......TS geeft aan het niet te willen. Hoezo dat klopt?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich klopt het dat Telfort op dit moment niets voor je kan doen.
ADSL inderdaad. Geen idee waar ik terecht kom, ik heb geen aanvraag gedaan en Telfort wil niet zeggen bij welke provider het vandaan komt.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:25 schreef MaGNeT het volgende:
Op zich klopt het dat Telfort op dit moment niets voor je kan doen.
Ik neem aan dat het om de telefoonlijn (ADSL) gaat? Dan zou ik eerst eens wat providers bellen om te achterhalen bij welke provider je nu terecht komt. Of weet je dat al?
Ik woon in een appartementencomplex met zeker 50 woningen direct om me heen. Wordt een flinke klus.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef Boca_Raton het volgende:
Bel eens bij wat buren aan. Niet geschoten is altijd mis.
Omdat Telfort de lijn moet opleveren als een andere provider hem "opeist".quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
......TS geeft aan het niet te willen. Hoezo dat klopt?
Ziggo heeft geen ADSL abonnementen, zover ik weet. Je zal eerder bij KPN of Tele2 uitkomen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
ADSL inderdaad. Geen idee waar ik terecht kom, ik heb geen aanvraag gedaan en Telfort wil niet zeggen bij welke provider het vandaan komt.
Ik heb Ziggo al geprobeerd, die konden niks zien op mijn adres. Ze leken ook niks te begrijpen van mijn verhaal, want ze bleven maar proberen op mijn naam dingen te vinden. Elke keer opnieuw uitgelegd dat ik niks heb aangevraagd, en het dus niet op mijn naam staat maar wel op mijn adres. Moeilijk hoor.
Is een bekend probleem en idd. heel raar. Maar ik zou het zeker bij die twee huizen proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:35 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik woon in een appartementencomplex met zeker 50 woningen direct om me heen. Wordt een flinke klus.
Ik zag net dat er 2 recent verkocht zijn, dat lijken me goede kandidaten voor een nieuwe internetaansluiting dus ik zal daar eens vragen of ze misschien een foutje hebben gemaakt.
Blijft natuurlijk apart dat ik nu met het probleem zit opgescheept...
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Omdat Telfort de lijn moet opleveren als een andere provider hem "opeist".
Dat is iets wat Telfort niet kan terugdraaien.
Ah, daar had ik niet aan gedacht. Tele2 lijkt het meest voor de hand te liggen inderdaad, KPN levert hier niet zo te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ziggo heeft geen ADSL abonnementen, zover ik weet. Je zal eerder bij KPN of Tele2 uitkomen.
Nee, zo gaat dat dus niet. Dat is het gekke.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.
Het zou helemaal te gek zijn.
Ja, zo gaat dat dus wel. Da's helemaal niet zo gek. Wij (ja, telco) hebben afspraken als telco's onderling over eenvoudig overstappen, maar als de klant duidelijk meldt dit niet te willen, gaat het dus fijn NIET door.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee, zo gaat dat dus niet. Dat is het gekke.
Was het maar zo'n feest...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:40 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Een andere partij kan 'm opeisen, maar als TS duidelijk aangeeft dat niet te willen, hoeft Telfort 'm niet vrij te geven.
Het zou helemaal te gek zijn.
Gelukkig weet jij precies hoe het werkt (nou ja, NIET werktquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
TS: Ik ga hier niet mee akkoord, maar Telfort zegt dat het buiten hun macht is.
Zo gaat dat.
Ik kan daar in mijn voorwaarden overigens niks over vinden. Ik ga sowieso nog wel een keer lastig doen aan de telefoon, wie weet wat ze dan opeens wel kunnen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef Boca_Raton het volgende:
TS: Ik ga hier niet mee akkoord, maar Telfort zegt dat het buiten hun macht is.
Zo gaat dat.
Het is ook bizar. Je kunt er iemand ontzettend mee benadelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:46 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies hoe het werkt (nou ja, NIET werkt)
Ik weet niet anders dan dat het altijd zo gaat, ben het wel een paar keer tegengekomen bij m'n werk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat dus wel. Da's helemaal niet zo gek. Wij (ja, telco) hebben afspraken als telco's onderling over eenvoudig overstappen, maar als de klant duidelijk meldt dit niet te willen, gaat het dus fijn NIET door.
Ook Telfort heeft die afspraken getekend, dus TS heeft met slecht geïnformeerde medewerkers te maken.
Moet je wel snel wezen, straks ben je afgesloten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:47 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik kan daar in mijn voorwaarden overigens niks over vinden. Ik ga sowieso nog wel een keer lastig doen aan de telefoon, wie weet wat ze dan opeens wel kunnen.
Ik heb tot 26 april, maar ik ga hier wel snel werk van maken inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:48 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Moet je wel snel wezen, straks ben je afgesloten.
Energiecontracten inderdaad hetzelfde geval.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam net een vergelijkbaar "geval" tegen van iemand die opgezegd was bij Tele2.
Als beloning kreeg deze persoon ook nog een boete voor het binnen een jaar opzeggen van het contract
Pfoe, dat kan nog wel even een zoektocht worden. Topic zal wellicht al ondergesneeuwd zijn, als ik daar na het weekend nog eens mee aan kom zettenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:48 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik weet niet anders dan dat het altijd zo gaat, ben het wel een paar keer tegengekomen bij m'n werk.
Dan was ik bij een klant die klaagde dat z'n internet niet meer werkte, bleek na wat speurwerk dat een buur het opgezegd / omgezet had op verkeerd nummer.
Heb je misschien een link naar informatie hierover?
Sjeez, ja dat is helemaal ruk natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef MaGNeT het volgende:
Ik kwam net een vergelijkbaar "geval" tegen van iemand die opgezegd was bij Tele2.
Als beloning kreeg deze persoon ook nog een boete voor het binnen een jaar opzeggen van het contract
Is mij overkomen, mijn verhuurder had blijkbaar energie (ik gok voor de algemene verlichting) afgesloten op mijn aansluiting, eindafrekening van 1k (op basis verkeerde meterstanden) inclusief boetes.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Energiecontracten inderdaad hetzelfde geval.
Aan 1 kant is die overstapservice geweldig, aan de andere kant krijg je dus ook dit soort gevallen die niet zo lekker lopen.
Tja, zo kan je het ook zien. Maar zodra de aanvrager erachter komt en het weer opzegt krijg ik natuurlijk geen seintje. Dan is opeens mijn internet weg en kan ik zelf opnieuw door het aanvraagtraject heen.quote:
Maar is het in dit geval niet zo dat de klant die aangeeft iets wel of niet te willen de onbekende buurman is, en niet TS?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Ja, zo gaat dat dus wel. Da's helemaal niet zo gek. Wij (ja, telco) hebben afspraken als telco's onderling over eenvoudig overstappen, maar als de klant duidelijk meldt dit niet te willen, gaat het dus fijn NIET door.
Ook Telfort heeft die afspraken getekend, dus TS heeft met slecht geïnformeerde medewerkers te maken.
Klant X doet bij provider Y een aanvraag (op verkeerde adres)quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Maar is het in dit geval niet zo dat de klant die aangeeft iets wel of niet te willen de onbekende buurman is, en niet TS?
Ik ben benieuwd (niet dat ik je niet geloof) dus ik ga je gewoon herinneren 😂quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:08 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Pfoe, dat kan nog wel even een zoektocht worden. Topic zal wellicht al ondergesneeuwd zijn, als ik daar na het weekend nog eens mee aan kom zetten
[..]
Sjeez, ja dat is helemaal ruk natuurlijk.
Hee, dat was ik vergeten. Goeie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:01 schreef Fe2O3 het volgende:
Ook zou je, als het goed is, post op je adres moeten gaan krijgen van 'je nieuwe provider'
Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:46 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Gelukkig weet jij precies hoe het werkt (nou ja, NIET werkt)
Nee dat is geen onzin want op het moment dat een overstap in werking is gezet is de lijn voor overstap acties geblokkeerd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:01 schreef Fe2O3 het volgende:
De KPN of T-Mobile zou dit zo moeten kunnen zien, die zijn afaik eigenaar van het meeste van het telecom netwerk. Anders Tele2 of vodafone. 4 belletjes en als het goed is weet je het, dan begint vast ook het leuke, omdat jij niet de klant bent zullen die je niet mogen helpen ...
Ook zou je, als het goed is, post op je adres moeten gaan krijgen van 'je nieuwe provider'
Onzin trouwens dat Telfort zegt niks te kunnen doen lijkt mij; die kunnen ook simpelweg een nieuwe aanvraag op het adres van TS starten, en daarmee dan weer die vorige overrulen.
Ik zie je posts niet over het hoofd hoor, thanks voor het meedenken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:53 schreef Innisdemon het volgende:
Nou je leest 't TS. De experts alhier weten precies hoe deze procedure werkt, dus je bent fucked.
Maakt niet uit wat iemand roept die dicht op het vuur zit, 'zo werkt het nou eenmaal'
Behalve dat ik dus niet aan zie komen wanneer het opgezegd wordt, opeens merken dat ik geen internet heb zit ik niet echt op te wachten. Voor Telfort me weer aan heeft gesloten ben ik zo een paar weken verder.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:26 schreef Vliegbaard het volgende:
En als je het er nou bij laat zitten en gewoon een ander voor jouw kosten op laat draaien? Op het moment dat je dan geen internet hebt weet je genoeg en kun je Telfort opnieuw bellen.
Plus dat je huidige modem vast niet op die nieuwe aansluiting gaat werken...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:30 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Behalve dat ik dus niet aan zie komen wanneer het opgezegd wordt, opeens merken dat ik geen internet heb zit ik niet echt op te wachten. Voor Telfort me weer aan heeft gesloten ben ik zo een paar weken verder.
Ik krijg vast een nieuwe modem in de post binnenkort, dus dat moet nog wel goedkomenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:40 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Plus dat je huidige modem vast niet op die nieuwe aansluiting gaat werken...
Behalve als ze dat 'in de winkel' alvast hebben meegekregenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:42 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik krijg vast een nieuwe modem in de post binnenkort, dus dat moet nog wel goedkomen
Dat doe je wel, want je voert zijn advies niet uit. Het enige adres waar je moet gaan klagen is Telfort. Zij kunnen voor jou aangeven dat je niets wilt weten van een 'lijnkaping'. Dit staat ook zo in jouw brief/email.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:19 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Ik zie je posts niet over het hoofd hoor, thanks voor het meedenken.
Dat kan ook nog een dingetje worden als je niet op tijd actie onderneemt. Moet je opnieuw aanmelden en zit je met een nieuwe contractvorm die duurder of met minder mogelijkheden is.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 23:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende: Ik kreeg een e-mail met het hele verhaal en dat ze het gelijk terug hadden gedraaid en dat mijn contract gewoon volgens oude afspraken en data weer van kracht was.
Waarom bel je Ziggo als t om een DSL lijn gaat???????quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:31 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
ADSL inderdaad. Geen idee waar ik terecht kom, ik heb geen aanvraag gedaan en Telfort wil niet zeggen bij welke provider het vandaan komt.
Ik heb Ziggo al geprobeerd, die konden niks zien op mijn adres. Ze leken ook niks te begrijpen van mijn verhaal, want ze bleven maar proberen op mijn naam dingen te vinden. Elke keer opnieuw uitgelegd dat ik niks heb aangevraagd, en het dus niet op mijn naam staat maar wel op mijn adres. Moeilijk hoor.
Exact hetzelfde meegemaakt met mijn energieleverancier. Er kon niets geannuleerd worden, uiteindelijk werd het een nieuw contract afsluiten nadat ik alle moeite heb moeten doen om de fout te corrigeren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:19 schreef BitterLennon het volgende:
Ik kreeg van de week zomaar een SMSje dat mijn internet abonnement thuis wordt opgezegd. Even met Telfort gebeld, en inderdaad, er is een aanvraag vanuit een andere provider gedaan voor op mijn adres, dus kreeg Telfort het verzoek om de lijn vrij te geven.
Telfort kan me niet zeggen waar die aanvraag vandaan komt. Waarschijnlijk heeft een van de buren een foutje gemaakt, is de verklaring. Ze kunnen de opzegging ook niet annuleren.
Ligt het aan mij, of is het ronduit bizar dat iemand een aanvraag op mijn adres kan doen en daarmee mijn abonnement kan opzeggen? Ik ga hier niet mee akkoord, maar Telfort zegt dat het buiten hun macht is. Wat kan ik hier nou tegen doen?
Hoe jij het beschrijf is het als "gelijk hebben vs gelijk krijgen". Als consument zit je aan de telefoon en als je niet geholpen wordt, heb je weinig mogelijkheden zelf om het ongedaan te krijgen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:43 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Tuurlijk dat is ook zo. TS zit met de gebakken peren zogezegdquote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:11 schreef Brad het volgende:
[..]
Hoe jij het beschrijf is het als "gelijk hebben vs gelijk krijgen". Als consument zit je aan de telefoon en als je niet geholpen wordt, heb je weinig mogelijkheden zelf om het ongedaan te krijgen.
Een energieleverancier stuurt je een kennisgeving met 2 weken bedenktijd; waarbinnen ze geen actie ondernemen om je over te zetten - TENZIJ je ze expliciet vraagt dat wel te gaan doen.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 11:07 schreef Brad het volgende:
[..]
Exact hetzelfde meegemaakt met mijn energieleverancier. Er kon niets geannuleerd worden, uiteindelijk werd het een nieuw contract afsluiten nadat ik alle moeite heb moeten doen om de fout te corrigeren.
Het is op dat punt veels te makkelijk om iemand te naaien.
We wachten afquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:53 schreef Innisdemon het volgende:
Nou je leest 't TS. De experts alhier weten precies hoe deze procedure werkt, dus je bent fucked.
Maakt niet uit wat iemand roept die dicht op het vuur zit, 'zo werkt het nou eenmaal'
Omdat ik dom benquote:Op zaterdag 23 maart 2019 10:36 schreef Silven het volgende:
[..]
Waarom bel je Ziggo als t om een DSL lijn gaat???????
Nog een keer gebeld met Telfort, wederom het zelfde antwoord. "Het is wettelijk zo geregeld", ze kon het niet voor me terugdraaien. Duidelijk aangegeven dat ik het niet eens was met deze opzegging, maar het mocht niks baten.quote:
Belofte maakt schuld. Reminderquote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:08 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Pfoe, dat kan nog wel even een zoektocht worden. Topic zal wellicht al ondergesneeuwd zijn, als ik daar na het weekend nog eens mee aan kom zetten
[..]
Sjeez, ja dat is helemaal ruk natuurlijk.
Het verschil is alleen wel dat je niet zonder stroom en gas komt te zitten in zo'n geval. Maar wel zonder internet want dat gooien ze er gewoon af.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:35 schreef Postbus100 het volgende:
In de energiemarkt gebeurt dit ook,maar daar kan je oude leverancier je wel terughalen (via de Netbeheerder, heel veel gedoe, maar uiteindelijk kan alles teruggedraaid worden). Geen idee hoe dat met internet zit.
en de meterstandenfix is ook zo gedaan want je verbruik wordt wel afgerekend.quote:Op maandag 25 maart 2019 16:44 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het verschil is alleen wel dat je niet zonder stroom en gas komt te zitten in zo'n geval. Maar wel zonder internet want dat gooien ze er gewoon af.
Al contact gehad met Autoriteit Consument en Markt (ACM)? Zij zijn toezichthouders over onder andere de telecom markt. Voor consumenten gaat contact via Consuwijzer.quote:Op maandag 25 maart 2019 15:00 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Nog een keer gebeld met Telfort, wederom het zelfde antwoord. "Het is wettelijk zo geregeld", ze kon het niet voor me terugdraaien. Duidelijk aangegeven dat ik het niet eens was met deze opzegging, maar het mocht niks baten.
Meteen maar even gevraagd of ik dan alvast per 26 April een nieuw abonnement aan kon vragen. Toen ging ze toch maar even in het systeem kijken.. blijkt het verzoek voor een nieuwe aansluiting vanuit binnen Telfort te komen. Nu loopt er intern dus een verzoek om dit terug te trekken, hopen dat dat gaat helpen.
@:Innisdemon mocht het toch niet lukken, kan je me in de richting wijzen van bronnen voor je stelling? Ik kan wel tegen de helpdesk zeggen dat iemand op een forum zegt dat annuleren mogelijk is, maar ik vrees dat ze daar weinig oor voor gaan hebben.
Nee, ik wacht even af of Telfort het zelf kan terugdraaien. Goede tip wel, thanks.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:06 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Al contact gehad met Autoriteit Consument en Markt (ACM)? Zij zijn toezichthouders over onder andere de telecom markt. Voor consumenten gaat contact via Consuwijzer.
Zomaar klakkeloos een lijn overnemen mag niet meer. Vooral als de klant bij zijn provider geklaagt heeft.
Vraag op welk artikel Telfort zich baseert. Dat ze verplicht zijn om mee te werken. Eerder in dit topic heb ik het artikel gegeven waarin staat dat ze fout zitten.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:08 schreef BitterLennon het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even af of Telfort het zelf kan terugdraaien. Goede tip wel, thanks.
https://m.haarlemsdagblad(...)e&utm_medium=organicquote:Noem het een versiertruc uit een boekje. Hij, de wielrenner, rijdt zich richting de prijzenkast. Zij, de rondemiss, staat bij het erepodium in Noordwijkerhout. Kusje, bloemen en applaus. Hij kijkt naar haar, zij kijkt naar hem. Nét iets langer dan nodig. Dan waagt hij het om toenadering te zoeken. Met een blik op de waardebon die ze hem net uitreikte, vraagt hij of daarop niet iets ontbreekt. ,,Je telefoonnummer staat er niet op! Als ik morgen wéér op het podium sta, geef je me er dan één met je nummer?’’
Zo is het precies gegaan. Nadat hij zichzelf een dag later wéér in de prijzen reed bij Olympia’s Tour, gaf ze hem een envelop-mét-nummer. Zodat hij wist hoe hij haar moest bereiken. En vooral: dat hij een kans maakte. Die avond zag hij haar stralend in een open wagen van de sponsor wegrijden. Kort daarna stuurde hij haar een sms’je. ,,Hee missie, zat je lekker in die cabrio?’’
Mis gepost?quote:Op maandag 25 maart 2019 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Filmpje niet gezien, maar in een artikel uit 2013 is geen sprake van een hand op haar kont.
[..]
https://m.haarlemsdagblad(...)e&utm_medium=organic
quote:Op maandag 25 maart 2019 17:24 schreef Lienekien het volgende:
Filmpje niet gezien, maar in een artikel uit 2013 is geen sprake van een hand op haar kont.
[..]
https://m.haarlemsdagblad(...)e&utm_medium=organic
Maar helaas, Telfort had haar abonnement al ongevraagd opgezegd en zo ging het sms'je verloren in het niets. Zowel rondemiss als wielrenner stierven eenzaam en alleen.quote:Die avond zag hij haar stralend in een open wagen van de sponsor wegrijden. Kort daarna stuurde hij haar een sms’je. ,,Hee missie, zat je lekker in die cabrio?’’
Andere klant, dus andere inloggegevens lijkt me. Geen internet voor TSquote:Op maandag 25 maart 2019 16:51 schreef Nizno het volgende:
Maar als het idd ook bij Telfort is aangevraagd lijkt TS niet zonder signaal te komen. Want het zelfde signaal komt over de lijn dus niets aan het handje in het modem.
ADSL werkt niet meer met inloggegevens toch?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 08:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Andere klant, dus andere inloggegevens lijkt me. Geen internet voor TS
Die had ik zowaar over het hoofd gezien. Als het volgende telefoontje niet positief is zal ik ze daar eens over aan de tand voelen. Voor nu ben ik allang blij dat ze een poging doen het intern te regelen, scheelt mij weer gezeik.quote:Op maandag 25 maart 2019 17:21 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Vraag op welk artikel Telfort zich baseert. Dat ze verplicht zijn om mee te werken. Eerder in dit topic heb ik het artikel gegeven waarin staat dat ze fout zitten.
Ik kan me niet herinneren ooit te hebben ingelogd inderdaad, dus wat dat betreft zal het wel goedkomen.quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADSL werkt niet meer met inloggegevens toch?
Jawel. Hoe anders?quote:Op dinsdag 26 maart 2019 10:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
ADSL werkt niet meer met inloggegevens toch?
naar mijn weten werkt het gewoon met een standaard protocol op de lijn. die voor alle klanten van provider gelijk is, protocol van een andere provider is dan anders. vpi en vci 8/48 van KPN bijv en van Telfort 0/34 en een standaard gebruikersnaamquote:
Gaaf!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:32 schreef BitterLennon het volgende:
Telfort heeft het teruggedraaid.
Dank voor het meedenken allemaal!
mooi zo!quote:Op vrijdag 29 maart 2019 19:32 schreef BitterLennon het volgende:
Telfort heeft het teruggedraaid.
Dank voor het meedenken allemaal!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |