Dan wordt die maar gewoon VifitKitten ofzo hoor.quote:Op maandag 15 april 2019 20:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat kan -ie niet onthouden bij het inloggen.
Milk&FruitPoesjequote:Op maandag 15 april 2019 20:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan wordt die maar gewoon VifitKitten ofzo hoor.
OptimelCougarquote:
Een vrachtwagen die transformeert in Patricia Paayquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OptimelCougar
Al klinkt dat meer als een iets te enthousiaste huismoeder.
Past toch wel een klein beetje bij Yoki dus.quote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een vrachtwagen die transformeert in Patricia Paay
Een vuilniswagen?quote:Op maandag 15 april 2019 21:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een vrachtwagen die transformeert in Patricia Paay
YoghoYoghoLynxquote:Op maandag 15 april 2019 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
OptimelCougar
Al klinkt dat meer als een iets te enthousiaste huismoeder.
Geloof dat we nu wel zo'n beetje alle yoghurtdrankjes hebben gehadquote:
ActiviaPanterquote:Op maandag 15 april 2019 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geloof dat we nu wel zo'n beetje alle yoghurtdrankjes hebben gehad
LedTVDenmarK was je al voor hoorquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:03 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Jij gaat niet stoppen met modden vriend, ik doe je wat.
Onze YakultPoema is vertrokken zonder gedag te zeggen.quote:
Campinaantje heeft vast 555 kloonsquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze YakultPoema is vertrokken zonder gedag te zeggen.
Enige die ik ken is @YokiKloonquote:
btw zo raar is dat niet na vandaag toch?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onze YakultPoema is vertrokken zonder gedag te zeggen.
Scherp +1quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:07 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dacht dat je het ook wel wou horen van een iemand met invloed.
Hij zal wel weer gewoon een fase hebben, is soms net een vrouw in de overgang die VlaflipKorthaar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:07 schreef Frutsel het volgende:
[..]
btw zo raar is dat niet na vandaag toch?
Beter Leven keurmerk voor Yoki enzo.. dus hij zal een beter leven hebben nu
bijna kwartet wegquote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:rollback:0)
Ik heb er wel eentje, zou alleen niet meer weten hoe die heet, laat staan de inlog er vanquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik ken er geen één. Maar ik ben dan ook de enige fokker zonder kloon
Yasmin69quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, zou alleen niet meer weten hoe die heet, laat staan de inlog er van
secretpret?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, zou alleen niet meer weten hoe die heet, laat staan de inlog er van
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Waardeloze kloon, wie het ook is. Bedenk eens een leuke kloon of zo.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En twee posts daarboven gewoon jezelf quoten
Nee dank je, die ambitie heb ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:17 schreef Embraer89 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Frutsel FA moet worden, maar eens een campagne op zetten.
Ik heb wel gewoon nee durven te zeggen tegen d'r.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dank je, die ambitie heb ik niet![]()
Mod worden hoefde ook niet maar dat was ik al voordat ik uberhaupt de vraag van Yvonne had gezienEn dat is alweer 12 jaar terug ofzo
![]()
ja de beloningen van nu zijn niet meer zoals toen, dat was je pech denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon nee durven te zeggen tegen d'r.
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dank je, die ambitie heb ik niet![]()
Mod worden hoefde ook niet maar dat was ik al voordat ik uberhaupt de vraag van Yvonne had gezienEn dat is alweer 12 jaar terug ofzo
![]()
Nja, ik ben denk ik niet levensmoe genoeg ofzo om NWS-mod te wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja de beloningen van nu zijn niet meer zoals toen, dat was je pech denk ik
Dat is het beste forum van heul FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.
Sowieso WKN beste subforumquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja, ik ben denk ik niet levensmoe genoeg ofzo om NWS-mod te worden
Zo lang zit ik nog niet eens op FOK!.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
volgens mij wel nuchter genoeg hoor![]()
weet ff niet meer hoe lang ik NWS er nu bij doe...denk iets van 8 tot 10 jaar ofzo..
Wil je Frutsel ook wegjagen naar achter de schermen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:17 schreef Embraer89 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Frutsel FA moet worden, maar eens een campagne op zetten.
Kan die lekker een beetje op hoog niveau gaan lopen vozen met Specu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je Frutsel ook wegjagen naar achter de schermen?
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
volgens mij wel nuchter genoeg hoor![]()
weet ff niet meer hoe lang ik NWS er nu bij doe...denk iets van 8 tot 10 jaar ofzo..
Het is er vast heel interessant. Of Harry heeft een leven gekregen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die lekker een beetje op hoog niveau gaan lopen vozen met Specu.
Serieus ja? Hmmm dat is dan idd langer dan ik dachtquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".
Hier kon @Specularium altijd gevatte en originele grapjes over maken totdat die zichzelf te verheven voelde.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".
Sorry, ik zat er een jaartje naastquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus ja? Hmmm dat is dan idd langer dan ik dacht
WKN was idd 1-1-2007
Die ene keer, dat ze een NWS-mod zochten, deden alsof er een sollicitatieronde was, terwijl iedereen allang wist dat Specularium de nieuwe mod zou worden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kon @:Specularium altijd gevatte en originele grapjes over maken totdat die zichzelf te verheven voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |