En je denkt dat de USA niet spioneert of hackt?quote:Op zondag 24 maart 2019 23:06 schreef speknek het volgende:
[..]
Het Mueller rapport zegt nou juist wel dat Rusland "evil" is. De inmenging door IRA en het stelen van de DNC mails wordt bewezen geacht en daarmee de Russische inmenging in de verkiezingen. Alleen niet dat onomstotelijk bewezen kan worden dat de Trump campagne in significante mate met de Russen heeft gecoordineerd.
Ik onderbouw mijn opvatting, maak de discussie niet persoonlijk en jouw inbreng is in het geheel niet overtuigend.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. En dus slink je maar weer terug naar BNW waar je ongestoord mag schreeuwen zonder dat mensen vervelende vragen gaan stellen. Doei
.
Je hebt inderdaad weleens geprobeerd een inbreng te doen in mijn topicreeks, maar ook daar waren de punten die je inbracht weinig overtuigend, behoorlijk pover en bovenal niet feitelijk.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. En dus slink je maar weer terug naar BNW waar je ongestoord mag schreeuwen zonder dat mensen vervelende vragen gaan stellen. Doei
.
Het is toch bekend dat de extreem-linkse kant fascistische trekjes kan hebben? Waar dat ontspringt in de geest weet ik ook niet. Een of andere woede die opgelopen is in de jeugd denk ik.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:00 schreef Elzies het volgende:
[..]
Wie is de Mol was nooit een favoriet programma voor mij. Ben meer een Expeditie Robinson kijker.![]()
Maar even serieus, ik vind een Rob Jetten ook een verschrikking maar die ga je met het gezonde verstand toch ook niet met de dood bedreigen? Men heeft zich gewoon te houden aan een menselijke fatsoensnorm en te accepteren dat we in een wereld leven vol verschillende meningen en overtuigingen. Dat is altijd zo geweest en dat zal altijd zo zijn.
Mensen zijn vooral geneigd elkaars woorden en gedrag over te nemen. Binnen dit huidige social media tijdperk (waarvan men weet sneller gehoord en gezien te kunnen worden) gaat dit proces nog veel sneller.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:15 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Het is toch bekend dat de extreem-linkse kant fascistische trekjes kan hebben? Waar dat ontspringt in de geest weet ik ook niet. Een of andere woede die opgelopen is in de jeugd denk ik.
Internet is in dat opzicht een geheel nieuw fenomeen wat de mensheid binnen zijn eigen groep heeft neergezet, zonder zich te realiseren wat de gevolgen kunnen zijn. Die gevolgen zijn o.a. dat men elkaar niet meer ontmoet, tegengestelde meningen ontmoeten elkaar niet meer in levende lijve. Als je elkaar wél ontmoet in levende lijve, kun je elkaar beter begrijpen, je ziet dat de ander niet kwaadwillend is, dat je op veel vlakken goed met elkaar overweg kunt, misschien op dat ene punt niet. Internet zorgt ervoor dat de meningen zich verharden, iedereen zit zich achter zijn toetsenbord op te winden, je leest nog eens hier en daar dingen die het erger maken. Internet is een soort ontvlambaar middel geworden terwijl mensen elkaar vroeger door het ontmoeten niet bozer, maar milder maakten.quote:Op maandag 25 maart 2019 11:35 schreef Elzies het volgende:
[..]
Mensen zijn vooral geneigd elkaars woorden en gedrag over te nemen. Binnen dit huidige social media tijdperk (waarvan men weet sneller gehoord en gezien te kunnen worden) gaat dit proces nog veel sneller.
Men heeft een eigen overtuiging die je versterkt door het creëren van een vijandsbeeld en dit vervolgens weer versterkt middels groepsdenken en groepsgedrag.
Dit zie je overigens niet alleen bij het linkse extremisme maar bij alle vergelijkbare stromingen. Hoe meer aandacht je weet te genereren, hoe sterker je in beeld komt. Dat is wat ze willen.
Maar helaas zijn veel onstabiele persoonlijkheden hier vatbaar voor. Ze radicaliseren veel sneller en hun onstabiele persoonlijkheid zet hun tot daden aan waar een stabiel evenwichtig persoon aan de rem trekt.
Veel sterkte nog met je rouwproces!quote:Op maandag 25 maart 2019 11:01 schreef Fir3fly het volgende:
.
Het zal nog wel even duren, maar uiteindelijk komt er wel een keerpunt. Ik zie steeds meer voorzichtige contouren die hierop wijzen.quote:Op maandag 25 maart 2019 12:09 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Internet is in dat opzicht een geheel nieuw fenomeen wat de mensheid binnen zijn eigen groep heeft neergezet, zonder zich te realiseren wat de gevolgen kunnen zijn. Die gevolgen zijn o.a. dat men elkaar niet meer ontmoet, tegengestelde meningen ontmoeten elkaar niet meer in levende lijve. Als je elkaar wél ontmoet in levende lijve, kun je elkaar beter begrijpen, je ziet dat de ander niet kwaadwillend is, dat je op veel vlakken goed met elkaar overweg kunt, misschien op dat ene punt niet. Internet zorgt ervoor dat de meningen zich verharden, iedereen zit zich achter zijn toetsenbord op te winden, je leest nog eens hier en daar dingen die het erger maken. Internet is een soort ontvlambaar middel geworden terwijl mensen elkaar vroeger door het ontmoeten niet bozer, maar milder maakten.
Veel mensen hebben en blinde vlek, verwijten de ander iets wat ze zelf ook doen. Niet iedereen is superintelligent, niet iedereen kan zichzelf objectief beschouwen. Door elkaar te ontmoeten kun je elkaar tot inzichten brengen, terwijl internet de tunnelvisie aanjaagt die jouw gelijk aan alle kanten bevestigt.
Michael Avenatti arrested on federal charges of wire fraud and extortiontwitter:Roddy4455 twitterde op maandag 25-03-2019 om 18:52:27Boy wonder in trouble! Who would have thought? https://t.co/LC4gLsTayg reageer retweet
Twee jaar lang het fout hebben is een indrukwekkende prestatie...quote:Op maandag 25 maart 2019 20:08 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Voor de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van de collusion delusion moet je in het Amerikaanse Politiek topic zijn. Misschien moeten we een mod vragen het topic te verplaatsen naar BNW.
bollocks...quote:Op maandag 25 maart 2019 17:47 schreef dellipder het volgende:
De laatste strohalm-argument, dat de special counsel twee jaar onderzoek heeft uitgevoerd en "corrupte, cover-up" William Barr even snel in twee dagen een conclusie neerpende is bullocks en lijkt op de zoveelste spoonfeed BS -narratief hapklare brokken zoals die de afgelopen twee jaar met verve door de collusion delusion conspiracy theoristen is geconsumeerd.
[ afbeelding ]
Het begint nu werkelijk zielig te worden.
Obama mag nu eens eindelijk onderzocht worden.quote:Op maandag 25 maart 2019 19:34 schreef speknek het volgende:
Nou ja, fraude en corruptie zijn op zich tegenwoordig essentiële kwaliteiten voor een president.
De sentencing hearing van de zaak United States versus Michela Flynn is naar 15 juli verschoven, maar de premisse van deze zaak de Logan Act is bollocks.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:46 schreef MrRatio het volgende:
[..]
bollocks...
Ik hoop dat Trump nu de bezem haalt door de swamp. Tot het rapport verscheen zou dat nog uit te leggen zijn geweest als 'obstruction of justice'
https://www.thegatewaypun(...)g-to-congress-video/
Dit brengt herinneringen bij me boven. Ik ben destijds uit de Politiek groep verwijderd omdat ik dubieuze bronnen zou gebruiken, zoals Thegatewaypundit.com en Breitbart.com. Nu blijken die dubieuze bronnen het al jaren bij het rechte eind gehad te hebben.
Fouten toegeven is niet iedereen even goed in.
En het gaat maar door....twitter:robertjensen twitterde op maandag 25-03-2019 om 19:01:41Weer een klap voor media! Michael Avenatti, de ex advocaat van afperser Stormy Daniels gearresteerd voor serieuze fraude. Heb me altijd zo geërgerd hoe ongelofelijk serieus 'journalisten' hem namen alleen omdat ie constant Trump bashte. Was altijd zo duidelijk dat ie niet deugde! reageer retweet
Vooral alles door gaan spitten en niet gewoon blij zijn dat je ermee weg komtquote:Op dinsdag 26 maart 2019 11:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooi, de rollen worden omgedraaid. Drain the swamp!
Excuses? Mueller mag blij zijn als hij niet straks de doodstraf krijgt.quote:Op maandag 25 maart 2019 20:11 schreef Kassamiep het volgende:
Heeft Trump zijn excuses overigens al aangeboden aan Mueller ?
quote:White House spokesman Sarah Huckabee Sanders said Monday that media figures and Democrats who accused President Trump of working with Russia were guilty of treason — and could face the death penalty.
“They are literally, the media and Democrats have called the president an agent of a foreign government. That is an accusation equal to treason, which is punishable by death in this country,” she said on NBC’s “Today” show.
https://nypost.com/2019/0(...)ns-equal-to-treason/
En de complotters ermee weg laten komen?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:07 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral alles door gaan spitten en niet gewoon blij zijn dat je ermee weg komt
Want er is niemand veroordeeld? Er was helemaal niks aan de hand?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:17 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
En de complotters ermee weg laten komen?
Doodstraf voor smaad.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 12:15 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Excuses? Mueller mag blij zijn als hij niet straks de doodstraf krijgt.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |