Kom danquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zin om te masturberen in een haags stadspark
Wat sad voor dr.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
Geweldig als zo'n zatte vrouw die je poogt te broekvingeren denkt dat het ook wel lekker is om haar blaas te legen.
Ik zou het niet weten. Zal vast geweldig zijn als je je moeder ervoor zou verkopen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
heb nog nooit meth gehad, is dat een gemis?
Ik trek dominante mannen aan die pushen. Kan daar niet zo goed mee omgaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het is de reden dat we lange nagels hebben. Tenzij je die afknaagt. God wat erg is dat.
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.quote:
Cute ❤quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.
Liefquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, heb haar netjes naar bed gebracht, schone kleren aangetrokken en een glas water met aspirientjes voor haar klaargezet, hoofse ridder dat ik er bent.
Oh horror. Mensen zijn raar.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Ik trek dominante mannen aan die pushen. Kan daar niet zo goed mee omgaan.
Had vorige x contact met een jongen en deed wat koud, werd hij boos. "Jij bent zeker zo'n wijf die snel neukt en daarna gedumpt wordt". Stel je voor dat ik aardig bleef en had gemeet.
Mannen. Fantastisch.
Ben bang dat die weinig meer zou opleveren. Inruilwaarde is nihil.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:52 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Zal vast geweldig zijn als je je moeder ervoor zou verkopen.
Neequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nachtbagger is echt niks zonder flipsie he
Ken je How High?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben bang dat die weinig meer zou opleveren. Inruilwaarde is nihil.
Oh is een slechte film. Ik ga 'm morgen weer eens kijken denk ik.quote:
Er zijn echt ook veel normale en ontzettend leuke mensen hoor maar ja als je de pech hebt dat je op de verkeerde types valt tja dan kom je die maar zelden tegen, kun je ook niets aan doen en zal altijd zo blijven.quote:
Je weet het echt te verkopen aan mequote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:58 schreef Myrr het volgende:
[..]
Oh is een slechte film. Ik ga 'm morgen weer eens kijken denk ik.
Daar pleuren ze as van hun vriend in een wietplant en naja. Slechte film.
Naja hij was wel Heel grappig maar toen was ik 13 ofzo dus ik ga er even vanuit dat ie heel slecht is.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je weet het echt te verkopen aan me
Over het algemeen twijfel ik ook enorm aan mijn eigen beoordelingsvermogen van toen ik 13 was jaquote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Naja hij was wel Heel grappig maar toen was ik 13 ofzo dus ik ga er even vanuit dat ie heel slecht is.
Blijf!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 01:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja jullie zitten in jullie kliekje toch. Ik ga wel weg gap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |