quote:On December 2nd, the Convention Centre in Dublin will host the 2020 EURO draw.
The pots are made up as follows:
UEFA Nations League Pot (4): Switzerland*, Portugal*, Netherlands*, England*
Pot 1 (6): Belgium, France, Spain, Italy, Croatia, Poland
Pot 2 (10): Germany, Iceland, Bosnia-Herzegovina*, Ukraine*, Denmark*, Sweden*, Russia, Austria, Wales
Pot 3 (10): Slovakia, Turkey, Republic of Ireland, Northern Ireland, Scotland*, Norway*, Serbia*, Finland*, Bulgaria, Israel
Pot 4 (10): Hungary, Romania, Greece, Albania, Montenegro, Cyprus, Estonia, Slovenia, Lithuania, Georgia*
Pot 5 (10): FYR Macedonia*, Kosovo*, Belarus*, Luxembourg, Armenia, Azerbaijan, Kazakhstan, Moldavia, Gibraltar, Feroe Islands
Pot 6 (5): Latvia, Liechtenstein, Andorra, Malta, San Marino
* Secured place in the play-offs after winning their group of the UEFA Nations League.
What does the draw include?
The national sides in Pot 1 will be drawn after the four League A winners of the UEFA Nations League have been drawn into groups, organized from A to D. The six national sides in Pot 1 will be drawn in groups from E to J. Next, it will be the turn of Pot 2, with ten groups, followed suit by Pots 3, 4 and 5. National teams from Pot 6 will be drawn in groups from F to J.
How do squads qualify for the 2020 EURO?
A country would qualify for the 2020 EURO if it places between the first two positions. That is the only viable option to reach the championship finals stage, which will be held from June 12 to July 12 2020. Furthermore, there will be 4 places.In addition, there will be 4 places to be allocated for play-offs among the 16 winners of the 16 groups of the UEFA Nations League. If any of these teams achieves automatic qualification through their group for EURO 2020, the next best-ranked squads in their league will be eligible for the play-off.
If a league does not have all four positions cover, the remaining places will be occupied by other leagues according to the UEFA Nations League ranking.
Malta uit, altijd lastigquote:Op zaterdag 23 maart 2019 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Far Oer scoren in de 8ste minuut van blessuretijd, toe maar.
Was buitenspel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:39 schreef wimderon het volgende:
Bijna Johnsen nog met de 2-2. Werd ook wel gevlagd voor buitenspel maar was het volgens mij niet.
Nog steeds buitenspel.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor.
[ afbeelding ]
Zijn kale knikker.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 23:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Welk lichaamsdeel waar Johnsen mee kan scoren is er achter de voet van Ramos dan?
Het is millimeter werk, maar het is écht buitenspel.quote:
Eigenlijk onvoorstelbaar, België mist tal van sleutelspelers (Kompany, Meunier, Witsel, Dembele, De Bruyne, Lukaku) en komen tegen de twee sterkste teams in hun groep niet eens in de problemen ...quote:
Kun je nagaan wat voor groep dat is als dat de twee sterkste teams zijn....quote:Op zondag 24 maart 2019 23:20 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar, België mist tal van sleutelspelers (Kompany, Meunier, Witsel, Dembele, De Bruyne, Lukaku) en komen tegen de twee sterkste teams in hun groep niet eens in de problemen ...
twitter:fcarie twitterde op maandag 25-03-2019 om 21:43:56Pepe krijgt slechts geel voor deze aanslag op Dusan Tadic. https://t.co/0RC6LNSQdQ reageer retweet
Wel terecht.quote:Op maandag 25 maart 2019 22:19 schreef Ambrosius het volgende:
Portugal krijgt eerst een penalty, de grensrechter draait dit terug op 25 meter afstand.
De 4-0 mocht er ook zijnquote:Op maandag 25 maart 2019 22:23 schreef El-Stinho het volgende:
De 3-0 van Frankrijk is fraai opgezet. Dat balletje van Pogba maakt het al.
Malta - Spanje zal wel 1-12 worden.quote:
Bernat linksbuiten?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Spanje ten opzichte van Noorwegen-thuis flink veranderd tegen Malta.
[ afbeelding ]
Saúl, Rodri, Canales is wel boh.
Wat een blunder inderdaad, vermoeden van.....quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:08 schreef franske19 het volgende:
Skomina blundert gigantisch Bij ZWI-DEN.
Aangeschotenquote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:08 schreef franske19 het volgende:
Skomina blundert gigantisch Bij ZWI-DEN. Die kent de regels van hands kennelijk niet aangezien hij ook al gigantisch in de fout ging in de CL (PSG-UTD).
Ja. Beetje lachwekkend maar het is sowieso een roulatieshow.quote:
En Jan Mulder niet te vergeten. Schreeuwen, schreeuwen en schreeuwen.quote:
Die zie je gelukkig wat minder op tv, iets waar ik onze Belgische vrienden heel dankbaar voor ben.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En Jan Mulder niet te vergeten. Schreeuwen, schreeuwen en schreeuwen.
Als dat je 1e spits is kun je er beter mee kappen.quote:
Die van ajax bakt er ook niet veel van,weinig keuze daar.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 21:49 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Als dat je 1e spits is kun je er beter mee kappen.
Blijft onbegrijpelijk.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:40 schreef wimderon het volgende:
Niemand bij de palengenot bij de 90+6 gelijkmaker van Noorwegen.
Ik had bet op Zwitserland. Rip combi.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 22:42 schreef Max23 het volgende:
Man man man tering Spanje
Betje op Spa-Ita-Bra scoren minstens 3 keer
Ach dat is toch een gehandicaptenpoule, dus één nederlaag kunnen ze best hebben.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
De laffe klootzak Deschamps 2-0 achter tegen Turkije hahahaahaha
Dinsdag 3-0 voor Ijslandquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Zoals altijd zit Frankrijk in de zwakste poule.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach dat is toch een gehandicaptenpoule, dus één nederlaag kunnen ze best hebben.
Nounounouquote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:01 schreef El-Stinho het volgende:
Jammer dat ze niet mee mogen doen aan de play-offs om naar het EK te gaan.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 22:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Luxemburg trouwens weer lekker bezig, gaan geen laatste worden in hun groep.
En ze hebben altijd nog de escape omdat ze de winst pakten in hun Nations League poule.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef TLC het volgende:
Finland aardig op weg om voor t eerst naar n eindtoernooi te gaan
No Kanté, no party.quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nounounou
Schijnt dat ie vandaag met een defensief te zwak middenveld speelde, niet bepaald laf. Wel dom natuurlijk.
? Omdat ze 2 potjes hebben gewonnen van ploegen die zich waarschijnlijk niet gaan plaatsen?quote:Op zaterdag 8 juni 2019 23:53 schreef TLC het volgende:
Finland aardig op weg om voor t eerst naar n eindtoernooi te gaan
Ze wonnen van Bosnië, dat lijkt me hun grootste concurrent in de strijd om #2 achter Italië in die poule. Griekenland is helemaal niks meer.quote:Op zondag 9 juni 2019 08:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
? Omdat ze 2 potjes hebben gewonnen van ploegen die zich waarschijnlijk niet gaan plaatsen?
Morgen om 20:45 staat IJsland-Turkije op het programma. Komt dat zien, komt dat zien.quote:De IJslandse autoriteiten hebben het Turks nationaal elftal drie uur lang laten wachten op het vliegveld van Reykjavik. Tijdens de paspoortcontrole werd het nationaal elftal de wacht aangezegd en urenlang vastgehouden met onnodige bagage- en paspoortcontroles. Een bestuurder van de Turkse voetbalfederatie veroordeeld de onnodige controles en zegt dat Turkije beschaafder zal zijn en dit op het veld te zullen beantwoorden.
quote:Op maandag 10 juni 2019 01:29 schreef Bolasie het volgende:
#TurksAreComingForIceland momenteel trending worldwide op Twitter. De sociale kanalen van IJsland worden volledig overgenomen door Turken. De reden:
[..]
Morgen om 20:45 staat IJsland-Turkije op het programma. Komt dat zien, komt dat zien.
quote:Vervolgens werden de Turken in de luchthaven zelf ook nog opgewacht door een bonte meute journalisten.
Onder hen ook Corentin Siamang, een Belg die op het punt stond IJsland te verlaten en in de luchthaven aan het wachten was op zijn vlucht. Hij duwde prompt een afwasborstel onder de neus van een Turkse speler. De beelden gingen al snel de wereld rond en leiden in Turkije tot verontwaardigde reacties. Siamang deed al snel zijn verhaal op facebook. “Tijdens het wachten op mijn terugvlucht, merk ik dat de Turkse nationale voetbalploeg net geland is”, aldus Siamang op zijn eigen facebookpagina. “Ik doe me voor als journalist met een ‘echte’ microfoon. Het lukt en ik loop zo voorbij het veiligheidspersoneel.”
Tot zover de grap! Maar in Turkije konden ze duidelijk niet lachen met het voorval. Siamang: “Alleen denken de Turkse journalisten dat ik hun kapitein interview met een afwasborstel. Schandaal! Het wordt meteen opgepikt in haast alle Turkse media. Plots ben ik het hoofditem op CNN Turkije en sta ik met mijn hoofd op de voorpagina van hun belangrijkste sportblad, zelfs de Turkse buitenlandminister tweet er over.”
Die afwasborstel, hoe verzin je hetquote:Op maandag 10 juni 2019 22:42 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
De altijd boze Turken
De Schotten nemen dit totaal niet serieus. Robertson is zogenaamd geblesseerd, Fraser, notabene degene die na Hazard de meeste assists heeft in de Premier League dit seizoen, mag lekker op de bank beginnen en datzelfde geldt voor Forrest. Blijkbaar ook nog een debutant van Kilmarnock en nog wat MLS zooi.quote:
Dus als België niet wint, dan moeten ze zich opheffen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Schotten nemen dit totaal niet serieus. Robertson is zogenaamd geblesseerd, Fraser, notabene degene die na Hazard de meeste assists heeft in de Premier League dit seizoen, mag lekker op de bank beginnen en datzelfde geldt voor Forrest. Blijkbaar ook nog een debutant van Kilmarnock en nog wat MLS zooi.
Scott McTominay begint dan wel, je weet wel, die grootheid uit Manchester. Of zo.
Dit winnen ze ruim met gemak. Hazard lekker in minuut 60 wisselen zodat hij meteen kan vliegen vanuit Zaventem.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 20:44 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dus als België niet wint, dan moeten ze zich opheffen.
IJsland 1-0 Turkijequote:Op maandag 10 juni 2019 01:29 schreef Bolasie het volgende:
#TurksAreComingForIceland momenteel trending worldwide op Twitter. De sociale kanalen van IJsland worden volledig overgenomen door Turken. De reden:
[..]
Morgen om 20:45 staat IJsland-Turkije op het programma. Komt dat zien, komt dat zien.
Feyenoord kijkt mee.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:14 schreef Ambrosius het volgende:
Duitsland gaat voor de 10, al gaan ze dat op dit tempo ruim halen.
Hoezo?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:32 schreef Ship-o-Bricks het volgende:
Inmiddels wordt interlandvoetbal te ingewikkeld voor me
Finland is wel goed de laatste tijdquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:37 schreef KingRoland het volgende:
ik weet 2 helften zijn nooit hetzelfde maar kom op
thuis tegen fucking bosnië? zelfde team die op hun knieën gingen tegen fucking finland
FINLAND
Hebben wel mazzel met de loting. Zag ze er nog wel uitgaan in de poule van Frankrijk bijvoorbeeld.quote:
1-1quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hebben wel mazzel met de loting. Zag ze er nog wel uitgaan in de poule van Frankrijk bijvoorbeeld.
Italië hoort wel op een eindtoernooi, dus prima als ze zich kwalificeren.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:47 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Hebben wel mazzel met de loting. Zag ze er nog wel uitgaan in de poule van Frankrijk bijvoorbeeld.
Nederland hoort ook op een eindtoernooiquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië hoort wel op een eindtoernooi, dus prima als ze zich kwalificeren.
Scoorde ooit tegen Schalke in de voorronde EL waarna die hem meteen kochten.quote:
Eens.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nederland hoort ook op een eindtoernooi
En ooit nog in en tegen Spanjequote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scoorde ooit tegen Schalke in de voorronde EL waarna die hem meteen kochten.
[..]
Eens.
Ik denk dat ie al blij moet zijn met 10 goalsquote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijken wat hij kan in de Premier League.
Welke club wil hem?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:54 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kijken wat hij kan in de Premier League.
Dat is prima natuurlijk, Mitrovic had er ook 'maar' 11 bij een promovendus.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al blij moet zijn met 10 goals
Ik ben absent.quote:
Oh ik volg dat niet zo. Desalniettemin zijn er andere clubs die al interesse getoond hebben?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:56 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij promoveert met Norwich naar de PL, Hans.
Dat heb ik nog nergens gelezen; lijkt mij ook niet dat Norwich hem laat gaan. Veel te belangrijk voor die club, zeker volgend jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:57 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ik volg dat niet zo. Desalniettemin zijn er andere clubs die al interesse getoond hebben?
Ik ben met school bezig.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds muziek aan het luisteren?
Ik vrees het ookquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Duitsland - Nederland wordt pijnlijk.
Het kan snel gaan.
Agja qua volkslied. Qua elftal 2e ronde materiaal helaas.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 21:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Italië hoort wel op een eindtoernooi, dus prima als ze zich kwalificeren.
Totaal andere wedstrijd natuurlijkquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het kan snel gaan.
1-4 voor Nederland, 3 goals door v/d Beekquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het kan snel gaan.
Nee joh gek, 3 goals Luuk, 1 goal Depayquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:06 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
1-4 voor Nederland, 3 goals door v/d Beek
Muah er doen zoveel aidslanden mee aan dat EK zo dat Italië nog wel in de subtop zit.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:05 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Agja qua volkslied. Qua elftal 2e ronde materiaal helaas.
Ik heb toen een week rouw gehouden in huize coco toen Griekenland won.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Griekenland is ook echt niks meer hè.
Net zoveel prijzen als Nederland (lol)
Luuk kunnen ze beter weer teruggeven aan Zwitserlandquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Nee joh gek, 3 goals Luuk, 1 goal Depay
Eerste toernooi wat ik toen echt volgde, dus voor mij was de shock minder groot toen omdat ik ze niet zo goed kende.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:07 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik heb toen een week rouw gehouden in huize coco toen Griekenland won.
Ouwe lul.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:09 schreef Coco. het volgende:
En toen Denemarken won, maar dat was minder erg dan Griekenland.
We gaan op de filosofische toer?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best raar eigenlijk dat je heel lang niet bestond en hierna weer heel lang niet bestaat.
Ja we zijn heel nietig in het universum.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Best raar eigenlijk dat je heel lang niet bestond en hierna weer heel lang niet bestaat.
Niet na je dood weer tot leven komenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ja, de vrouwen voetballen nu ook.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
Zouden ze op een andere planeet ergens nu ook een soort voetbal spelen?
Laatste 5 minuten 4 goals, de Amerikaantjes maken een inhaalslag.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:14 schreef Bolasie het volgende:
De Duitsers strijden met de Amerikaanse vrouwen momenteel om de grootste voetbaluitslag van de avond. Het staat respectievelijk 6 tegen 7.
Nee basketbalquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
WK vrouwen mogen ze wel gaan inkrimpen danquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:14 schreef Bolasie het volgende:
De Duitsers strijden met de Amerikaanse vrouwen momenteel om de grootste voetbaluitslag van de avond. Het staat respectievelijk 6 tegen 7.
Alex Morgan godin.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Laatste 5 minuten 4 goals, de Amerikaantjes maken een inhaalslag.
Haxbal op Neptunesquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:14 schreef Coco. het volgende:
Feyenoord begint wel weer een elftal te krijgen waartegen dat kan.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:22 schreef Coco. het volgende:
Dit soort uitslagen laat toch maar zien hoe extreem Feyenoord vernederd werd door PSV. (waar het maar 2-0 stond in de rust)
Wat eigenlijk treurig is maar goed.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Feyenoord begint wel weer een elftal te krijgen waartegen dat kan.
Ook bijzonder dat Feyenoord 2x van PSV won in dat jaar.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:22 schreef Coco. het volgende:
Dit soort uitslagen laat toch maar zien hoe extreem Feyenoord vernederd werd door PSV. (waar het maar 2-0 stond in de rust)
10-0 is nog niet zo makkelijk
Sowieso wel na de potjes tegen NL.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mogen we ze al omdopen tot 'het altijd vervelende Noord-Ierland'?
Het is ook treurig, maar die club weet een goede lijn nooit door te trekken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat eigenlijk treurig is maar goed.
Lozano 50 miljoen, Neres 50 miljoen enz en dan komt Feyenoord met Jorgensen voor 15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL ON TOURWhat can change the nature of a man?
Omdat Duitsland voor de 10-0 gaat.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:30 schreef Slobeend het volgende:
Waarom moet het zelfs hier over Feyenoord gaan!?
Zei de coach niet ooit zoiets?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wauw die Schotten zijn écht gehandicapt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:31 schreef Coco. het volgende:
Gasten Pauw:Wat gaat Johan daar doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL ON TOUR
Die gaan zich gewoon direct kwalificeren voor het EK.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:28 schreef wimderon het volgende:
Die Noord-Ieren blijven ook maar winnen.
Jaquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Noord-Ierland heeft nu toch alle makkelijke potjes gehad?
Ja moeten nog 2x tegen Duitsland en 2x tegen NL.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Klopt, heeft nog niet tegen Duitsland of Nederland gespeeldquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:32 schreef Slobeend het volgende:
Ik ben misschien wat pessimistisch maar ik zie het best wel misgaan voor NLD.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja moeten nog 2x tegen Duitsland en 2x tegen NL.
Dan heb je gelukkig de Nations League play-offs achter de hand.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat pessimistisch maar ik zie het best wel misgaan voor NLD.
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben misschien wat pessimistisch maar ik zie het best wel misgaan voor NLD.
Zeker als de altijd vervelende Noord-Ieren zich gaan ingraven in Belfast.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie NL nog wel een uitglijder maken als de aanval weer eens stroef loopt.
duitsland? ijsland?quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:34 schreef Coco. het volgende:
Het is vaker misgegaan voor NLD tegen knutlanden.
Dan zou ik Unuvar gewoon maar alvast oproepen.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Zeker als de altijd vervelende Noord-Ieren zich gaan ingraven in Belfast.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan heb je gelukkig de Nations League play-offs achter de hand.
Zou me doodschamen om in deze poule dat nodig te hebben.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar daarom blij toe dat Nederland het vangnet heeft.
De laatste keer dat Nederland de play-offs nodig had om het EK te bereiken haalde ze de halve finale.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Zou me doodschamen om in deze poule dat nodig te hebben.
België is dan ook een afschuwelijk land.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een dooie boel kolere, afschuwelijk stadion overigens
Zijn wel meer goeie landen die grote kans maken om naast de 1e 2 plekken te grijpen. Servië, Zwitserland/Denemarken, Bosnië, IJsland/Turkije.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar daarom blij toe dat Nederland het vangnet heeft.
Nederland speelt die twee wedstrijden wel thuis volgens mij, alleen als Portugal ook in die play-offs moet spelen niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zijn wel meer goeie landen die grote kans maken om naast de 1e 2 plekken te grijpen. Servië, Zwitserland/Denemarken, Bosnië, IJsland/Turkije.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
Je shirt uittrekken omdat je scoort tegen Moldavië
Laatste potje tegen Duitsland dat dan waarschijnlijk al geplaatst is, genot.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja moeten nog 2x tegen Duitsland en 2x tegen NL.
Dit hebben de landen zelf zo afgesproken.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wel knap dat Noord-Ierland het voor elkaar heeft gekregen om eerst 2x tegen Estland en Wit-Rusland te spelen en daarna pas 2x tegen Nederland en Duitsland
Dat de UEFA zoiets uberhaupt goedkeurt.
Spreken ze collectief af, tja. Kennelijk wilde Nederland liever eerst tegen sterke landen lolquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:49 schreef Chiappucci het volgende:
Wel knap dat Noord-Ierland het voor elkaar heeft gekregen om eerst 2x tegen Estland en Wit-Rusland te spelen en daarna pas 2x tegen Nederland en Duitsland
Dat de UEFA zoiets uberhaupt goedkeurt.
quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit hebben de landen zelf zo afgesproken.
Oké, niet heel handig gedaan dan. Dit scenario was te voorzien. Natuurlijk moet je alsnog gewoon twee keer van Noord-Ierland kunnen winnen, maar echt een lekkere uitgangspositie is het niet.quote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spreken ze collectief af, tja. Kennelijk wilde Nederland liever eerst tegen sterke landen lol
Omdat Nederland twee wedstrijden achter elkaar vrij moest zijn ontkom je er in ieder geval niet aan om een niet-symmetrisch speelschema te hebbenquote:Op dinsdag 11 juni 2019 22:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
[..]
Oké, niet heel handig gedaan dan. Dit scenario was te voorzien. Natuurlijk moet je alsnog gewoon twee keer van Noord-Ierland kunnen winnen, maar echt een lekkere uitgangspositie is het niet.
Allevier de finalisten van de nations league stromen de playoffs in als ze het niet redden in de reguliere kwalificatiequote:Op woensdag 12 juni 2019 00:15 schreef PSVCL het volgende:
Mocht Portugal rechtstreeks kwalificeren stroom je volgens mij de play offs in?finalist NL
Omdat je een keer van Duitsland hebt verloren?quote:Op woensdag 12 juni 2019 07:22 schreef RamboDirk het volgende:
Die escape lijkt nog nodig te zijn, lol.
Doe even normaal. Zo’n Noord-Ierland moeten we, met alle respect, twee keer met gemak van winnen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 07:22 schreef RamboDirk het volgende:
Die escape lijkt nog nodig te zijn, lol.
En nog een keer van Duitsland gaat verliezen.quote:Op woensdag 12 juni 2019 07:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je een keer van Duitsland hebt verloren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |