SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.You sound reasonable...Time to up my medication.
Geen idee, ben niet zo pro groenquote:Op donderdag 21 maart 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
Groene kaas? Is dat pesto kaas?
Die is inderdaad niet zo lekker.
Niet links gestemd dus.quote:
waarschijnlijk niet zo heel actief ivm belasting nek en schouders, maar luister wel meequote:
Die goedkope was stolpkaas. De groene weet ik eigenlijk niet. die liet ik links liggen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet links gestemd dus.
Maar wat voor kaas was het dan?
Twan en Lennon in je nek?:quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
waarschijnlijk niet zo heel actief ivm belasting nek en schouders, maar luister wel mee
Huh? Waar heb je t over?quote:Op donderdag 21 maart 2019 19:59 schreef Rafeiro het volgende:
Wou dat ik je zou kunnen helpen trouwens, maar is niet mijn ding. Sterkte voor jou, Diaan en de kids. Maar dat komt vast wel goed.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:02 schreef peaceman het volgende:
Sorry melt ken deze niet en de vorige ook niet
Ow ja dat gaat vast wel weer overquote:
Je dacht er al niet meer aan, goed tekenquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ow ja dat gaat vast wel weer over
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
Sorry, ik moest heel even onverwacht weg. Maar ben nu weer terug. De maan is trouwens heel erg mooi nu. Veel mooier dan toen we allemaal moesten kijken naar de mooie maan.
T is gewoon irritant. Soms een uur nergens last van en dan 5 min later barstende kop en nekpijnquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je dacht er al niet meer aan, goed teken
Ze geeft geen bestemming aanquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:04 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Probeer je nu iedereen weg te lokken hier?
Als je dat morgen nog hebt, misschien even terug gaan naar de dokter, voor het weekend?quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
T is gewoon irritant. Soms een uur nergens last van en dan 5 min later barstende kop en nekpijn
Naar buiten kijkende.quote:
Ik dacht dat Vout in de kelder zatquote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar buiten kijkende.
Ik kan dat niet vanaf hier.
quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vout in de kelder zat
Nee morgen vrij en even kalm aan doen. Als t blijft ga ik wel een keer.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je dat morgen nog hebt, misschien even terug gaan naar de dokter, voor het weekend?
Je kunt na de show nog even kijken. Ik denk dat er dan nog steeds een volle maan is.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Naar buiten kijkende.
Ik kan dat niet vanaf hier.
quote:
Ga ik dat doen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt na de show nog even kijken. Ik denk dat er dan nog steeds een volle maan is.
Met een beetje uitgekiende sprong, schiet het misschien allemaal spontaan goed.quote:
De arts in het ziekenhuis zei dat het wel even kon duren. Moet rustig aan doen. Die spierscheurtjes zullen wel herstellen.quote:Op donderdag 21 maart 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Met een beetje uitgekiende sprong, schiet het misschien allemaal spontaan goed.
Maar zonder gekheid; hoe lang dacht de arts dat dit kon duren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |