ik ga danzig met blauwetijger en bozehaasquote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat doe je dit weekend ga morgen Danzig met Kidd en tardis
Gezellig zegquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ga danzig met blauwetijger en bozehaas
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.quote:
zijn wel heel wat theorieën die de hoek staan methode afwijzenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.
Hij geniet gewoom van opfokken. Simpele zielen houden daar van.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Werd wel beetje pissig ja, maar hierna hoef ik geen geblaat meer te verwachten over opvoeding enzo dus worth it.
Ja slaan werkte averechts.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zijn wel heel wat theorieën die de hoek staan methode afwijzen
vanwege angst niet omdat ie het snaptquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Myrr het volgende:
Hij hoeft eigenlijk bijna nooit meer in de hoek. Hij heeft het wel gezien daar. Hij luistert in 1 keer.
Angstquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vanwege angst niet omdat ie het snapt
Na je speech zou ik je zowaar nomineren voor mother of the year awardquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:01 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja als je dit mechanisme uit jezelf nog niet snapt ben je echt niet al te snuggerquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.corinederuiter(...)e1ac&time=1233350489
Ja. Beloon hem ook positief. Kind is bijna altijd blij. Oprecht. Hij blij wij blij iedereen blij. Hoek is alleen als ie extreem doet en negeren niet werkt of als ie ook gaat meppen ofzo. Maar vraag eerst wat er aan de hand is en of ie verdrietig is oid en dan klimt ie op schoot om erover te kletsen en kroelen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:04 schreef SideEffect het volgende:
[..]
http://www.corinederuiter(...)e1ac&time=1233350489
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat ben je weer heerlijk aan het happen myrr
Zou mijn kind gewoon slaan als hij niet luistertquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja. Beloon hem ook positief. Kind is bijna altijd blij. Oprecht. Hij blij wij blij iedereen blij. Hoek is alleen als ie extreem doet en negeren niet werkt of als ie ook gaat meppen ofzo. Maar vraag eerst wat er aan de hand is en of ie verdrietig is oid en dan klimt ie op schoot om erover te kletsen en kroelen.
Ja godver.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Wat ben je weer heerlijk aan het happen myrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |