje en zie ik een ex joelend in beeld springen om met haar half ontblote borsten te wiebelen, wat gaat er mis?
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelden zo'n warm welkom gehad
Dat is correct.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef Myrr het volgende:
Kom op mensen niemand neemt zn fiets mee naar 2 hoog en niemand loopt van zn fiets weg van kan wel met een kind erop. Op 2 hoog.
Welkom welkomquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zelden zo'n warm welkom gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |