Hoe dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:26 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Dit had gewoon vermeld moeten worden
Bij de bezichtiging bijvoorbeeld. De makelaar weet dondersgoed dat er zo'n seksparkeerplaats is. Zeker met een gezin met kinderen had hij dit wel even kunnen influisteren.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:34 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Hoe dan?
Let op! Dit huis staat vlakbij de snelweg, dus veel lawaai en ongezonde lucht. De achtertuin grenst aan een homo-ontmoetingsplek. Aan de voorkant hangen vaak vervelende jongeren rond en de buurjongen speelt elke avond op zijn drumstel. De andere buren hebben 3 luidruchtige herders die de hele dag in de tuin lopen.
De makelaar verdient aan de verkoop, dus die 'wist' dat niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:46 schreef Nikonlover het volgende:
De makelaar weet dondersgoed dat er zo'n seksparkeerplaats is. Zeker met een gezin met kinderen had hij dit wel even kunnen influisteren.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:41 schreef Peter het volgende:
Laat de gemeente er wat hoge struiken en/of een schutting neerzette, opgelost. kost het ook geen extra manuren. En als het al 32 jaar een bekende HOP is, dan is er kennelijk behoefte aan.
De gemeente.. de gemeente..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Seks in de buitenlucht is niet verboden. Als je het doet waar anderen er aanstoot aan kunnen nemen is het wel een probleem.
Wanneer de gemeente struiken en bomen kapt op een bekende ontmoetingsplek, zou je kunnen zeggen dat ze bewust het risico vergroten dat mensen zichtbaar worden voor mensen die dat niet willen zien. Dat is de gemeente ook fout bezig. De noodzaak van die plekken en het ontmoeten van mannen die zich door sociale druk daartoe genoodzaakt voelen haal je daarmee niet weg. je verplaatst het hooguit.
Dat schijnen mag waarschijnlijk niet omdat je dan mogelijk automobilisten kan verblindenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:35 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De makelaar verdient aan de verkoop, dus die 'wist' dat niet.
Ik zou zelf waarschijnlijk een bouwlamp aan de gevel hangen om ze bij te lichten. Denk dat het dan wel binnen een redelijke termijn afgelopen is.
Als het een officiële ontmoetingsplaats is dan is er niks illegaals aan. De politie hoeft dus eigenlijk helemaal niks te doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 02:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Het is al 32 jaar aan de gang maar nu gaat de politie "extra surveilleren", "het probleem is bekend".
Waarom verliezen mensen toch het vertrouwen in de overheid...
Vaste klant gespotquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Als het een officiële ontmoetingsplaats is dan is er niks illegaals aan. De politie hoeft dus eigenlijk helemaal niks te doen.
Daaaag.
Nee hoor. Ik heb nu een vaste relatie dus. Ik hoef dat soort dingen niet meer te doen.quote:
Maar dat deed je wel? Waarom niet via Tinder?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:04 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb nu een vaste relatie dus. Ik hoef dat soort dingen niet meer te doen.
En dat inderdaadquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:18 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Als het een officiële ontmoetingsplaats is dan is er niks illegaals aan. De politie hoeft dus eigenlijk helemaal niks te doen.
Daaaag.
Daarom niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:05 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Maar dat deed je wel? Waarom niet via Tinder?
Begrijp sowieso die buitenseks niet. Geef mij maar een gewoon bed. Zoveel comfortabeler.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:06 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Daarom niet.Via ontmoetingsplaats ging het een stuk sneller.
Laat eens een link zien waarin staat dat het verboden is dan?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:14 schreef Weltschmerz het volgende:
Het mag gewoon niet, en met goede reden. De reden dat er niet tegen opgetreden wordt is niet dat niemand er last van heeft, maar een of ander vreemd idee dat je anti homo zou zijn als je homo's niet straffeloos de wet laat overtreden.
Want het zijn van die zielige kasthomo's die door hun familie worden onderdrukt en daarom maar op een parkeerplaats hun vrouw moeten bedriegen. Dat doe je maar zonder dat anderen er last van hebben. Hetero's moeten ook gewoon een uurhotel aftikken.
Het zijn meestal mannen met gezinnen. Zo'n bosje is anoniem.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 09:09 schreef Elzies het volgende:
[..]
Begrijp sowieso die buitenseks niet. Geef mij maar een gewoon bed. Zoveel comfortabeler.
Verder zou ik dit gezin aanraden ze allemaal te filmen en ze allemaal op het internet te zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |