Hmmm jammer, zou wel eens bij jou op de parkeerplaats voor een nummertje willen maken in de autoquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is leuk als je er op zit te wachten. Ik hoef niet dagelijks met neuken de mensen in zicht geconfronteerd worden als ik met andere shit bezig ben. Kies die momenten wel gewoon zelf uit.
Ja, maar dat heb jij niet altijd voor het zeggen. Je bent niet alleen op de wereld helaas. Volgende keer moet je gewoon maar even je ogen dicht doen me dunkt.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:32 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is leuk als je er op zit te wachten. Ik hoef niet dagelijks met neuken de mensen in zicht geconfronteerd worden als ik met andere shit bezig ben. Kies die momenten wel gewoon zelf uit.
Dat lijkt me wel weer lachen: even kijken hoe de locale hangjeugd er op reageertquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hmmm jammer, zou wel eens bij jou op de parkeerplaats voor een nummertje willen maken in de auto
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Ja, maar dat heb jij niet altijd voor het zeggen. Je bent niet alleen op de wereld helaas. Volgende keer moet je gewoon maar even je ogen dicht doen me dunkt.
Nee hoor. Soms doen mensen dat nou eenmaal op een parkeerplaats. Deal er maar mee.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Je privé dingen die je maar lekker in een privé setting.
Net zo goor als je zit te eten.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar hetero seks is dan minder erg ofzo?
Hoe kom je nou weer bij deze aanname?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dit.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Peter het volgende:
Laat de gemeente er wat hoge struiken en/of een schutting neerzette, opgelost. kost het ook geen extra manuren. En als het al 32 jaar een bekende HOP is, dan is er kennelijk behoefte aan.
Ik lig er niet wakker van maar als je consequent op een plek gaat liggen batsen waar mensen er zicht op hebben ben je nogal een onaangepaste lul. Richt dan een caravan in als het thuis niet kan.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:39 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor. Soms doen mensen dat nou eenmaal op een parkeerplaats. Deal er maar mee.
Of gewoon al die bomen kappen. Dan zijn ze ook weg.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Peter het volgende:
Laat de gemeente er wat hoge struiken en/of een schutting neerzette, opgelost. kost het ook geen extra manuren. En als het al 32 jaar een bekende HOP is, dan is er kennelijk behoefte aan.
Dat kun je toch best uitleggen?quote:Aan haar twee dochters van zes en negen jaar die in de desbetreffende kamer slapen, valt het niet uit te leggen. "Mijn kinderen vragen dan aan me: Mama, wat doet die meneer nou met zijn hand en waarom zit die ander op zijn knieëen?"
Was het niet gepijpt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:03 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Doe dit gewoon op een plek waar anderen je niet zien. Of zit jij er wel op te wachten dat je tijdens het BBQ-en uitzicht hebt op mannen die gepepen worden.
Dat, als je wilt sexen zet je maar lekker grindr op je mobiel en neem je een hotelkamer, dat achterhaalde gedoe van homobosjes is echt kansloos en in dit geval te sad voor woorden....quote:Op donderdag 21 maart 2019 22:36 schreef Captain_Ghost het volgende:
De eenvoudig oplossing, een hek om deze gebied heen. Daarna bijtgarage hond erin.
Dat is toch evengoed verboden?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:29 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Het lijkt niet zo.quote:
Het is voor zowel hetero's en homo's toch volkomen legaal om op straat te zoenen?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Het lijkt niet zo.
Net zoals een hetero stel bijv rustig op straat kan zoenen zonder problemen. Maar o wee als het een homo stel zou zijn.
Daaaag.
Seks in de buitenlucht is niet verboden. Als je het doet waar anderen er aanstoot aan kunnen nemen is het wel een probleem.quote:
Als je dat als homo doet dan loop je kans om in elkaar geslagen te worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is voor zowel hetero's en homo's toch volkomen legaal om op straat te zoenen?
Dan had in de advertentie moeten staan dat je naast een seksparkeerplaats komt te wonenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:21 schreef Peligrosso het volgende:
Die lui waren er toch eerst? Al meer dan 30 jaar.
Net als van die figuren die naast Schiphol gaan wonen en dan gaan klagen over vliegtuigen.
Absoluut.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:13 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Het is voor zowel hetero's en homo's toch volkomen legaal om op straat te zoenen?
Beetje onderzoek doen van tevoren is blijkbaar teveel moeite.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:22 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dan had in de advertentie moeten staan dat je naast een seksparkeerplaats komt te wonen
Dit had gewoon vermeld moeten wordenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:24 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Beetje onderzoek doen van tevoren is blijkbaar teveel moeite.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |