hier trapt niemand in, je houdt te veel van mequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
beter blijf je hier dan weer een tijdje weg
Ik pak mijn verliesquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit is de jaren 80 niet haags, het is geen spelletje
het is een GAME
Ik ga de airco vast aanslingerenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit wordt een geweldig mooie dag.
oh, ik vind sommige van die repen nog best goed te etenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee, het zijn ook van die ranzige kleffe repen, pancakes etc.
insert pacman-geluidjequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik pak mijn verlies
Game over
Timing ook.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh.
Stroom is ook uitgevallen hier dus gaat sowieso lastig worden .
In die tijd was het ook watquote:
Wat voor cursus?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Ga zo toch weg heb een cursus in Zoetermeer.
En space invaders.quote:
Dat was ook nice ja.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En space invaders.
Maar het begon allemaal met Pong
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:37 schreef Driepink het volgende:
Ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Nicequote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Iets met cloud engineering van Exin.
Binnenkort ook voor BHV.
Dat is waar jaquote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:31 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt helemaal niks maar niet geschoten is altijd mis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |