quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, en dat vind ik ook buitengewoon vervelend voor deze mensen hoor.
Ze zulle moeten verhuizen!Een andere oplossing zou ik zo 123 niet kunnen bedenken.
Paintball guns. Waterkanonnen. Bouwlampen met bewegingssensoren. Overal poep neerleggen. Harde muziek draaien. Livestreams op Facebook zetten. Foto's maken.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:11 schreef Gia het volgende:
[..]
Die homo's verhuizen maar.
Ik zou ze fotograferen en te kijk zetten. Of er elke keer de hond uit gaan laten, los, wanneer je ze weer ziet. Net zolang tot ze opgerot zijn
Lesbo-ontmoetingsplaatsen zijn gemakkelijk te vinden:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:17 schreef -XOR- het volgende:
Mocht er trouwens nog iemand zijn die wanhopig zijn huis kwijt wil omdat hij naast een lesbo-ontmoetingsplaats woont, ik houd me warm aanbevolen.
Dat zijn voornamelijk dikke wijven met hangtieten, geschoren kapsels, en tattoo's.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:17 schreef -XOR- het volgende:
Mocht er trouwens nog iemand zijn die wanhopig zijn huis kwijt wil omdat hij naast een lesbo-ontmoetingsplaats woont, ik houd me warm aanbevolen.
ah, die nemen zeg maar hun eigen bosjes mee? Wel handig!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:19 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat zijn voornamelijk dikke wijven met hangtieten, geschoren kapsels, en tattoo's.
Veel kijkplezier gewenst.
https://goo.gl/maps/XicBKf5JqAN2quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:17 schreef -XOR- het volgende:
Nice, met de Stampersplaat vlak om de hoek, voor als je toch eens een keer wat anders wilt proberen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/XicBKf5JqAN2
Hier zou ik trouwens ook ver vandaan blijven als je tere kinderen hebt: https://www.google.com/ma(...)4d4.4427261?hl=nl-NLquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nice, met de Stampersplaat vlak om de hoek, voor als je toch eens een keer wat anders wilt proberen.
Alleen pijpen of ook anaal laten nemen? Ik geef sowieso voorkeur aan traditionele stellen, maar als men zonodig een homo-park wil doe het dan niet in een park te midden van de bewoonde wereld. Gewoon in hun eigen slaapkamers.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:32 schreef Nikonlover het volgende:
Gewoon met een telelens foto's maken en online gooien. Wedden dat ze er dan nooit meer komen.
Triest dat zo'n mooi plekje vergald moet worden door keurige huisvaders die na werktijd zich stiekem laten pijpen.
[..]
Gelukkig liggen die plaatsen aan de kust, dan kan namelijk al dat vocht makkelijk de zee in stromen. Scheelt een hoop rotzooi.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:28 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
https://goo.gl/maps/XicBKf5JqAN2
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
ah, die nemen zeg maar hun eigen bosjes mee? Wel handig!
Dit is niet jouw topic.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:40 schreef Roces18 het volgende:
[..]
wil je niet in mijn topics posten
avb
ook niet die van jou en als het niet van jou is , is het van mij per wet van de logicaquote:
En als ze de achtertuin uitlopen kunnen ze kerst spelen door de gebruikte condooms in een boom te hangen toch?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:08 schreef Harvest89 het volgende:
Wat een preutsheid weer trouwens.
Je kunt niet gewoon aan je kinderen de waarheid vertellen of gewoon zeggen dat die mannen met elkaar aan het knuffelen zijn of zo?
Gordijnen dicht en klaar is het gezeik.
overal zit je wel bij iemands achtertuinquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Snap niet dat mensen deze seksplaats verdedigen. Dit is toch gewoonweg een ongepaste plaats ervoor? Zo in het zicht van woningen?
Ergens achteraf, niet direct achter iemands achtertuin, prima. Maar op deze manier, nee.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef Cause_Mayhem het volgende:
En als ze de achtertuin uitlopen kunnen ze kerst spelen door de gebruikte condooms in een boom te hangen toch?
Onzin dit. Er zijn vele plekken zonder direct aan een achtertuin te zitten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
overal zit je wel bij iemands achtertuin
je moet toch ergens elkaar kunnen neuken??
Weet jij veel, misschien vonden die oud-bewoners het wel mooi.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit, als de verkopende partij er niets over gezegd heeft, als "verborgen gebrek" kan beschouwen. Ik zou dus een flinke claim neerleggen bij de verkopers.
Trieste figuren wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat vindt hun vrouw niet goed. Homo's die het op zo'n plek doen zijn toch vooral getrouwd met een vrouw.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |