Net zo slecht als hij sjoeltquote:
Even. Van odd and evenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lastig he?Expres gedaan om het jullie moeilijk te maken
![]()
Dat zijn harde woorden!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat weinig mensen weten is dat Sandra Kim met de lunch altijd drie broodjes eet. Twee ervan zijn belegd met een mix van minimaal twee soorten confiture, de derde met een Franse schimmelkaas. Ze eet dus elke middag broodjes metHa, ik zat te overwegen om je naar de SC te lokken.. Maar je lastste post was (iig toen) een half uur geleden ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Hij spookte al de hele dag door m'n hoofd. Ik hoopte er vanaf te zijn door te posten, maar helaasquote:
Shots fired! Als je weer op een vliegveld aankomt hoef je iig niet op mij te rekenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zink nog dieper
We bouwen huizen om orkanen te weerstaan
En maken schepen om in elke storm te varen
Er wordt gesleuteld aan een lamp die nooit kapot zal gaan
Maar het ontbijt dat is perfect nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zijn harde woorden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Vorige keer had ik anders een behoorlijk stijgende lijn te pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie weet zet ik die wel voort!
Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Shots fired! Als je weer op een vliegveld aankomt hoef je iig niet op mij te rekenenIk kom niet meer op een vliegveld, want heb uitgebreid de route uitgestippeld voor komende zondag; wanneer en hoe laat ik op welke trein, metro en geen vliegtuig moet stappen, en #HetKomtGoedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Sorry.quote:
Ja ok, ik ga wel ff roken of zo.quote:Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.
Jan Keuken wilde ook graag Dulles heten. Ik kan me ook wel wat flitsenders bedenkenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat Marga Bult eigenlijk helemaal geen Bult heetWaarom zou je dat als artiestennaam aannemen?
Ik wilde typen “ja, dat is net zo raar als wanneer Engelbert Humperdinck eigenlijk geen Engelbert Humperdinck zou heten” en googlede het voor de zekerheid en wat blijkt? Het is ook een artiestennaam.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kom er net achter dat Marga Bult eigenlijk helemaal geen Bult heetWaarom zou je dat als artiestennaam aannemen?
Rokenquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Sorry.![]()
[..]
Ja ok, ik ga wel ff roken of zo.
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Het geinige van de vorige keer is dat ik de spelregels in ronde 1 nog niet zo goed kende, en dacht dat het gewoon een simpel puntensysteem was met zoveel mogelijk in de 4 te moeten rammen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Vorige keer had ik anders een behoorlijk stijgende lijn te pakkenWie weet zet ik die wel voort!
Juistquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:41 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |