Yasmin69quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, zou alleen niet meer weten hoe die heet, laat staan de inlog er van
secretpret?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje, zou alleen niet meer weten hoe die heet, laat staan de inlog er van
quote:Op maandag 30 maart 2015 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Waardeloze kloon, wie het ook is. Bedenk eens een leuke kloon of zo.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:15 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En twee posts daarboven gewoon jezelf quoten
Nee dank je, die ambitie heb ik nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:17 schreef Embraer89 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Frutsel FA moet worden, maar eens een campagne op zetten.
Ik heb wel gewoon nee durven te zeggen tegen d'r.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dank je, die ambitie heb ik niet![]()
Mod worden hoefde ook niet maar dat was ik al voordat ik uberhaupt de vraag van Yvonne had gezienEn dat is alweer 12 jaar terug ofzo
![]()
ja de beloningen van nu zijn niet meer zoals toen, dat was je pech denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel gewoon nee durven te zeggen tegen d'r.
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dank je, die ambitie heb ik niet![]()
Mod worden hoefde ook niet maar dat was ik al voordat ik uberhaupt de vraag van Yvonne had gezienEn dat is alweer 12 jaar terug ofzo
![]()
Nja, ik ben denk ik niet levensmoe genoeg ofzo om NWS-mod te wordenquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ja de beloningen van nu zijn niet meer zoals toen, dat was je pech denk ik
Dat is het beste forum van heul FOK! natuurlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.
Sowieso WKN beste subforumquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef Embraer89 het volgende:
[..]
Nouja, als je maar actief blijft in WKN. Ik post er amper, maar vind het wel interessant om te lezen.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nja, ik ben denk ik niet levensmoe genoeg ofzo om NWS-mod te worden
Zo lang zit ik nog niet eens op FOK!.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
volgens mij wel nuchter genoeg hoor![]()
weet ff niet meer hoe lang ik NWS er nu bij doe...denk iets van 8 tot 10 jaar ofzo..
Wil je Frutsel ook wegjagen naar achter de schermen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:17 schreef Embraer89 het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Frutsel FA moet worden, maar eens een campagne op zetten.
Kan die lekker een beetje op hoog niveau gaan lopen vozen met Specu.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Wil je Frutsel ook wegjagen naar achter de schermen?
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
volgens mij wel nuchter genoeg hoor![]()
weet ff niet meer hoe lang ik NWS er nu bij doe...denk iets van 8 tot 10 jaar ofzo..
Het is er vast heel interessant. Of Harry heeft een leven gekregen, dat kan ook.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan die lekker een beetje op hoog niveau gaan lopen vozen met Specu.
Serieus ja? Hmmm dat is dan idd langer dan ik dachtquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".
Hier kon @Specularium altijd gevatte en originele grapjes over maken totdat die zichzelf te verheven voelde.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:30 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel langer. Je was al NWS-mod tegelijk met mij en dat was eind 2007, begin 2008. Ook bekend als "de twee dagen".
Sorry, ik zat er een jaartje naastquote:Op dinsdag 16 april 2019 00:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Serieus ja? Hmmm dat is dan idd langer dan ik dacht
WKN was idd 1-1-2007
Die ene keer, dat ze een NWS-mod zochten, deden alsof er een sollicitatieronde was, terwijl iedereen allang wist dat Specularium de nieuwe mod zou worden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 00:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier kon @:Specularium altijd gevatte en originele grapjes over maken totdat die zichzelf te verheven voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |