SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Vermoedelijke opstelling Nederlands elftal: Cillessen; Teté, De Ligt, Van Dijk, Blind ; De Roon, Wijnaldum, De Jong; Bergwijn, Memphis, Babel.
(wellicht Pröpper voor de Roon)
-Uitzending NOS begint om 20.00 op NPO 3
-Nederland- Wit Rusland: 20.45.
Poll: Wat wordt de uitslag van Nederland - Wit-Rusland?
• Winst Nederland
• Gelijk
• Verlies Nederland
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Rosa Parks niet in ieder geval.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:33 schreef Zipportal het volgende:
De wave ging rond. Stonden jullie ook op?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
bepaalde users hier in dit topic mogen van mij een hele erge buikgriep krijgen
Dit is niet leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
#doesliefquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
TR meegepaktquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Ook als je dat al hebtquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
2 week terug gehad, gun je niemandquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Zoals mensen die alleen maar acts opvoeren.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:36 schreef KingRoland het volgende:
Hier is ie dan:quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:15 schreef Coco. het volgende:
[..]
Doublepain en ik verwachten een leuk nieuw Depay gifje van jou.
Bedankt, dit mag ook in het grote Memphis topaquote:
Wij zijn PUUR.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zoals mensen die alleen maar acts opvoeren.
Ruben Nicolai?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Hey dat is de man die NAC naar de tering heeft geholpen
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef Five4Nine het volgende:
Eindelijk weer een Nederlands elftal die het echt goed doet in een wedstrijd wanneer het er echt om gaat.
Dit team heeft zo veel potentie omdat het op veel plaatsen nog zo jong is. Dit kan alleen maar beter worden.
Ik denk niet dat we daar genoeg parkeerplaatsen voor hebbenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
Gaat PSV komend seizoen Memphis, Van Ginkel, Afellay en Johan Vogel halen?
Die elftalquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:44 schreef Five4Nine het volgende:
Eindelijk weer een Nederlands elftal die het echt goed doet in een wedstrijd wanneer het er echt om gaat.
Dit team heeft zo veel potentie omdat het op veel plaatsen nog zo jong is. Dit kan alleen maar beter worden.
Gelukkig ben jij geen coach want dit is echt onzin op zijn best.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Helft van het team is gewoon enorm ruk. En zo jong zijn ze niet
popcorn.mp4quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen coach want dit is echt onzin op zijn best.
Droeg hij een kilt?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:47 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn Schotse buurman belde aan, was z'n sleutel kwijt (ik heb een back-up), had voetbal gekeken in een pub en was compleet lam en viesmad
Kazachstangoden
Ik zou serieus zeggen. Probeer het.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mensen die zulke fouten maken mag je wmb slaan
Het is HET elftalquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Een elftal die het goed doet... Wat is je probleem.
@GGMM @onlogischquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een Nederlands elftal die
Met andere woorden de/die elftal.
Vergeet niet af en toe weer van die mooie analyses te plaatsenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ga de wedstrijd weer verder kijken want dit topic maakt mij dom.
Oké. Gelukkig vind jij dat we het fantastisch doen tegen Wit Rusland. Een stel gehandicapten waar zelfs onze vrouwen nog wel van zouden winnenquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:48 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij geen coach want dit is echt onzin op zijn best.
Bedankt voor je verbeteringquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Een Nederlands elftal die
Met andere woorden de/die elftal.
Ik heb geen vrouwquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oké. Gelukkig vind jij dat we het fantastisch doen tegen Wit Rusland. Een stel gehandicapten waar zelfs onze vrouwen nog wel van zouden winnen
Terecht.quote:
Oh deed je ook mee?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:52 schreef GGMM het volgende:
Elke wedstrijd waar davy scoorde terwijl er iemand afk was verloor hij
#karma
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's. Ieder z'n ding.
Het had DAT moeten zijn. Iets wat ik in een sollicitatiebrief wel gewoon goed had getikt maar nu na een aantal bier blijkbaar niet.quote:
Curlingquote:
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het had DAT het goed doet moeten zijn. Iets wat ik in een sollicitatiebrief wel gewoon goed had getikt maar nu na een aantal bier blijkbaar niet.
Er zitten hier veel internethelden die zichzelf beter voelen in het dagelijks leven door iemand te beledigen op een forum. Dat is een soort van nieuwe generatie zonder zelfvertrouwen.
Ik hou er over op.
Ziedendquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het had DAT het goed doet moeten zijn. Iets wat ik in een sollicitatiebrief wel gewoon goed had getikt maar nu na een aantal bier blijkbaar niet.
Er zitten hier veel internethelden die zichzelf beter voelen in het dagelijks leven door iemand te beledigen op een forum. Dat is een soort van nieuwe generatie zonder zelfvertrouwen.
Ik hou er over op.
Ik hoor alleen maar excuses, pak je fout gewoon als een echte ventquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou er over op.
[..]
Het had DAT moeten zijn. Iets wat ik in een sollicitatiebrief wel gewoon goed had getikt maar nu na een aantal bier blijkbaar niet.
Ik hou er over op.
Woestquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het had DAT moeten zijn. Iets wat ik in een sollicitatiebrief wel gewoon goed had getikt maar nu na een aantal bier blijkbaar niet.
Ik hou er over op.
Excuses aanvaardquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou er over op.
Beterschap!quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Griepje. Hopelijk morgen wel haxballfit.
Die geef ik net toe eierhoofd.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar excuses, pak je fout gewoon als een echte vent
Geagiteerdquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou er over op.
[..]
Ik hou er over op.
Waarom zou je het Nederlands Elftal noemen in een sollicitatiebrief? Heb je gesolliciteerd naar Bondsvoorzitter KNVB?quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:53 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik hou er over op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |