Ik moest even goed kijken wat dat rechts wasquote:
Slim welquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had dat torentje wat je vaak ziet, maar omdat onze katten zo groot zijn, aten ze gewoon uit de bovenkant en lieten ze de rest liggen tot ze dat ding eens helemaal omver gooide zodat ze van de grond konden eten.
Lijkt wel de woning van de Jetsonsquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poezen waarop ik wel eens gepast heb gaven gewoon een slinger aan die toren waardoor de brokjes op de hele vloer lagen ipv netjes naar beneden in het bakje..
Deze was het inderdaad.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poezen waarop ik wel eens gepast heb gaven gewoon een slinger aan die toren waardoor de brokjes op de hele vloer lagen ipv netjes naar beneden in het bakje..
Yep, Elin mepte 'm om en vrat 'm leeg, Nika had het nakijkenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Survival of the fittestquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Yep, Elin mepte 'm om en vrat 'm leeg, Nika had het nakijken
Dat lijkt me wel beter, vriendin van me had die ook. Maar als ik daar alle brokjes in wil geven, dan moet ik zeker wel minstens twee van die planken hebben?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Aure het volgende:
[..]
Slim wel![]()
Wij hebben deze
[ afbeelding ]
Dat werkt prima, maar we hebben ook maar 1 kat natuurlijk. Ze is er wel heel bedreven in inmiddels.
had ik ook, het is een spel, je moet niet een handje erop gooien, maar heel langzaam laten zien hoe het moetquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel beter, vriendin van me had die ook. Maar als ik daar alle brokjes in wil geven, dan moet ik zeker wel minstens twee van die planken hebben?
als een kat zwaar overgewicht heeft, kunnen ze ook in een hoekje neerploffen en sterven, zo van ik zit zo volquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maar meteen twee van die planken besteld. Dan kan ik misschien wel maar twee keer op de dag brokjes geven en kunnen ze toch rustig een klein beetje afvallen.Hopen we dan maar.
Leuk! Ben benieuwd wat ze er van vindenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maar meteen twee van die planken besteld. Dan kan ik misschien wel maar twee keer op de dag brokjes geven en kunnen ze toch rustig een klein beetje afvallen.Hopen we dan maar.
Thanks Captain Obvious.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
als een kat zwaar overgewicht heeft, kunnen ze ook in een hoekje neerploffen en sterven, zo van ik zit zo vol
als al geen ernstige ziektes zich voor gaan doen
die wiskas blikjes enzo, is net als eten bij mcdonalds, er zal vast wel iets gezonds in zitten, maar je kat is er uiteindelijk niet blij mee
en speciaal dierenvoer, als het te laat is, kost 5 keerzoveel ofzo
dus niet doen, voer geen troep, geen kaas, geen vleeswaren, gewoon niet doen
In Utrecht wordt je niets over voeding geleerd voor dieren, behalve dat het erg moeilijk is en als een kat het goed doet op een bepaald voer dan is dat voldoende. Dus als Whiskas prima is, geef ze dan gewoon Whiskas.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Thanks Captain Obvious.
Katten eten hun hele leven al speciaalvoer en amper extraatjes. Alleen soms een paar Hollandse garnalen als wij die eten.
die sphinx van mn moeder, lust alleen dat blikje in tomatensaus en groetenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In Utrecht wordt je niets over voeding geleerd voor dieren, behalve dat het erg moeilijk is en als een kat het goed doet op een bepaald voer dan is dat voldoende. Dus als Whiskas prima is, geef ze dan gewoon Whiskas.
Die van ons staan continu op speciaal voer
Blijf van de wiet af en leg je aluminiumhoedje weer in de kast.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:03 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
die sphinx van mn moeder, lust alleen dat blikje in tomatensaus en groeten
en ze likt mijn vingers af als ik wiet grookt heb
rara, wie daar verantwoordelijk voor zijn, juist de fokkers, niet hier maar die broodfokkers
Ach, ik weet ook niet precies wat goed is. En ik ga niet de hoofdprijs betalen voor RC. Iams werkte vroeger goed tegen zijn haarballen, dus dat altijd gegeven. Daar nu de weight control versie van.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:57 schreef Anthraxx het volgende:
In Utrecht wordt je niets over voeding geleerd voor dieren, behalve dat het erg moeilijk is en als een kat het goed doet op een bepaald voer dan is dat voldoende. Dus als Whiskas prima is, geef ze dan gewoon Whiskas.
Die van ons staan continu op speciaal voer
afgesproken, lolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Blijf van de wiet af en leg je aluminiumhoedje weer in de kast.
Wij zitten wel op Royal Canine, maar degene die het meeste eet is er niet meer. Maar, prima toch? Het werkt, jij bent er blij mee en de kat doet het er op. Lijkt mij voldoende.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik weet ook niet precies wat goed is. En ik ga niet de hoofdprijs betalen voor RC. Iams werkte vroeger goed tegen zijn haarballen, dus dat altijd gegeven. Daar nu de weight control versie van.
Goede score.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef borisz het volgende:
Gisteren weer eens ge-Too Good to Go'ed. Zat een halve taart bij. Gelukkig waren er nog genoeg collega's om de taart mee op te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |