abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185782309
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:04:43 #2
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185782388
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:00 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moest even goed kijken wat dat rechts was :') :+

Verder werk ik vanuit bed. Heerlijk _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_185782421
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 09:59 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik had dat torentje wat je vaak ziet, maar omdat onze katten zo groot zijn, aten ze gewoon uit de bovenkant en lieten ze de rest liggen tot ze dat ding eens helemaal omver gooide zodat ze van de grond konden eten.
Slim wel :D

Wij hebben deze

Dat werkt prima, maar we hebben ook maar 1 kat natuurlijk. Ze is er wel heel bedreven in inmiddels.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2019 @ 10:09:20 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185782461

Poezen waarop ik wel eens gepast heb gaven gewoon een slinger aan die toren waardoor de brokjes op de hele vloer lagen ipv netjes naar beneden in het bakje. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:10:04 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185782473
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:09 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Poezen waarop ik wel eens gepast heb gaven gewoon een slinger aan die toren waardoor de brokjes op de hele vloer lagen ipv netjes naar beneden in het bakje. :+.
Lijkt wel de woning van de Jetsons :D
pi_185782483
pi_185782509
quote:
[ afbeelding ]
Deze was het inderdaad. :D Die had twee opties, gewoon uit de ovenkant eten of de hele toren omgooien. Onding.
pi_185782514
quote:
[ afbeelding ]
Yep, Elin mepte 'm om en vrat 'm leeg, Nika had het nakijken
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:13:58 #9
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_185782529
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:13 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Yep, Elin mepte 'm om en vrat 'm leeg, Nika had het nakijken
Survival of the fittest _O_ :+
pi_185782573
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:06 schreef Aure het volgende:

[..]

Slim wel :D

Wij hebben deze
[ afbeelding ]

Dat werkt prima, maar we hebben ook maar 1 kat natuurlijk. Ze is er wel heel bedreven in inmiddels.
Dat lijkt me wel beter, vriendin van me had die ook. Maar als ik daar alle brokjes in wil geven, dan moet ik zeker wel minstens twee van die planken hebben?
pi_185782635
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:16 schreef Myraela het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel beter, vriendin van me had die ook. Maar als ik daar alle brokjes in wil geven, dan moet ik zeker wel minstens twee van die planken hebben?
had ik ook, het is een spel, je moet niet een handje erop gooien, maar heel langzaam laten zien hoe het moet

meestal hebben ze moeite met die tunnel, maar dan moet je het voordoen

meestal is die sluis, in 1 keer goed en vinden ze die puntjesn irritant, maarja, meestal vinden ze het wel leuk en creer je een band
goede investering als je van je kat houdt

die kommetjes hebben ze meteen door, maar het maakt geluid en vinden ze ook leuk
pi_185782705
Piep krijgt de lente ook weer in haar bol. Erg jammer want dan wordt ze ineens veel zelfstandiger. Ik vind het wel gezellig dat ze zo aan me vastgeplakt zit in de winter.
Ze is ook vroeg wakker deze week en wil dan direct eten. Ze is dan voor het gemak weer even vergeten dat wij geen invloed meer hebben op het eten maar dat de voerbak daar over gaat. Katten :')
Spoilers!
pi_185782851
Ik heb maar meteen twee van die planken besteld. Dan kan ik misschien wel maar twee keer op de dag brokjes geven en kunnen ze toch rustig een klein beetje afvallen. O+ Hopen we dan maar.
pi_185782945
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:35 schreef Myraela het volgende:
Ik heb maar meteen twee van die planken besteld. Dan kan ik misschien wel maar twee keer op de dag brokjes geven en kunnen ze toch rustig een klein beetje afvallen. O+ Hopen we dan maar.
als een kat zwaar overgewicht heeft, kunnen ze ook in een hoekje neerploffen en sterven, zo van ik zit zo vol
als al geen ernstige ziektes zich voor gaan doen

die wiskas blikjes enzo, is net als eten bij mcdonalds, er zal vast wel iets gezonds in zitten, maar je kat is er uiteindelijk niet blij mee

en speciaal dierenvoer, als het te laat is, kost 5 keerzoveel ofzo
dus niet doen, voer geen troep, geen kaas, geen vleeswaren, gewoon niet doen
pi_185783025
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:35 schreef Myraela het volgende:
Leuk! Ben benieuwd wat ze er van vinden :D

Mijn kat had in het begin dus wel moeite met die bollen, sowieso de eerste week vond ze het echt niet tof. Maar uiteindelijk krijgen ze wel in de gaten hoe ze het moeten doen. Nu is ze wel een tijdje bezig om haar brokjes te pakken en soms laat ze zelfs wat brokjes liggen voor later, terwijl ze ze anders allemaal in een keer naar binnen zou werken. Hoop dat het bij jou ook werkt! (Bij je katten dus :') )
pi_185783047
E. Heeft eindelijk weer een eigen appartement *O*
pi_185783149
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:41 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

als een kat zwaar overgewicht heeft, kunnen ze ook in een hoekje neerploffen en sterven, zo van ik zit zo vol
als al geen ernstige ziektes zich voor gaan doen

die wiskas blikjes enzo, is net als eten bij mcdonalds, er zal vast wel iets gezonds in zitten, maar je kat is er uiteindelijk niet blij mee

en speciaal dierenvoer, als het te laat is, kost 5 keerzoveel ofzo
dus niet doen, voer geen troep, geen kaas, geen vleeswaren, gewoon niet doen
Thanks Captain Obvious. :D

Katten eten hun hele leven al speciaalvoer en amper extraatjes. Alleen soms een paar Hollandse garnalen als wij die eten.
  vrijdag 22 maart 2019 @ 10:57:40 #18
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_185783221
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Thanks Captain Obvious. :D

Katten eten hun hele leven al speciaalvoer en amper extraatjes. Alleen soms een paar Hollandse garnalen als wij die eten.
In Utrecht wordt je niets over voeding geleerd voor dieren, behalve dat het erg moeilijk is en als een kat het goed doet op een bepaald voer dan is dat voldoende. Dus als Whiskas prima is, geef ze dan gewoon Whiskas.

Die van ons staan continu op speciaal voer :+
pi_185783282
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:57 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

In Utrecht wordt je niets over voeding geleerd voor dieren, behalve dat het erg moeilijk is en als een kat het goed doet op een bepaald voer dan is dat voldoende. Dus als Whiskas prima is, geef ze dan gewoon Whiskas.

die sphinx van mn moeder, lust alleen dat blikje in tomatensaus en groeten
en ze likt mijn vingers af als ik wiet grookt heb

rara, wie daar verantwoordelijk voor zijn, juist de fokkers, niet hier maar die broodfokkers
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:06:43 #20
13783 Anthraxx
pi_185783339
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:03 schreef christmastsunami het volgende:

[..]

die sphinx van mn moeder, lust alleen dat blikje in tomatensaus en groeten
en ze likt mijn vingers af als ik wiet grookt heb

rara, wie daar verantwoordelijk voor zijn, juist de fokkers, niet hier maar die broodfokkers
Blijf van de wiet af en leg je aluminiumhoedje weer in de kast.
pi_185783414
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 10:57 schreef Anthraxx het volgende:

Ach, ik weet ook niet precies wat goed is. En ik ga niet de hoofdprijs betalen voor RC. Iams werkte vroeger goed tegen zijn haarballen, dus dat altijd gegeven. Daar nu de weight control versie van.
pi_185783430
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:06 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Blijf van de wiet af en leg je aluminiumhoedje weer in de kast.
afgesproken, lol

ik log uit
  vrijdag 22 maart 2019 @ 11:13:41 #23
13783 Anthraxx
pi_185783458
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:11 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ach, ik weet ook niet precies wat goed is. En ik ga niet de hoofdprijs betalen voor RC. Iams werkte vroeger goed tegen zijn haarballen, dus dat altijd gegeven. Daar nu de weight control versie van.
Wij zitten wel op Royal Canine, maar degene die het meeste eet is er niet meer. Maar, prima toch? Het werkt, jij bent er blij mee en de kat doet het er op. Lijkt mij voldoende.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 22 maart 2019 @ 11:15:45 #24
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_185783492
Gisteren weer eens ge-Too Good to Go'ed. Zat een halve taart bij. Gelukkig waren er nog genoeg collega's om de taart mee op te eten. :Y)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_185784065
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2019 11:15 schreef borisz het volgende:
Gisteren weer eens ge-Too Good to Go'ed. Zat een halve taart bij. Gelukkig waren er nog genoeg collega's om de taart mee op te eten. :Y)
Goede score. :D Zie net dat er hier in het dorp een Chinees mee is gaan doen. Toch leuk dat het nog steeds groeit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')