Nee die heb ik gemist.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:33 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee heb hem nog niet gezien, was zelf trainen. maar jij hebt zijn blunder tegen fulham dus ook niet gezien?
De klassieke piemel in de popcorndoos.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je een move maken in de bios
Oeh ja, zoute popcorn dan hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:36 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De klassieke piemel in de popcorndoos.
gaat dat zout niet branden aan je eikel?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oeh ja, zoute popcorn dan haha
Dan is de zoete verlossing van een klam bioscoophandje om je eikel extra bevredigend .quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat dat zout niet branden aan je eikel?
Nee hoor, niet als je geen wondjes hebtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat dat zout niet branden aan je eikel?
Je bent dan wel aangekomen, maar een koe hoef je jezelf toch niet te noemenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Staat met koeienletters in je agenda mag ik hopen.
Mijn nichtje van drie maakt nog betere opmerkingen, meneertje.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je bent dan wel aangekomen, maar een koe hoef je jezelf toch niet te noemen
Wat zegt je nichtje dan zoal tegen jouquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mijn nichtje van drie maakt nog betere opmerkingen, meneertje.
Niets mis met nichtjes palen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat zegt je nichtje dan zoal tegen jou
Lijkt me heel leuk. Welke film?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet ze zelf weten. Ik sluit niemand buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |