Nee die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee heb hem nog niet gezien, was zelf trainen. maar jij hebt zijn blunder tegen fulham dus ook niet gezien?
De klassieke piemel in de popcorndoos.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je een move maken in de bios
Oeh ja, zoute popcorn dan hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De klassieke piemel in de popcorndoos.
gaat dat zout niet branden aan je eikel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeh ja, zoute popcorn dan haha
Dan is de zoete verlossing van een klam bioscoophandje om je eikel extra bevredigend .quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat dat zout niet branden aan je eikel?
Nee hoor, niet als je geen wondjes hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat dat zout niet branden aan je eikel?
Je bent dan wel aangekomen, maar een koe hoef je jezelf toch niet te noemenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat met koeienletters in je agenda mag ik hopen.
Mijn nichtje van drie maakt nog betere opmerkingen, meneertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent dan wel aangekomen, maar een koe hoef je jezelf toch niet te noemen
Wat zegt je nichtje dan zoal tegen jouquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nichtje van drie maakt nog betere opmerkingen, meneertje.
Niets mis met nichtjes palen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zegt je nichtje dan zoal tegen jou
Lijkt me heel leuk. Welke film?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.
Dat is toch die dikke die altijd ruzie zocht en zelfs Mozy een keer een klap heeft gegeven?quote:
Dat zou eventueel mogelijkerwijs kunnen zijn gebeurd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:41 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat is toch die dikke die altijd ruzie zocht en zelfs Mozy een keer een klap heeft gegeven?
Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.quote:
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ze is niet thuis, maar ik heb honger en zolang ik honger heb weiger ik mijn fallus te gebruiken.
Jij ook gefeliciteerd vriend. De overwinning van fvd is een overwinning voor Nederlandquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.
Bedankt. Was een enorm succes. Ik had het zo hoog echt niet verwacht. Het is een mooi signaal. De koers is gezet, nu samen vooruitquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de verkiezingsoverwinning.
Doe maar. Wel zin in een kleine kapsalon, grote friet en een colaatje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemen
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
het is geen draaimolenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?
Blij je zo positief te zien.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd vriend. De overwinning van fvd is een overwinning voor Nederland
Benieuwd hoe capabel de nieuwe mensen zijn. Toch wel een issue gebleken bij LPF en PVV.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bedankt. Was een enorm succes. Ik had het zo hoog echt niet verwacht. Het is een mooi signaal. De koers is gezet, nu samen vooruit
Nee.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mag ik dan even een rondje totdat jij voorzien bent?
Mag ‘ie lang wachten met m’n 3u reistijd gvdquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal doorgeven of ze onderweg terug wat voor je wilt meenemen
Als Rutte de benchmark is dan ligt de lat niet zo hoogquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Benieuwd hoe capabel de nieuwe mensen zijn. Toch wel een issue gebleken bij LPF en PVV.
Absolute Godslastering voor alle VVD'ers.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als Rutte de benchmark is dan ligt de lat niet zo hoog
Zeg maar gerust alle Nederlanders. Alleen die Klaver is een grotere engnekquote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Absolute Godslastering voor alle VVD'ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |