Je gebrek aan kennis los je zelf maar op.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:15 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Laat eens een link zien waarin staat dat het verboden is dan?
Maar in de OP staat dit:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:16 schreef Myrr het volgende:
Het zijn meestal mannen met gezinnen. Zo'n bosje is anoniem.
quote:Dag en nacht ontmoeten homoseksuele mannen elkaar ter hoogte van Texaco Broerdijk
Ik vind zoiets onbegrijpelijk dat mannen zichzelf zo verlagen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:16 schreef Myrr het volgende:
[..]
Het zijn meestal mannen met gezinnen. Zo'n bosje is anoniem.
Ik zou het ook heel goor vinden. Kinderen worden nieuwsgierig, straks gaan ze daar rond wandelen tussen al die volgespoten condooms.
Zou ook gaan filmen. Dat mag op openbaar terrein.
Hoe gaat dat dan in de praktijk?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daarom niet.Via ontmoetingsplaats ging het een stuk sneller.
Laat flikkers lekker oprotten en een hotelkamer regelen ofzo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Peter het volgende:
Laat de gemeente er wat hoge struiken en/of een schutting neerzette, opgelost. kost het ook geen extra manuren. En als het al 32 jaar een bekende HOP is, dan is er kennelijk behoefte aan.
Alsof ze dat in de VS niet hebben...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:22 schreef Lyrebird het volgende:
Zo’n 20 jaar geleden heb ik Amerikaanse collega’s uitgelegd hoe homo ontmoetingsplekken in Nederland werken.
Alsof ze water zagen branden.
Enfin, wij hebben jaren met heel veel hangjongeren voor de deur geleefd. Dat wil je ook niet meemaken.
Onderzoeksplicht van de koper. Bovendien is het openbare ruimte en geen onderdeel van de transactie.quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat je dit, als de verkopende partij er niets over gezegd heeft, als "verborgen gebrek" kan beschouwen. Ik zou dus een flinke claim neerleggen bij de verkopers.
Uit de broek in Benningbroek!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:24 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind zoiets onbegrijpelijk dat mannen zichzelf zo verlagen.
https://mantotman.nl/nl/a(...)uisen-de-buitenluchtquote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:12 schreef Samuel24 het volgende:
@:Weltschmerz oooh nee. Je laat me nu een link zien. Want anders is het gewoon bulshit.
Ik vraag me af of dat daar wel onder valt. Onderzoeksplicht is een bouwkundig rapport op laten stellen, kijken of alles werkt naar behoren, sluiten deuren en ramen netjes, lopen alle afvoeren af en dat soort dingen meer. Onderzoeken of er wellicht een homosexplek in je voortuin ligt lijkt mij daar toch echt niet onder te vallen hoor.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Onderzoeksplicht van de koper. Bovendien is het openbare ruimte en geen onderdeel van de transactie.
En hoe onderzoek je zoiets? Dat is namelijk niet het eerste wat er in je opkomt als je de omgeving bekijkt. Dus ik kan mij voorstellen dat de kopers geen vragen hebben gesteld over dit onderwerp.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat daar wel onder valt. Onderzoeksplicht is een bouwkundig rapport op laten stellen, kijken of alles werkt naar behoren, sluiten deuren en ramen netjes, lopen alle afvoeren af en dat soort dingen meer. Onderzoeken of er wellicht een homosexplek in je voortuin ligt lijkt mij daar toch echt niet onder te vallen hoor.
Met je broek op je enkels denk ik en als er dan ineens zo een vuige homo aan je pen0r begint te zuigen dan weet je dat het goed mis is!quote:
Dat lijkt me nogal sterk. Je gaat niet een aantal dagen bivakkeren bij een woning om te kijken of er vlakbij wellicht mensen elkaar in de kont neuken in het openbaar. Dat kan je niet verwachten van een koper.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 10:33 schreef fathank het volgende:
[..]
Onderzoeksplicht van de koper. Bovendien is het openbare ruimte en geen onderdeel van de transactie.
Darmschoffelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:24 schreef Sigaartje het volgende:
Ik vind het ook asociaal van die homo's. Ga lekker thuis darmschoffelen. Stelletje idioten. Slaapkamers zijn er niet voor niets. Mafkezen.
Iedereen moet zelf weten wat hij doet, voor mijn part zeik je mekaar in de bek, vooral doen, maar doe het lekker thuis. Ja toch?quote:
Je hebt gelijk hoor. In dit geval worden er ook kinderen aan bloot gesteld. Kan toch niet de bedoeling zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 11:33 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Iedereen moet zelf weten wat hij doet, voor mijn part zeik je mekaar in de bek, vooral doen, maar doe het lekker thuis. Ja toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |