SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Geen idee, ben niet zo pro groenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
Groene kaas? Is dat pesto kaas?
Die is inderdaad niet zo lekker.
Niet links gestemd dus.quote:
waarschijnlijk niet zo heel actief ivm belasting nek en schouders, maar luister wel meequote:
Die goedkope was stolpkaas. De groene weet ik eigenlijk niet. die liet ik links liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet links gestemd dus.
Maar wat voor kaas was het dan?
Twan en Lennon in je nek?:quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo heel actief ivm belasting nek en schouders, maar luister wel mee
Huh? Waar heb je t over?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Wou dat ik je zou kunnen helpen trouwens, maar is niet mijn ding. Sterkte voor jou, Diaan en de kids. Maar dat komt vast wel goed.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef peaceman het volgende:
Sorry melt ken deze niet en de vorige ook niet
Ow ja dat gaat vast wel weer overquote:
Je dacht er al niet meer aan, goed tekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja dat gaat vast wel weer over
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik moest heel even onverwacht weg. Maar ben nu weer terug. De maan is trouwens heel erg mooi nu. Veel mooier dan toen we allemaal moesten kijken naar de mooie maan.
T is gewoon irritant. Soms een uur nergens last van en dan 5 min later barstende kop en nekpijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je dacht er al niet meer aan, goed teken
Ze geeft geen bestemming aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Probeer je nu iedereen weg te lokken hier?
Als je dat morgen nog hebt, misschien even terug gaan naar de dokter, voor het weekend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
T is gewoon irritant. Soms een uur nergens last van en dan 5 min later barstende kop en nekpijn
Naar buiten kijkende.quote:
Ik dacht dat Vout in de kelder zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar buiten kijkende.
Ik kan dat niet vanaf hier.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vout in de kelder zat
Nee morgen vrij en even kalm aan doen. Als t blijft ga ik wel een keer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat morgen nog hebt, misschien even terug gaan naar de dokter, voor het weekend?
Je kunt na de show nog even kijken. Ik denk dat er dan nog steeds een volle maan is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar buiten kijkende.
Ik kan dat niet vanaf hier.
quote:
Ga ik dat doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt na de show nog even kijken. Ik denk dat er dan nog steeds een volle maan is.
Met een beetje uitgekiende sprong, schiet het misschien allemaal spontaan goed.quote:
De arts in het ziekenhuis zei dat het wel even kon duren. Moet rustig aan doen. Die spierscheurtjes zullen wel herstellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een beetje uitgekiende sprong, schiet het misschien allemaal spontaan goed.
Maar zonder gekheid; hoe lang dacht de arts dat dit kon duren?
Ben ik blij dat ik te laat was. Ik wilde Red Rooster typen.quote:
De solo is anders en dit is in 1 take opgenomen.quote:
Ik vermoed over een dochter.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:48 schreef livelink het volgende:
Echt geen idee waar de tekst over gaat in dit nummer.
Ik blijf het verbazend vinden dat je zoveel muziek herkent.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:49 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & the heartbreakers - Refugee
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:53 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
Onze platenspeler is ermee opgehouden....Gelukkig had mijn oom er nog eentje liggen en die heb ik net even opgehaald. Niet zo'n mooie als we hadden, maar we kunnen in ieder geval weer plaatjes draaien...
Nou voorlopig houden we deze wel even denk ik. De muziek die eruit komt, is wel goed. Hij is alleen minder mooi en handig.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:54 schreef Melting het volgende:
[..]Hoi Diaan.
Dus nu op zoek naar een andere?
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou voorlopig houden we deze wel even denk ik. De muziek die eruit komt, is wel goed. Hij is alleen minder mooi en handig.
Mijn oom komt regelmatig platenspelers tegen, hij houdt het voor ons in de gaten.
De maan is erg mooi inderdaad. Dat viel me net al op toen ik weer naar huis reed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:00 schreef Melting het volgende:
Bedankt voor het luisteren weer.
Nu eerst naar de maan kijken, en dan lekker naar bed allemaal.
Slaap lekker.
Zoveel kende ik er vanavond ook niet hoor.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:00 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Ik kende nog best wel wat nummers ook vanavond. Maar het heeft geen zin om met Brother te wedijveren
Wel hoor. Voor mijn doen wist ik er best wel wat, maar die wist jij ook allemaal en dan nog veel meer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:04 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoveel kende ik er vanavond ook niet hoor.
Begrijpelijk peaceman. Ik hoop echt dat dit snel voorbij is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:13 schreef peaceman het volgende:
Vandaag en morgen even geen show van mij. Helaas. Wil wel, maar beter van niet.
Dank melting!
Ik ook. Wil wel weer draaienquote:Op donderdag 21 maart 2019 21:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk peaceman. Ik hoop echt dat dit snel voorbij is.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er voor morgen nog een uurtje op gezet.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 21:57 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er voor morgen nog een uurtje op gezet.
Fijn voor jequote:Op donderdag 21 maart 2019 23:09 schreef Tailless het volgende:
Concert van mike shinoda was zo dikkk
Goedemorgen livelink.quote:
Moet jij werken vandaag?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 05:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink.
Laatste dag voor het weekend.
Goedemorgen.quote:
Wordt wakker van mijn rug/nek helaas.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Moet jij niet in bed liggen als je vrij bent, vandaag?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wordt wakker van mijn rug/nek helaas.
Ja en anders sowieso wat meer rust dan gisteren en eergisteren. Ga vanmiddag nog wel even liggenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 06:59 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Misschien helpt het zonnetje vandaag wel met het herstel.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Broccoli, party roll!!!
Alsnog kaartjes voor Andrea Bocelli weten te bemachtigen...
Goedemorgen dus!!![]()
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:38 schreef MadMaster het volgende:
Broccoli, party roll!!!
Alsnog kaartjes voor Andrea Bocelli weten te bemachtigen...
Goedemorgen dus!!![]()
Hij moet eerst maar eens beginnen met de medicijnen te nemen die aangeraden zijn....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 07:49 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
goedemorgen
![]()
peaceman... doe je heel heel heel rustig aan en anders nogmaals naar de dokter!
foei peacemanquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij moet eerst maar eens beginnen met de medicijnen te nemen die aangeraden zijn....![]()
In dit geval is de rommel misschien wel nodigquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:17 schreef peaceman het volgende:
Ik houd gewoon niet van onnodig rommel slikken.
Het is ook niet onnodig toch? Het dient een doel nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:17 schreef peaceman het volgende:
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:20 schreef ToT het volgende:
Môgguh!
En waarom worden medicijnen zo vaak als rommel gezien? Ze hebben echt wel een functie hoor, en het is soms op wat bijwerkingen na echt niet zo dat ze nadelig voor je zijn.
Soms is het juist nodig om de boel beter en sneller te kunnen laten genezen.
t.a.v. onnodig slikken: eensquote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:17 schreef peaceman het volgende:
En zelfs al is het alleen maar pijnstilling; bij verminderde pijn kun je de boel soepeler bewegen wat het genezingsproces ook bevordert. Minder littekenweefsel in de betrokken gebieden, dus minder chronische klachten.quote:
Ik wilde nog even zeggen dat die voorgestelde klappen anders ook wel helpen hoorquote:
Komt 'ie...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 08:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar blijft die beloofde zon nou?
Mijn schutting wordt half april geplaatst en dan kan ik daar ook heerlijk de was drogen buiten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 12:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Hier schijnt de zon inmiddels ook, ik hoop dat de was helemaal droogt
Dat was gisteren (in de voorverkoop) het bedrag per kaart voor First Row seats (zaal vooraan) bij het eerste concert.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:48 schreef Diaan73 het volgende:
MadMaster er is nu ook een extra concert van Andrea Bocelli in Ziggo Dome... een dag later. Maar die kaartjes zijn geen ¤ 330,00 of was dat het bedrag voor 2 personen?
Aha okay!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 14:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was gisteren (in de voorverkoop) het bedrag per kaart voor First Row seats (zaal vooraan) bij het eerste concert.
Ik heb inmiddels kaarten voor dat 1e concert...
Bij het 2e concert kosten die nu ook ¤ 330 trouwens...
Dat hebben ze dan best snel gedaan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:28 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kreeg net berichtje van peaceman dat onze auto alweer klaar is. Hij is daar nu om de auto op te halen en stuurde mij net een foto. Wow! Dat ziet er weer goed uit!
Dat vind ik ook! We waren net gewend aan die leenauto.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 15:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan best snel gedaan.
Ik wil een nieuwe autoquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook! We waren net gewend aan die leenauto.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst maar eens braaf je paracetamolletjes nemen, dan zien we daarna wel verder
Heb ik vandaag keurig gedaan. En ook ibuprofenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Eerst maar eens braaf je paracetamolletjes nemen, dan zien we daarna wel verder
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb ik vandaag keurig gedaan. En ook ibuprofen
Mag ik nu een auto?quote:
Matige grap.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
https://play.hotwheels.com/nl-nl/collection/index.html
Zoek er maar eentje uit
Het zijn geen Tonkas hoor...quote:
Jawel maar zou het geen klassieker willen noemen. Eerder een veenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow je bent niet bekend met de [ONZ] klassieker?
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel maar zou het geen klassieker willen noemen. Eerder een veenlijk.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Jawel maar zou het geen klassieker willen noemen. Eerder een veenlijk.
Ik zat net te kijken waar 'ie gebleven was...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 17:59 schreef Symphonic het volgende:
Mijn show van vanavond schuift even op.
Ben net pas thuis door alle files en de energie is even op
Ik heb een redelijk pittige dag achter de rug en als,toetje een afgesloten Velsertunnel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 18:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken waar 'ie gebleven was...
Dan ga ik de boel maar proberen wakker te schudden én te houden...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk pittige dag achter de rug en als,toetje een afgesloten Velsertunnel.
Ik heb toevallig straks een housewarmingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi Bassie, weer eens thuis of bijna weer op weg naar...?
Complex.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:53 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb toevallig straks een housewarming
Beetje drukke periode. Mn zus moest voor de verkiezingen werken van 7 tot 2, twee dagen... Dus heeft mn vader haar opgehaald die keren en bij ons geslapen, en dan ging ik in plaats daarvan overnachten bij haar. Zo doodop was ze. Dus ja. Vandaag moet ik daar dus ook overnachten/
Heb nu al onvoldoende tijd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zou niet zonder willen...
het was alleen voor die twee dagen. Meestal heeft ze gewoon een normale 9-5 baan. Het is allemaal wat hectisch op haar werk dan, ze werkt namelijk bij de gemeente Assen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Complex.
En aparte werktijden. Hoewel, tegenwoordig werkt niet iedereen meer van 9 to 5...
Ah, de voorbereidingen voor de verkiezingen zeker...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:59 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
het was alleen voor die twee dagen. Meestal heeft ze gewoon een normale 9-5 baan. Het is allemaal wat hectisch op haar werk dan, ze werkt namelijk bij de gemeente Assen.
Jep, daar zat ze middenin.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, de voorbereidingen voor de verkiezingen zeker...
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik zou niet zonder willen...
shit, ik weet het wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag: Waar kennen we dit van?
Van jouw show.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Vast een serie of film.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:01 schreef MadMaster het volgende:
Nooit gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee...
Het was uit Alladin...
De tekenfilm? Die heb ik toch meerdere keren gezien....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Nee, nee...
Het was uit Alladin...
Ik tot vanmiddag ook niet, maar dat is het voordeel van dit soort thema shows. Dan kom je nog eens iets tegen in je collectie.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer dit van Barbra. Ik kende het niet.
Ja, dat is het én genieten.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Als dit niet 'donker' is, dan weet ik het ook niet meer...
8)quote:Op vrijdag 22 maart 2019 19:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo!
We gaan zo de lente muzikaal onthalen, luister je mee?
Altijd een goede herberg hierquote:
Vaker langskomenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:20 schreef Beathoven het volgende:
[..]
8)
[..]
Altijd de goede herberg hier
Goeiemorgen vanuit Hawaii?quote:
Aloha zou dat zijnquote:
Euh.. Denemarken geloof ik.quote:
Shakatak bestaat nog steeds en ze touren ook nog regelmatig.quote:
Ik zit in dezelfde tijdzonequote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan ben je daar niet, gezin de groet en de tijdzone daar/hier...
Ik heb me voorgenomen om me een beetje in te houden qua stijlen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:25 schreef Beathoven het volgende:
Cheezy nummer de vorige, maar ook weer niet 'te'.. het basslijntje was wel fijn
Maar the hollies ken je wel toch?quote:
Bang in het donker?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
Is het niet tijd voor een beetje schaduw zo langzamerhand?
Rustig aan, ik hou ook van de donkere winter...quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
Eerst Edvard Grieg's Morgenstimmung nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:30 schreef livelink het volgende:
Ik heb heel veel albums gedigitaliseerd en daar staan dan vaak minder bekende tracks op.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat nummer van the Hollies kende ik ook niet.
Ja, maar in het donker zien ze je niet.quote:
Man wat heb jij toch met the bassquote:
Harry Slinger-alert?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal er hierna een lichtje bij aansteken voor je...
Geen idee, zal wel toeval zijn of zo.quote:
Dat is het zeker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen om me een beetje in te houden qua stijlen.
Het moet vooral gevarieerd zijn...
Ik ben wel bang als het echt donker is. Mijn dochter heeft verduisterende gordijnen en dan ook nog zo'n slaapmasker op. Dan krijg ik dus absoluut nachtmerries.quote:
Vreemd, het moet bij mij echt pikkedonker zijn als ik wil slapen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben wel bang als het echt donker is. Mijn dochter heeft verduisterende gordijnen en dan ook nog zo'n slaapmasker op. Dan krijg ik dus absoluut nachtmerries.
Kadanzquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar in het donker zien ze je niet.
En als je zwijgt ...
Ik heb nog een 17-jarige dochter in de aanbiedingquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:37 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vreemd, het moet bij mij echt pikkedonker zijn als ik wil slapen.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog een 17-jarige dochter in de aanbieding
*wenkbrauw optrek*quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen ruimte over ben ik bangquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Twan heeft dat ook. Ik slaap ook wel graag in het donker. Lennon slaapt het liefst met een grote lamp aan.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Yoda, ben jij het?quote:
Student hier, onze soort kan overal wel slapen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:41 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb het het liefst wel enigszins donker, maar als ik moe ben, slaap ik overal.
Grrr autocorrect op je telefoon.quote:
Mwah als er white noise zoals een airco of ventilator aanstaat kan ik ook heel goed slapen. Duisternis moet ik dan wel echt hebben.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:41 schreef MadMaster het volgende:
Donker en stilte zijn voor mij 's nachts ook wel belangrijk.
Alles potdicht qua verduistering en oordoppen in...
Wat doe jij op mijn telefoon?quote:
Been there, done that..quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Student hier, onze soort kan overal wel slapen.
Als ik toch een keer niet kan slapen, en het regent niet (hard), dan zet ik regen- en onweergeluiden aan op een app en speel die af via de JBL-speaker die ik vorig jaar gekregen heb. Kan ik heerlijk op slapenquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mwah als er white noise zoals een airco of ventilator aanstaat kan ik ook heel goed slapen. Duisternis moet ik dan wel echt hebben.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Diaan, sinds wanneer gebruik jij het account van Spijker?
Sinds gisteren!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hé Diaan, sinds wanneer gebruik jij het account van Spijker?
Ik zou dit sowieso wel een keer in de club willen horen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Been there, done that..
Een nummer als de huidige hoor je helaas nooit meer in clubs, daar waren clubs toch wel voor gemaakt.
Ja, spijkerbroek is ook totaal niet begripvolquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:45 schreef peaceman het volgende:
Liefst zit ik achter pc als ik meeluister en meepost op fok, maar wil mezelf nog even een dagje sparen qua genezing.
Maar op fok meeposten vind ik best een drama.
Ach ja, zo leer je de mensen wel kennen hè?!quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroek is ook totaal niet begripvol
Als ik mijn igen dichtdoe is het donker.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft dat ook. Ik slaap ook wel graag in het donker. Lennon slaapt het liefst met een grote lamp aan.
Toen Our Darkness uitkwam, rond 1986, zat ik in dienst en gingen we op woensdagavond/-nacht stappen in The Locomotion in Steenwijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:44 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Been there, done that..
Een nummer als de huidige hoor je helaas nooit meer in clubs, daar waren clubs toch wel voor gemaakt.
Idd, Diaan is totaal niet begripvol.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, spijkerbroek is ook totaal niet begripvol
Jij kan in alle omstandigheden in slaap vallen.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft dat ook. Ik slaap ook wel graag in het donker. Lennon slaapt het liefst met een grote lamp aan.
quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, Diaan is totaal niet begripvol.
Dat ben ik wel.... maar dan moeten wel de voorschriften worden gevolgd.quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Idd, Diaan is totaal niet begripvol.
Het kind van vrienden kan zelfs ondersteboven op de bank in slaap vallen, hoofd op de zitting, benen tegen de muur omhoog. Bijzonder kindquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij kan in alle omstandigheden in slaap vallen.
Dat is waar....quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij kan in alle omstandigheden in slaap vallen.
Wie ben je nu?quote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik weet inmiddels al niet meer of ik dit zélf post of dat iemand anders dit post. #confused
Dat doe ik vandaag ookquote:Op vrijdag 22 maart 2019 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat ben ik wel.... maar dan moeten wel de voorschriften worden gevolgd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |