niet écht natuurlijk, want dan ben ik er meestal niet bijquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je weet, als mannen langere tijd samen zijn ...
Lekker dan dat spul heeft ze inmiddels al door het hele huis gesmeerdquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]gek wijf wel ja
dat is echt meuk soort smeerkaas
Ja ik moest gelijk aan jou denken, jij zou echt gillend gek worden, wel een grappig wijf en leuke katten ik hou haar welquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Lekker dan dat spul heeft ze inmiddels al door het hele huis gesmeerdgoorlel
Ik volg wel eens m'n broer op Flighttracker als-ie weer eens op reis gaat. Dan zie je vliegtuigen achter elkaar naar één bestemming in het verre Oosten vliegen. De één vanaf Schiphol, één vanaf Heathrow en één uit Frankfurt. Komen dan binnen 20 minuten van elkaar aan in Bangkok of zo.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:56 schreef Recce het volgende:
Leuke beschildering:
[ afbeelding ]
Dit type vliegtuig is het meest zuinig, maar gaat verdwijnen omdat mensen rechtstreeks willen vliegen en niet van grote plaats naar grote plaats en dan met een kleiner vliegtuigje of de trein naar de eindbestemming.
Jaja award in gevaar en ineens het kumbayaquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Cabaret hoor ik hou van de meeste
ziet er niet uit om eerlijk te zijn ..quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zit mijn dochter Perzen af te raden maar als ik dit dan weer zie![]()
[ afbeelding ]
Ja ze is wel leuk om te volgen, ik heb niet altijd zin in die katten maar soms wel geinigquote:Op donderdag 21 maart 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik moest gelijk aan jou denken, jij zou echt gillend gek worden, wel een grappig wijf en leuke katten ik hou haar wel
beetje harig...quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hou van lelijke dingenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
ziet er niet uit om eerlijk te zijn ..
Check GJ hij heeft met een sprong een verwonding opgelopenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ze is wel leuk om te volgen, ik heb niet altijd zin in die katten maar soms wel geinig
Waarom zetten mensen zulke foto's op internet?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze een nieuwe aanschaffen?quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, dat heb ik ook vaak gezien. Allemaal niet erg efficiënt. Op die manier gaan we de klimaatdoelen niet halen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik volg wel eens m'n broer op Flighttracker als-ie weer eens op reis gaat. Dan zie je vliegtuigen achter elkaar naar één bestemming in het verre Oosten vliegen. De één vanaf Schiphol, één vanaf Heathrow en één uit Frankfurt. Komen dan binnen 20 minuten van elkaar aan in Bangkok of zo.
Ja met de tijd wel, ze wou Morris al inpakken vanavondquote:
ah... die is leukquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan zul je deze wel niks vinden.
[ afbeelding ]
De mooiste van een FB-friendin.
Leukkie wel hoorquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat voor ras is dat? Een bengaalquote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje sullig kijkt die.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Check GJ hij heeft met een sprong een verwonding opgelopen
Pffff echt .... alsof we ons dar nog druk om maken ..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:01 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Check GJ hij heeft met een sprong een verwonding opgelopen
Mijn dochter begint weer per 1 mei ... elke dag feest ...quote:Op donderdag 21 maart 2019 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik volg wel eens m'n broer op Flighttracker als-ie weer eens op reis gaat. Dan zie je vliegtuigen achter elkaar naar één bestemming in het verre Oosten vliegen. De één vanaf Schiphol, één vanaf Heathrow en één uit Frankfurt. Komen dan binnen 20 minuten van elkaar aan in Bangkok of zo.
Ha, die foto zag ik ook net. Zie je die groene verboden je fiets te parkeren tegels? Daar had ik het laatst over.quote:
Laatst? Volgens mij was dat zo twee jaar geleden.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die foto zag ik ook net. Zie je die groene verboden je fiets te parkeren tegels? Daar had ik het laatst over.
Geen hond ziet die tegels man!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ha, die foto zag ik ook net. Zie je die groene verboden je fiets te parkeren tegels? Daar had ik het laatst over.
Ik heb pas een nieuwequote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Misschien kunnen we een crowdfunding starten voor een ogelijke scooter?
Nou, een jaar, denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Laatst? Volgens mij was dat zo twee jaar geleden.
Mooi ja!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Somali kat. Prachtig beestje.
[ afbeelding ]
Inderdaad mooi. Dit is z'n evil twin:quote:Op vrijdag 22 maart 2019 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Somali kat. Prachtig beestje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |