Op wat krampjes na mogen we niet klagen. Heel apart en wennen om nu papa en mama te zijn maar daar kunnen we denk ik wel aan wennen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:07 schreef Sisu het volgende:
[..]
Bedankt voor het openen.
Hoe gaat het met jullie?![]()
iHerbquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef Rebubbled het volgende:
Ik las dat witch hazel op inlegverbanden doen en deze invriezen, verlichting kan bieden tijdens het herstel. Dus nu zoek ik witch hazel. Bol.com heeft er 3, maar er zijn vast betere plekken om het te vinden. Iemand hier bekend mee en een favoriet witch hazel extract?
Ik heb compressen gekocht en nog nooit gebruikt. Twee keer gelekt in ruim 4 maanden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:50 schreef -Mellow- het volgende:
Yes Djoes wat fijn! Ik ben blij voor je/jullie
Hmm, (voedings)bh's.... Misschien moet ik daar ook eens aan gaan denken. Hoewel ik echt niet van bh's hou en ze eigenlijk nooit draag, behalve een enkele keer zo'n beugelloze als ik iets aan heb dat een beetje doorschijnend is. Geen idee of ik vrijhangende tietjes nog steeds prettig vind als ze enorm gegroeid zijn![]()
Zijn zoogcompressen iets noodzakelijks? Lekken borstvoedende borsten altijd of is dat per persoon verschillend?
Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestondquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:57 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Ik heb compressen gekocht en nog nooit gebruikt. Twee keer gelekt in ruim 4 maanden.
bij mij stroomt gewoon alles tegelijk. Zoogkompressen niet aan te slepen straks.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:04 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dus als jij links voedt, lek jij rechts niet tijdens / na de tsr en vice versa? Ik wist niet dat dat bestond
Ja hier ook idd. Ik gebruikte bij de andere twee altijd die van de Kruidvat, maar die worden (net als de luiersquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
bij mij stroomt gewoon alles tegelijk. Zoogkompressen niet aan te slepen straks.
https://www.naturalheroes.nl/products/witch-hazel-toverhazelaarquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:47 schreef Rebubbled het volgende:
Ik las dat witch hazel op inlegverbanden doen en deze invriezen, verlichting kan bieden tijdens het herstel. Dus nu zoek ik witch hazel. Bol.com heeft er 3, maar er zijn vast betere plekken om het te vinden. Iemand hier bekend mee en een favoriet witch hazel extract?
Hier ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 21:06 schreef Peejtur het volgende:
Hier zijn de compressen niet aan te slepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |