Was er voor jou wel een nummer die er bovenuit stak na de eerste keer luisteren of helemaal niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel van die kabbelende nummers die nogal op elkaar lijken. Als er dan een afwijkend nummer tussendoor komt. dan is het automatisch al interessanter. Terwijl dat soort nummers dan niet eens echt heel goed zijn.
Ja, zeker!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had het idee dat ie het echt een leuk interview vond. Ik vond het iig een interessant kijkje in de Britse politiek en de achtergrond van die man.
Anders gaat ie niet wegquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:21 schreef Cee het volgende:
Hoe komt het interview nou zo ver dat de geïnterviewde bij Ivo ineens veren in de reet zit te steken.
Dit wel. Ik heb van de week een paar keer een playlist met veel van de nummers beluisterd zonder beelden erbij, en bij veel nummers zou ik je niet kunnen zeggen welk land erbij hoort.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Heel veel van die kabbelende nummers die nogal op elkaar lijken. Als er dan een afwijkend nummer tussendoor komt. dan is het automatisch al interessanter. Terwijl dat soort nummers dan niet eens echt heel goed zijn.
Er zijn wel een paar nummers die beter zijn dan de rest ja. Maar dat zijn dan nog lage zevens, waarbij ik nog vrij mild ben. De voorgaande jaren had ik er altijd wel een vijftal nummers bij dat ik een hoge zeven of acht gaf na de eerste keer luisteren (die dan live enorm tegen konden vallen, dat dan weer wel).quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Was er voor jou wel een nummer die er bovenuit stak na de eerste keer luisteren of helemaal niet?
Best leuk idee om alles in 1x te luisteren, niet dat ik dat kan volhouden
Voor mijn eerst cijferronde heb ik wel gekeken van welk land, welk liedje was. Maar alles daarna luister ik 'blind'. Dan weet ik van de meesten niet welk land het is, dat maakt het wel wat leuker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dit wel. Ik heb van de week een paar keer een playlist met veel van de nummers beluisterd zonder beelden erbij, en bij veel nummers zou ik je niet kunnen zeggen welk land erbij hoort.
Ik ben momenteel al tevreden met een halve inchquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:05 schreef Dave het volgende:
Ik vind 10” meer dan genoeg, wat jij @:Kreator ?
Dat kan. Bij mij wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik kan mij goed voorstellen dat je hem goed vindt, maar naturel is nou niet iets wat in mij op komt als ik aan de interviewer Ivo Niehe denk.
Ivo-Godquote:Op vrijdag 22 maart 2019 22:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Had het idee dat ie het echt een leuk interview vond. Ik vond het iig een interessant kijkje in de Britse politiek en de achtergrond van die man.
Wow Cin, dat is nogal een ding zeg..quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:00 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ben zeven weken geleden onderuit gegaan met de fiets, gebroken heup en geopereerd......vandaag goedgekeurd door operatie arts....nog even fysiotherapie nodig en dan werk weer opbouwen....
Geniet ervan!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:58 schreef Greys het volgende:
Ja was leuk
Tijd voor laatste rondje met de hondjes!
Ja heftig wel inderdaad......maar herstel gaat gelukkig goed...quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Oeps, ik dacht in de SC te ziteen dus hier verder...
[..]
Wow Cin, dat is nogal een ding zeg..Lijkt me heel erg pijnlijk... Fijn dat je inmiddels al weer zo'n eind op weg bent naar herstel!
Fijn om te horen!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja heftig wel inderdaad......maar herstel gaat gelukkig goed...
Ik weet niet eens wat geduld is en ben nu zeven weken thuis......sta niet meer voor mezelf in......quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen!
Als 40-er verwacht je geen heup te breken en het lijkt me erg pijnlijk en erg langdurig herstel (ik ben mevrouwtje ongeduld), dus alles los van elkaar én alles bij elkaar lijkt het me een erg nare ervaring...
Zoooo herkenbaar!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:12 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat geduld is en ben nu zeven weken thuis......sta niet meer voor mezelf in......
Ik wist überhaupt niet dat het werd uitgedeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoooo herkenbaar!!!
Dat niet eens in de rij gestaan hebben toen het geduld werd uitgedeeld dan![]()
He, jij daar. Met die mooie naam!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen Cinderella! En heel erg veel succes en sterkte met het herstel
Thnxxx!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:15 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn dat je goed nieuws hebt gekregen Cinderella! En heel erg veel succes en sterkte met het herstel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Lastig he?quote:Op zaterdag 23 maart 2019 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
He, jij daar. Met die mooie naam!
Ik heb ooit opgezocht (en dan echt een site met natives die het uitspraken ook) hoe je jou usernaam uitspreekt, maar ik ben het kwijtKeltisch is (voor mij) echt contra-intuitief. Help!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |